Strona 1 z 1

Virago 750- problem

: 18 maja 2021, 15:28
autor: ladziu91
Witam, posiadam xv750 96 rok i mam problem. Motocykl jak pochodzi troche to zaczyna pracować jakby na jeden gar. Myślałem, że to moduł zapłonu, bo był strasznie gorący i smierdział spalenizną ale udało mi się kupić drugi i to samo. Miał ktoś może coś podobnego?

Re: Virago 750- problem

: 18 maja 2021, 15:52
autor: SpyAmericano
A sprawdzałeś cewki zapłonowe?

Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka


Re: Virago 750- problem

: 18 maja 2021, 17:02
autor: Feniks
Odpalasz na ssaniu. Po po wyłączeniu ssania pracuje dobrze ale gaśnie po jakimś czasie ?
Może ssanie nie odbija i zalewa.

Re: Virago 750- problem

: 19 maja 2021, 14:38
autor: ladziu91
On odpala normalnie i możnanim przejechać np 5 km po czy zacczyna pracować na jeden gar. Wyłącze go poczekam 5 minut i znowu odpala normalnie, jade kawałek i znowu to samo

Re: Virago 750- problem

: 19 maja 2021, 15:05
autor: Roberts
Miałem podobne objawy w tamtym roku, pomogła wymiana świec

Re: Virago 750- problem

: 19 maja 2021, 18:43
autor: ladziu91
ja świece wymienialem tyle,że nie na irydowe tylkona normalne. Szukam po internecie i może faktycznie cewki albo impulsator? dlatego szukam pomocy tutaj, może ktoś tak miał i rozwiązał poblem :)

Re: Virago 750- problem

: 19 maja 2021, 19:21
autor: SpyAmericano
Zbadaj te cewki, to nic nie kosztuje i jest proste do wykonania. Multimetr ustaw na kΩ i zbadaj rezystancję między pinem wejściowym (na cewce) a fajką świecy. O ile dobrze pamiętam to cewka ma ok. 13kΩ, sama fajka ok. 5kΩ, więc w sumie powinno być około 18kΩ na pomiarze cewki z założoną fajką.
Drugi pomiar to rezystancja uzwojenia pierwotnego - pomiędzy jednym a drugim pinem wejściowym cewki.
Pomiary wykonaj na rozgrzanym silniku, najlepiej w takim stanie w jakim nie chce jechać. Zobacz czy wyniki obu cewek są zbieżne i nie ma dużych różnic pomiędzy nimi.

Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka


Re: Virago 750- problem

: 20 maja 2021, 12:51
autor: ladziu91
SpyAmericano pisze: 19 maja 2021, 19:21 Zbadaj te cewki, to nic nie kosztuje i jest proste do wykonania. Multimetr ustaw na kΩ i zbadaj rezystancję między pinem wejściowym (na cewce) a fajką świecy. O ile dobrze pamiętam to cewka ma ok. 13kΩ, sama fajka ok. 5kΩ, więc w sumie powinno być około 18kΩ na pomiarze cewki z założoną fajką.
Drugi pomiar to rezystancja uzwojenia pierwotnego - pomiędzy jednym a drugim pinem wejściowym cewki.
Pomiary wykonaj na rozgrzanym silniku, najlepiej w takim stanie w jakim nie chce jechać. Zobacz czy wyniki obu cewek są zbieżne i nie ma dużych różnic pomiędzy nimi.

Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka
Dzięki, wróce z pracy to sie zabiore za to

Re: Virago 750- problem

: 21 maja 2021, 14:45
autor: ladziu91
Pomiar wyszedł 18,5-19 Ohm, teraz jeszcz strzela z gaźnika

Re: Virago 750- problem

: 21 maja 2021, 18:29
autor: Feniks
Sprawdz poziom paliwa i kolor świec.
Możesz świece wymienić lub zamienić miejscami.
Jak tylna świeca czarna to przykręć dysze mieszanki 1obrót i zrób synchro.