REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
- wąsaty7
- Posty: 1418
- Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
- Motocykl: XV 1100 98r.
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
Taka mała rzecz a cieszy.U mnie wygląda to tak;
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d77 ... 719d3.html
odcinek przewodu do połączenia z sondą;
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/718 ... df76e.html
po regulacji 1 i 2 cylinder
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/448 ... 10d94.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/560 ... 08168.html
Przed regulacją CO 7% wkręt regulacji wykręcony o 4.5 obr. świece czarne i czasami zalewał,po regulacji CO 3% wkręt wykręcony o ok. 2 obr.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d77 ... 719d3.html
odcinek przewodu do połączenia z sondą;
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/718 ... df76e.html
po regulacji 1 i 2 cylinder
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/448 ... 10d94.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/560 ... 08168.html
Przed regulacją CO 7% wkręt regulacji wykręcony o 4.5 obr. świece czarne i czasami zalewał,po regulacji CO 3% wkręt wykręcony o ok. 2 obr.
Wąsaty7
- Adam P
- Posty: 74
- Rejestracja: 21 września 2008, 08:23
- Motocykl: Kawasaki Zephyr 750
- Lokalizacja: Malbork
- Wiek: 58
- Kontakt:
- Status: Offline
Która iglica do którego gaźnika ?
Witam
Mam pytanie dotyczące (virago 535) - która iglica do którego gaźnika, no i który to pierwszy cylinder (zależy od której strony się patrzy - normalnie pomroczność jasna).
A o co chodzi?, ano o to, że dziś tak trochę z ciekawości odkręciłem z obu gaźników pokrywki od membran by sprawdzić w jakim są stanie bo mam okopconą świeczkę na przednim garku (obie ISKRA FE 85 PRS do gazu).
Nadmieniam iż nie przepalam silnika, cały sezon jeździłem-głównie po za miastem, w sumie było i jest chyba OK. Spalanie na 100km w okolicach 5-5,5l.
Sprawdzałem też poziom paliwa i w przednim gaźniku było pod kreską na jakieś 20mm, a w tylnym wg książki czyli 14mm. Obydwa wkręty do regulacji mieszanki wolnych obrotów wyręcona po 2 obroty.
Siedzę po prawej stronie moto - po stronie wydechu, sprzęgła no i membran, no i w gaźniku przedniego cylindra była iglica o oznaczeniu 5DZ9, a w tylnym gaźniku była 5DZ10. W obydwu zawleczka na środkowym położeniu. Obie membrany w stanie bardzo dobrym, nawet miałem problem by odkręcić te śmieszne śrubki "torxy z bolaszkiem"
W Clymerze na str. 425 w tabelce pisze co następuje:
Jet needle
cylinder 1 - 5DZ10-3
cylinder 2 - 5DZ9-3
No i pytanie: czy 1 cylinder to ten przedni ? a może tylny?
Według "mojego misia" - przedni cylinder to nr1 - to wtedy mam pomylone iglice. No ale mogę się mylić.
Być może gdzieś w serwisówkach to pisze, ale nie znam qrde angielskiego.
Pozdrawiam
Adam
Mam pytanie dotyczące (virago 535) - która iglica do którego gaźnika, no i który to pierwszy cylinder (zależy od której strony się patrzy - normalnie pomroczność jasna).
A o co chodzi?, ano o to, że dziś tak trochę z ciekawości odkręciłem z obu gaźników pokrywki od membran by sprawdzić w jakim są stanie bo mam okopconą świeczkę na przednim garku (obie ISKRA FE 85 PRS do gazu).
Nadmieniam iż nie przepalam silnika, cały sezon jeździłem-głównie po za miastem, w sumie było i jest chyba OK. Spalanie na 100km w okolicach 5-5,5l.
Sprawdzałem też poziom paliwa i w przednim gaźniku było pod kreską na jakieś 20mm, a w tylnym wg książki czyli 14mm. Obydwa wkręty do regulacji mieszanki wolnych obrotów wyręcona po 2 obroty.
Siedzę po prawej stronie moto - po stronie wydechu, sprzęgła no i membran, no i w gaźniku przedniego cylindra była iglica o oznaczeniu 5DZ9, a w tylnym gaźniku była 5DZ10. W obydwu zawleczka na środkowym położeniu. Obie membrany w stanie bardzo dobrym, nawet miałem problem by odkręcić te śmieszne śrubki "torxy z bolaszkiem"
W Clymerze na str. 425 w tabelce pisze co następuje:
Jet needle
cylinder 1 - 5DZ10-3
cylinder 2 - 5DZ9-3
No i pytanie: czy 1 cylinder to ten przedni ? a może tylny?
Według "mojego misia" - przedni cylinder to nr1 - to wtedy mam pomylone iglice. No ale mogę się mylić.
Być może gdzieś w serwisówkach to pisze, ale nie znam qrde angielskiego.
Pozdrawiam
Adam
Ostatnio zmieniony 11 października 2010, 18:31 przez Adam P, łącznie zmieniany 2 razy.
- wąsaty7
- Posty: 1418
- Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
- Motocykl: XV 1100 98r.
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
Jak na twój gust przedni cylinder to nr.1
Powodzenia i pozdrawiam.
Powodzenia i pozdrawiam.
Wąsaty7
- Adam P
- Posty: 74
- Rejestracja: 21 września 2008, 08:23
- Motocykl: Kawasaki Zephyr 750
- Lokalizacja: Malbork
- Wiek: 58
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
No wiem głupie pytanie, ale na prawdę pytam na serio, bo się pogubiłem.
- Adam P
- Posty: 74
- Rejestracja: 21 września 2008, 08:23
- Motocykl: Kawasaki Zephyr 750
- Lokalizacja: Malbork
- Wiek: 58
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
To w takim razie jakiś któś pozamieniał miejscami iglice.
Dzięki Wąsaty.
Pozdrawiam
Adam
Dzięki Wąsaty.
Pozdrawiam
Adam
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
nie wiem czy czasem 1 cylinder to nie tylny, bynajmniej u mnie w 700 na 100% 1 to tył
- kyller
- Posty: 2198
- Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
- Motocykl: pożyczony XV1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
i masz racje-waldi- pisze:nie wiem czy czasem 1 cylinder to nie tylny, bynajmniej u mnie w 700 na 100% 1 to tył
jesli w instrukcji jest sformułownie first to odnosi si eto do tylnego cylindra
- wąsaty7
- Posty: 1418
- Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
- Motocykl: XV 1100 98r.
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
To może inaczej HAYNES pisze:
-FRONT CYLINDER - przód,przedni cylinder
-REAR CYLINDER - tył,tylni cylinder
Przód zawsze będzie przodem a nie zawsze nr.1 będzie przedni,bardzo często zdarza się że z przodu jest nr.1.
waldi pozdrawiam ciebie serdecznie.
-FRONT CYLINDER - przód,przedni cylinder
-REAR CYLINDER - tył,tylni cylinder
Przód zawsze będzie przodem a nie zawsze nr.1 będzie przedni,bardzo często zdarza się że z przodu jest nr.1.
waldi pozdrawiam ciebie serdecznie.
Wąsaty7
- Adam P
- Posty: 74
- Rejestracja: 21 września 2008, 08:23
- Motocykl: Kawasaki Zephyr 750
- Lokalizacja: Malbork
- Wiek: 58
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
Przeglądam właśnie Haynes'a i na stronie 167 w tabelce pisze:
All UK
Front cylinder 5DZ10-3 (front czyli przód)
Rear cylinder 5DZ9-3 (rear czyli tył)
Tak jak ja miałem to dla:
1994 Canada
Front cylinder 5DZ9-3
Rear cylinder 5DZ10-3
Więc stawiam na to że Wąsaty pisze dobrze, przynajmniej dla mnie.
Domyślam się też że -3 oznacza rowek z zawleczką
Ps. znów mnie wyprzedziłeś Wąsaty
All UK
Front cylinder 5DZ10-3 (front czyli przód)
Rear cylinder 5DZ9-3 (rear czyli tył)
Tak jak ja miałem to dla:
1994 Canada
Front cylinder 5DZ9-3
Rear cylinder 5DZ10-3
Więc stawiam na to że Wąsaty pisze dobrze, przynajmniej dla mnie.
Domyślam się też że -3 oznacza rowek z zawleczką
Ps. znów mnie wyprzedziłeś Wąsaty
- okulczyk
- Posty: 82
- Rejestracja: 15 lutego 2010, 12:42
- Motocykl: xv920RJ xv500K
- Lokalizacja: Łowicz
- Wiek: 38
- Status: Offline
Re: REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
Czy jakiś specjalista wie na którym rowku ma być ta zapinka - u mnie na przykład jest na czwartym rowku w gaźniku od tylnego cylindra (zwanego drugim ??) - czyli plastikowy element jest w najdalszym położeniu idąc w kierunku koniuszka iglicyna iglicach są rowki, i taka zapinka, nie doszukałem się w instrukcjach na której zapadce ma być fabrycznie założona, ale podejrzewam że na środkowej (tak jak to było u mnie) na obu iglicach:!: przy montażu nie popieprzyć iglic z cylindrami - mają one oznaczenia, i tak CYLINDER 1 - 5DZ10, CYLINDER 2 - 5DZ9 (CLYMER str 425 - "JET NEEDLE")
Sprawdzę za raz też przedni gaźnik
[ Dodano: Nie Mar 13, 2011 6:52 pm ]
przedni tak samo na 4, a rowków jest 5
- mils
- Posty: 29
- Rejestracja: 08 grudnia 2008, 17:42
- Motocykl: Yamaha Virago xv535
- Lokalizacja: Inowrocław
- Wiek: 40
- Status: Offline
Re: REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
Panowie czy znacie jakaś osobę z okolic Inowrocławia lub w obrębie kilkudziesięciu kilometrów która mogłaby dokonać synchronizacji ? ( chętnie bym się tym zajął bo przestudiowałem fora co z czym się je ale naprawdę nie mam czasu i chciałbym oddać w dobre ręce lale aby ustawił tak profilaktycznie na nowy sezon ) z góry dzięki za info pozdrawiam
-
- Posty: 183
- Rejestracja: 30 kwietnia 2011, 21:39
- Motocykl: XV 535
- Lokalizacja: Sierakowice
- Wiek: 42
- Status: Offline
Re: REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
No to ja zabrałem się za profilaktyczną regulację zaworów w mojej staruszce 535 90r.
Wyregulowałem - skręciłem dekielki.
Po tej operacji zabrałem się za sprawdzenie stanu paliwa w komorze pływakowej w gaziorach, Było Idealnie 14mm w obydwóch.
Następnie podchodzę do tych nieszczęsnych śrubek w gaźnikach od regulacji mieszanki.
O dziwo śrubki nie były w ogóle zapieczone delikatnie się obkręcają a w tle słychać sprężynkę.
Niezmiernie ucieszony po ustaleniu położenia i zapamiętaniu wkręcam je do oporu (i tutaj mam problem) za pierwszym razem śrubka w tylnym gaźniku wkręciła się tylko 1,25 obrotu, druga wkręciła się o 1,5 obrotu.
Wykręciłem je spowrotem do położenia początkowego.
No i wiecie że za drugim razem jak zacząłem wkręcać to pierwsza jak i druga wkręciła mi się ok 3,5 - 4 obrotów i dalej nie było czuć jakiegoś oporu, dalej bałem się kręcić żeby nie spierdzielć czegoś.
Czy ktoś mi może powiedzieć:
Czy można wkręcić tą śrubkę do środka tak że gdzieś tam spadnie, czy nie ma takiej opcji.
I jak wyczuć ten opór przy wkręcaniu, jak go opiszecie??
Drugie moje pytanie to:
Jak w końcu kręcić tą śrubką??? Czy wykręcanie (lewo) wzbogaca mieszankę-zwiększa dawkę paliwa a wkręcanie (prawo) robi ją uboższą-zmniejsza dawkę paliwa??
Trzecie pytanie:
Rozbierałem gaźnik kuzyna i tam w obudowę wchodzi jakaś świeca czy coś i do niej podłączony jest przewód i zaraz obok masa. Co to jest, bo w moim staruszku gaźniki takiego ustrojstwa nie posiadają. A i u kuzyna idzie od gazu podwójna linka z obu stron motoru, a u mnie tylko jedna z prawej strony. O co tutaj chodzi??
Wyregulowałem - skręciłem dekielki.
Po tej operacji zabrałem się za sprawdzenie stanu paliwa w komorze pływakowej w gaziorach, Było Idealnie 14mm w obydwóch.
Następnie podchodzę do tych nieszczęsnych śrubek w gaźnikach od regulacji mieszanki.
O dziwo śrubki nie były w ogóle zapieczone delikatnie się obkręcają a w tle słychać sprężynkę.
Niezmiernie ucieszony po ustaleniu położenia i zapamiętaniu wkręcam je do oporu (i tutaj mam problem) za pierwszym razem śrubka w tylnym gaźniku wkręciła się tylko 1,25 obrotu, druga wkręciła się o 1,5 obrotu.
Wykręciłem je spowrotem do położenia początkowego.
No i wiecie że za drugim razem jak zacząłem wkręcać to pierwsza jak i druga wkręciła mi się ok 3,5 - 4 obrotów i dalej nie było czuć jakiegoś oporu, dalej bałem się kręcić żeby nie spierdzielć czegoś.
Czy ktoś mi może powiedzieć:
Czy można wkręcić tą śrubkę do środka tak że gdzieś tam spadnie, czy nie ma takiej opcji.
I jak wyczuć ten opór przy wkręcaniu, jak go opiszecie??
Drugie moje pytanie to:
Jak w końcu kręcić tą śrubką??? Czy wykręcanie (lewo) wzbogaca mieszankę-zwiększa dawkę paliwa a wkręcanie (prawo) robi ją uboższą-zmniejsza dawkę paliwa??
Trzecie pytanie:
Rozbierałem gaźnik kuzyna i tam w obudowę wchodzi jakaś świeca czy coś i do niej podłączony jest przewód i zaraz obok masa. Co to jest, bo w moim staruszku gaźniki takiego ustrojstwa nie posiadają. A i u kuzyna idzie od gazu podwójna linka z obu stron motoru, a u mnie tylko jedna z prawej strony. O co tutaj chodzi??
- spaw
- Posty: 731
- Rejestracja: 06 kwietnia 2011, 00:10
- Motocykl: Tiger 900
- Lokalizacja: Katowice
- Wiek: 34
- Status: Offline
Re: REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
ta świeczka, to bodajże podgrzewanie gaźnika, ale jeżeli się mylę, to niechaj mnie ktoś poprawi
-
- Posty: 183
- Rejestracja: 30 kwietnia 2011, 21:39
- Motocykl: XV 535
- Lokalizacja: Sierakowice
- Wiek: 42
- Status: Offline
Re: REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
Ale co z tymi śrubami regulacyjnymi można je spierdzielić wkręcając za mocno, jeżeli poczuje się opór i go jeszcze bardziej przekręci??
No to wyczułem opór na tych śrubkach.
TERAZ MAM WIELKI PROBLEM!!
śrubki wykręciłem o 2 obroty, odpalam i zagrzewam motÓr a on mi zaczyna pierdzieć i strzelać jak głupi, nawet na wolnych obrotach, wkręcam śrubki o jeden obrót i to samo tylko trochę na wolnych mniej.
Całkiem zgłupiałem wykręciłem o 3 obroty i to samo, jak by w ogóle ta regulacja nie działała.
Co mam zrobić pomocy!!!
Chciało mi się grzebać i ustawiać a chodził dobrze.
Czy na strzelanie może mieć wpływ regulacja luzów zaworowych?? Gdyby był troszkę za mały?? Uppsss chyba przedobrzyłem z tymi luzami :/
Nie wiem co teraz robić???
No to wyczułem opór na tych śrubkach.
TERAZ MAM WIELKI PROBLEM!!
śrubki wykręciłem o 2 obroty, odpalam i zagrzewam motÓr a on mi zaczyna pierdzieć i strzelać jak głupi, nawet na wolnych obrotach, wkręcam śrubki o jeden obrót i to samo tylko trochę na wolnych mniej.
Całkiem zgłupiałem wykręciłem o 3 obroty i to samo, jak by w ogóle ta regulacja nie działała.
Co mam zrobić pomocy!!!
Chciało mi się grzebać i ustawiać a chodził dobrze.
Czy na strzelanie może mieć wpływ regulacja luzów zaworowych?? Gdyby był troszkę za mały?? Uppsss chyba przedobrzyłem z tymi luzami :/
Nie wiem co teraz robić???
- Cpt. Nemo
- Posty: 1560
- Rejestracja: 22 kwietnia 2011, 13:11
- Motocykl: Yamaha Virago 535
- Lokalizacja: Warszawa Wawrzyszew
- Status: Offline
Re: REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
Warto tu przytoczyc takie stare powiedzenie mechanikow :teodor2424 pisze: Chciało mi się grzebać i ustawiać a chodził dobrze.
Mniej grzebiesz - mniej zepsujesz.
Wprawdzie Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi...
Pozdrawiam, cpt. Nemo
Pozdrawiam, cpt. Nemo
- Qbeł
- Posty: 4042
- Rejestracja: 19 stycznia 2009, 17:44
- Motocykl: Honda ST 1300
- Lokalizacja: Głęboka Wiocha k/Zgierza obok Łodzi
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
lubCpt. Nemo pisze: Mniej grzebiesz - mniej zepsujesz.
Im mniej grzebiesz , tym mniej doświadczysz
-
- Posty: 183
- Rejestracja: 30 kwietnia 2011, 21:39
- Motocykl: XV 535
- Lokalizacja: Sierakowice
- Wiek: 42
- Status: Offline
Re: REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
Ej Ej chłopy, lepiej byście mi pomogli a nie powiedzeniami sypali:)
Chyba trzeba będzie luzy zaworowe powiększyć bo coś mi się wydaje że po rozgrzaniu nie domykają się wydechowe i dlatego strzela.
Mam rację???
Chyba trzeba będzie luzy zaworowe powiększyć bo coś mi się wydaje że po rozgrzaniu nie domykają się wydechowe i dlatego strzela.
Mam rację???
- Cpt. Nemo
- Posty: 1560
- Rejestracja: 22 kwietnia 2011, 13:11
- Motocykl: Yamaha Virago 535
- Lokalizacja: Warszawa Wawrzyszew
- Status: Offline
Re: REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
Luzy ustawiasz na zimnym silniku, najlepiej rano jak moto cala noc odpoczywalo
Luzy ustawiasz nie mniejsze i nie wieksze niz instrukcja przewiduje.
Ot i cala tajemnica ustawiania luzów zaworowych.
Luzy ustawiasz nie mniejsze i nie wieksze niz instrukcja przewiduje.
Ot i cala tajemnica ustawiania luzów zaworowych.
Wprawdzie Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi...
Pozdrawiam, cpt. Nemo
Pozdrawiam, cpt. Nemo
-
- Posty: 183
- Rejestracja: 30 kwietnia 2011, 21:39
- Motocykl: XV 535
- Lokalizacja: Sierakowice
- Wiek: 42
- Status: Offline
Re: REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
Na zimnym to ja wiem
Ustawiam wg Clymera 0,07-0,12 ssący, 0,12-0,17 wydech Znam te wymiary na pamięć:)
Tajemnicą jest dla mnie jak ciasno ma wchodzić listek szczelinomierza??
np, dla ssącego listek 0,10 powinien wchodzić ciasno tak że prawie nie da się go wcisnąć, czy raczej powinien w takim wypadku poruszać się delikatnie stawiając opór??
Ustawiam wg Clymera 0,07-0,12 ssący, 0,12-0,17 wydech Znam te wymiary na pamięć:)
Tajemnicą jest dla mnie jak ciasno ma wchodzić listek szczelinomierza??
np, dla ssącego listek 0,10 powinien wchodzić ciasno tak że prawie nie da się go wcisnąć, czy raczej powinien w takim wypadku poruszać się delikatnie stawiając opór??
- Cpt. Nemo
- Posty: 1560
- Rejestracja: 22 kwietnia 2011, 13:11
- Motocykl: Yamaha Virago 535
- Lokalizacja: Warszawa Wawrzyszew
- Status: Offline
Re: REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
Jak dla mnie to i 0,10 i 0,15 powinny chodzic delikatnie ciasno.
Wprawdzie Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi...
Pozdrawiam, cpt. Nemo
Pozdrawiam, cpt. Nemo
-
- Posty: 183
- Rejestracja: 30 kwietnia 2011, 21:39
- Motocykl: XV 535
- Lokalizacja: Sierakowice
- Wiek: 42
- Status: Offline
Re: REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
"Delikatnie ciasno" tylko jak to opisać słowami na forum, do czego by to przyrównać????
I delikatnie i ciasno to jak by " Owiń mnie ciasno. Potem mnie złam. Zawsze delikatnie. Ellie Goulding"
Czy po właściwej regulacji zaworów i na wykręconych o 2 obroty śrubach mieszanki, silnik nawet na wolnych może strzelać a przy schodzeniu z wysokich to symfonia??
Oglądnąłem sobie membrany i jedna jest przy tym zgrubieniu lekko przytarta sparciała a druga ma już większe przetarcia na środku i jedną dziurkę.
Jak je zdejmowałem to zauważyłem że na membranach od strony dekli jest mokro od paliwa, czy to normalne?
I delikatnie i ciasno to jak by " Owiń mnie ciasno. Potem mnie złam. Zawsze delikatnie. Ellie Goulding"
Czy po właściwej regulacji zaworów i na wykręconych o 2 obroty śrubach mieszanki, silnik nawet na wolnych może strzelać a przy schodzeniu z wysokich to symfonia??
Oglądnąłem sobie membrany i jedna jest przy tym zgrubieniu lekko przytarta sparciała a druga ma już większe przetarcia na środku i jedną dziurkę.
Jak je zdejmowałem to zauważyłem że na membranach od strony dekli jest mokro od paliwa, czy to normalne?
- dodosz
- Posty: 18
- Rejestracja: 12 stycznia 2011, 20:41
- Motocykl: XV 535S
- Lokalizacja: Sierakowice
- Wiek: 37
- Status: Offline
Re: REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
Nie rozumiem więc dlaczego dwie virago ustawione idealnie wg instrukcji pierdzą w tłumiki jak głupie bez większych zmian przy kręceniu śrubkami mieszanki.Cpt. Nemo pisze:Luzy ustawiasz nie mniejsze i nie wieksze niz instrukcja przewiduje.
-
- Status: Offline
Re: REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
Słuchajcie, a pro po tych śrubek z wyrobionymi łebkami, to jeśli już się ją wywierci to gdzie można dostać zamiennik, bo trochę kiepsko jak motor będzie stał ?
-
- Posty: 183
- Rejestracja: 30 kwietnia 2011, 21:39
- Motocykl: XV 535
- Lokalizacja: Sierakowice
- Wiek: 42
- Status: Offline
Re: REGULACJA GAŹNIKA 535 Z FOTKAMI
A ja mam jedno jeszcze WAŻNE pytanie:
Virago XV535
Śrubki regulacji składu mieszanki:
Wykręcanie ......(co powoduje???)
Wkręcanie....(co powoduje??)
Opcje do wyboru proszę właściwe wstawić w miejsce ....(kropek):
a) powoduje WZBOGACENIE mieszanki paliwowo-powietrznej
b) powoduje ZUBOŻENIE mieszanki paliwowo-powietrznej
Virago XV535
Śrubki regulacji składu mieszanki:
Wykręcanie ......(co powoduje???)
Wkręcanie....(co powoduje??)
Opcje do wyboru proszę właściwe wstawić w miejsce ....(kropek):
a) powoduje WZBOGACENIE mieszanki paliwowo-powietrznej
b) powoduje ZUBOŻENIE mieszanki paliwowo-powietrznej