CO TAM WKRĘCIĆ?????
CO TAM WKRĘCIĆ?????
Witam wszystkich.
Mianowicie mam problem. Przy oddaniu do czyszczenia gaznika z virago xv125, mechanior usunął mi miedzianą śrubę z uszkodzonym łbem z miejsca wskazanego na foto. Miała to być dysza składu mieszanki paliwowo-powiegtrznej jednak gdy przywiozłem takową ( oryginalną ) okazało się, że to nie ta. MOgę jedynie powiedzieć, że łeb tej śruby był na płaski śrubokręt. Nie chcę już rozpisywać się na temat całej sytuacji, niemniej jednak dziś w innym warsztacie dostałem informację, że ta śruba to taki korek, montowana fabrycznie i jak jej nie mam to mogę sobie nowy gaznik kupić. Ta śruba połączona jest kanałem z membraną co widać na zdjęciu gdyż jego wylot widnieje w otworze.
Koledzy pomóżcie.
Może ktoś wie jak wygląda tak śruba/dysza w całości. Proszę o foto takiej śrubki lub dyszy bądź link do strony gdzie to mogę znaleźć.
Gaźnik firmy Mikuni.
Mianowicie mam problem. Przy oddaniu do czyszczenia gaznika z virago xv125, mechanior usunął mi miedzianą śrubę z uszkodzonym łbem z miejsca wskazanego na foto. Miała to być dysza składu mieszanki paliwowo-powiegtrznej jednak gdy przywiozłem takową ( oryginalną ) okazało się, że to nie ta. MOgę jedynie powiedzieć, że łeb tej śruby był na płaski śrubokręt. Nie chcę już rozpisywać się na temat całej sytuacji, niemniej jednak dziś w innym warsztacie dostałem informację, że ta śruba to taki korek, montowana fabrycznie i jak jej nie mam to mogę sobie nowy gaznik kupić. Ta śruba połączona jest kanałem z membraną co widać na zdjęciu gdyż jego wylot widnieje w otworze.
Koledzy pomóżcie.
Może ktoś wie jak wygląda tak śruba/dysza w całości. Proszę o foto takiej śrubki lub dyszy bądź link do strony gdzie to mogę znaleźć.
Gaźnik firmy Mikuni.
Re: CO TAM WKRĘCIĆ?????
Dziś szukałem w necie na stronach z częściami oraz w książce serwisowej i nie ma nic na temat tej śruby/zaślepki/dyszy.
Mam nadzieję, że koledzy pomogą bo w chwili obecnej nie bardzo wiem co dalej....
Mam nadzieję, że koledzy pomogą bo w chwili obecnej nie bardzo wiem co dalej....
- Kargul
- Posty: 686
- Rejestracja: 23 listopada 2011, 11:44
- Motocykl: BMW R1200GS
- Lokalizacja: Luboń
- Wiek: 43
- Status: Offline
Re: CO TAM WKRĘCIĆ?????
Podobno gaźniki od xv 250 i xv125 różnią się tylko dyszami, to może znajdziesz na schemacie co to jest. Ewentualnie na stronie może odnajdziesz swój motocykl i do niego schematy
https://czesci-do-motocykli.pl/wyszukiw ... 267/504235
mi to wygląda na cześć nr 15, ale to już musisz sam ocenić
https://czesci-do-motocykli.pl/wyszukiw ... 267/504235
mi to wygląda na cześć nr 15, ale to już musisz sam ocenić
- Top Gun
- Posty: 2994
- Rejestracja: 25 sierpnia 2015, 16:23
- Motocykl: CRF 1000
- Lokalizacja: Wrocław
- Wiek: 60
- Status: Offline
Re: CO TAM WKRĘCIĆ?????
A moto bez tej śrubki nie jedzie
,,Nie rezygnuj z marzeń, nigdy nie wiesz kiedy okażą się potrzebne,,
Re: CO TAM WKRĘCIĆ?????
nie próbowałem założyć tego gaźnika na moto bez tej śrubki. Raczej na pewno beż niej nie wyreguluję silnika. Zbyt duża dawka powietrza do gaźnika by sie dostała. Tak myślę przynajmniej.....
Re: CO TAM WKRĘCIĆ?????
Odpowiadając na Twojego posta Kargul to na serwisówkach brak jest danych dotyczących tej śrubki/dyszy/zaślepki. Po prostu nie ma.... Mam nadzieję, że znajdzie się jakiś SAMARYTANIN, który po prostu odkręci ze swojego gaźnika TĄ ŚRUBKĘ, zrobi foto i mi je prześle abym wiedział czego mam szukać.
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 29 września 2014, 15:48
- Motocykl: YAMAHA XV 125 i 1100
- Lokalizacja: Gdynia i okolice
- Wiek: 53
- Status: Offline
Re: CO TAM WKRĘCIĆ?????
Tam była zaślepka po wierceniu otworów technologicznych w gaźniku. Tamtędy idzie kanał obejściowy od ssania. regulacja mieszanki jest w tym nadlewie pionowym wysokim. Dysza paliwa biegu jałowego i dysza główna paliwa jest w komorze pływakowej a powietrza we wlocie do gaźnika.
Re: CO TAM WKRĘCIĆ?????
riczi3 być może masz rację bo tak powiedział mi kolejny mechanik. Niemniej jednak nie wiem jak ta zaślepka wygląda. Jeżeli to zwykła śruba to nie problem, ale jeżeli jest to jakaś dysza to poszukuję kogoś kto zrobi fotę tego CZEGOŚ żebym mógł poszukać jakiegoś zamiennika bądź o podobnej budowie.
Re: CO TAM WKRĘCIĆ?????
P.S.
Kolejny sklep z częściami poddał się.
W odpowiedzi usłyszałem, że jak nie ma na schemacie to nie ma takiego asortymentu mimo, że pracownik był tak uprzejmy, że poszukał schematu gaźnika konkretnie pod mój motocykl. Co ciekawe na schemacie nie ma elektrycznej grzałki bądź czujnika jaki mam zamontowany w gaźniku.
Nie mam pojęcia.
Kolejny sklep z częściami poddał się.
W odpowiedzi usłyszałem, że jak nie ma na schemacie to nie ma takiego asortymentu mimo, że pracownik był tak uprzejmy, że poszukał schematu gaźnika konkretnie pod mój motocykl. Co ciekawe na schemacie nie ma elektrycznej grzałki bądź czujnika jaki mam zamontowany w gaźniku.
Nie mam pojęcia.
- Dragster
- Posty: 521
- Rejestracja: 08 czerwca 2015, 21:38
- Motocykl: VTX 1800
- Lokalizacja: Okolice Garwolina
- Wiek: 44
- Status: Offline
Re: CO TAM WKRĘCIĆ?????
Zaślep otwór,skręć moto i sprawdź co będzie,jeśli tam rzeczywiście ma być zaślepka to nie ma wielkiego znaczenia jaki kształt będzie mieć..riczi3 pisze: ↑30 sierpnia 2018, 21:05 Tam była zaślepka po wierceniu otworów technologicznych w gaźniku. Tamtędy idzie kanał obejściowy od ssania. regulacja mieszanki jest w tym nadlewie pionowym wysokim. Dysza paliwa biegu jałowego i dysza główna paliwa jest w komorze pływakowej a powietrza we wlocie do gaźnika.
Re: CO TAM WKRĘCIĆ?????
Tak właśnie zrobiłem i .... chodzi tylko na jeden gar. Problem na nowy temat.
Dzięki za wszystkie rady i podpowiedzi.
TEMAT zamykam.
Dzięki za wszystkie rady i podpowiedzi.
TEMAT zamykam.