Strona 2 z 2

Re: Rezerwa w 1100

: 10 czerwca 2009, 21:05
autor: kyller
to na fotce to jest przerywacz kierunkowskazów
ja wiem ze kable giną w wiązce :-)
jak znajde chwile czasu to popatrze w haynesa i może cus sobie przypomne

Re: Rezerwa w 1100

: 10 czerwca 2009, 21:16
autor: Adam
Dzięki kyller, ale jak to nie to, to już nie wiem gdzie tego FPC szukać, już nawet do lampy zaglądałem hehe. Może gdzieś za aku schowane, cholera wi.

Re: Rezerwa w 1100

: 14 czerwca 2009, 19:07
autor: wąsaty7
W odpowiedzi na twoją prośbę zamieszczam to co po niżej :rock:
http://img197.imageshack.us/img197/6619/1005467.jpg

Re: Rezerwa w 1100

: 14 czerwca 2009, 20:17
autor: Adam
Żeby mieć jasność tak tip-top, to czy to chodzi o ten element?

Obrazek

Re: Rezerwa w 1100

: 14 czerwca 2009, 20:26
autor: wąsaty7
Właśnie o to chodzi.Pamiętaj to rocznik 96.Wszystkie opisy są na wysokości lub nad elementem.

Re: Rezerwa w 1100

: 14 czerwca 2009, 20:32
autor: Adam
Danke. U mnie w 92. wszystko jest to samo a przynajmniej tak samo wygląda, tylko jedna rzecz mnie teraz jeszcze nęka złośliwie. W haynesie ten przełącznik ma 6 końcówek (i jest schemat do sprawdzenia właśnie dla sześciu), a na żywo z tego co widziałem te kostki mają po 4 tylko :cry:
Motyla noga jak to teraz ugryźć?

[ Dodano: Pon Cze 22, 2009 11:52 am ]
No i znalazłem dziabąga, niestety nie zgadza się z tym co w Haynesie no i nie wiem jak go sprawdzić.
Pomierzyłem omomierzem i wyszło mi co następuje, parami:

1-2 .... 1
1-3 .... 1
1-4 .... 1
2-3 .... 1
3-4 .... 1
i tylko para 2-4 .... 100

Obrazek

Zmierzyłem też opór na czujniku w baku i wyszło coś jakby 1300.

Mam prośbę czy jakiś posiadacz 1100 mógłby sprawdzić jak jest u niego? Oczywiście jeśli ma wszystko sprawne :mrgreen:

Re: Rezerwa w 1100

: 22 czerwca 2009, 18:30
autor: wąsaty7
Schemacik elektryczny XV1100(od 1992 U.K.) znajdziesz w CLYMER str.276, XV1100(od 1991pozostałe wersje)str.280 To powyżej to przekaźnik(fuel pump control unit a raczej fuel pump relay) 2 i 4 to cewka przekaźnika natomiast 1 i 3 to styki przekaźnika.Podaj napięcie na 2 i 4 to na 1 i 3 będzie przejście.

Re: Rezerwa w 1100

: 22 czerwca 2009, 18:41
autor: Adam
wąsaty7 pisze:Czujnik poziomu paliwa to prosta konstrukcja;zbiornik pełny styki rozwarte opór max.;zbiornik pusty styki zwarte opór 0.
Czyli wychodzi że u mnie to tutaj leży wampir pogrzebany. Przy pełnym zbiorniku styki i tak zwarte.

Re: Rezerwa w 1100

: 22 czerwca 2009, 18:43
autor: wąsaty7
Przy pełnym i przy pustym świeci się kontrolka rezerwy?

Re: Rezerwa w 1100

: 22 czerwca 2009, 18:46
autor: Adam
Właśnie odwrotnie. W ogóle nie świeci :cry: a przestała równocześnie z awarią rezerwy, więc podejrzewam że to nie wina lampki, tylko powiązane jakoś z czujnikiem.

Re: Rezerwa w 1100

: 22 czerwca 2009, 18:53
autor: wąsaty7
Zlokalizuj kostkę czujnika poziomu paliwa,rozłącz i w części która idzie do wiązki połącz przewody(brązowy i zielony)powinna zapalić się kontrolka rezerwy.

Re: Rezerwa w 1100

: 22 czerwca 2009, 19:36
autor: Adam
Kostkę rozłączyłem, kawałek kabelka wtyknołem w oba dziurska, stacyjka przekręcona i dupa zbita - lampka nie pali.
Widzę przed sobą kupe sprawdzania teraz :mrgreen:

Gdybyś miał jakieś sugestje od czego zacząć to będę wdzięczny :bravo:
Gdzieś cuś tam nie łączy, abo sie zepsuło. Tylko co?

Re: Rezerwa w 1100

: 22 czerwca 2009, 20:17
autor: wąsaty7
Kontrolek dostaje prąd po stacyjce i włączniku ENGINE STOP SWITCH natomiast masę z czujnika poziomu paliwa.Zacznij od żarówki,chyba że przy odpalaniu zapala się wraz z kontrolką poziomu oleju.

Re: Rezerwa w 1100

: 22 czerwca 2009, 20:37
autor: Adam
Jeszcze raz dzięki za pomoc. Może w ten weekend wynajdę trochę czasu to pogmeram w tym. W zasadzie to sama przyjemność przecież :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

A dodam tylko że Haynes w tym temacie jest badziewny :razz: Clymer o niebo lepiej wszystko pokazuje.

p.s. I głupie pytanie jeszcze :oops: czym sprawdzić tą diodę czy co tam siedzi, nie chciał bym jej spalić zaraz na starcie :mrgreen:

Re: Rezerwa w 1100

: 22 czerwca 2009, 21:04
autor: wąsaty7
Czy masz na myśli diodę wpiętą między przewód G czujnika paliwa a L/W "DIODE".Szczerze powiem że nie wiem gdzie jej szukać.A sprawdzaj omomierzem.W jedną stronę przewodzi w drugą nie.
PS.mam i jedną i drugą HAYNES i CLYMERA jedna drugą uzupełnia.

Re: Rezerwa w 1100

: 04 lipca 2009, 21:31
autor: Adam
Objawy były następujące.
1. Nie działały kontrolki od paliwa i oleju.
2. Moto dostawało paliwo tylko po przełączeniu na rezerwe.
Najpierw rozgrzebałem całą lampę, zegary itd.

Obrazek

Następnie dzięki pomocy wąsatego i serwisówek zabrałem się za szukanie usterki.
W końcu okazało się że zerwały się dwa kable.
1. kabel idący od kontrolki oleju do diody.
2. Zasilający pomiędzy wyłącznikiem On/Off na kierze, a kontrolką oleju (przechodzi przez fuel unit).


Obrazek

Po połączeni wszystko gra tip top :mrgreen: A ja mam już dużo lepsze pojęcie o instalacji w mojej laleczce.

Wąsaty jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc :drunksmile:

Re: Rezerwa w 1100

: 05 lipca 2009, 10:27
autor: gangster
No a ja może w tym tygodniu się wezme za moją . Jakoś wcześniej niespecjalnie mi sie chciało , teraz pogoda do du.. więc coś porobimy.

:rock:

Re: Rezerwa w 1100

: 13 maja 2016, 22:43
autor: Feniks
A tak wtrące jeszcze z pytaniem jeśli juz tyle o rezerwach było. Mi kilka chwil mrugała kontrolka (pewnie do rezerwy się zblizało), noi zaswieciła w końcu na stałe,po chwili na skrzyzowaniu moto zgasło więc zeby nie słuchać śpiewu klaksonów przezuciłem na rez, odpaliłem i pojechałem, dojechałem do domu (jakieś 15km). I zacząłem sie zastanawiać czy po przełączeniu na rez ta kontrolka ma zgasnąć ? Czy dopiero po zatankowaniu zgasnie, Czy w razie wadliwie działającej rezerwy narobię sobie kłopotu jeśli wyjezdze paliwo do zera i np. coś mi się zapowietrzy ?

Re: Rezerwa w 1100

: 13 maja 2016, 22:53
autor: coolman111
Trzeba było przełączyć na rezerwę zaraz jak kontrolka zaczęła mrugać jak to napisałeś. Niepotrzebnie czekałeś aż moto zgaśnie. Kontrolka zgaśnie dopiero po zatankowaniu.

Re: Rezerwa w 1100

: 15 maja 2016, 21:47
autor: Feniks
Dzieki za rychłą odpowiedz, moto zatankowałem i jak napisałeś zgasła, weszło 13,5 l (moto na bocznej stopce). Wnioskuje z tego ze działa to prawidłowo, czyli ciągło juz z rezerwy

Re: Rezerwa w 1100

: 16 maja 2016, 01:04
autor: -waldi-
mrugała Ci kontrolka? :D

Re: Rezerwa w 1100

: 16 maja 2016, 17:28
autor: Feniks
zaświecała i gasła :-)