KRANIK XV700 (stuki)

Tematy związane z gażnikami
reme4
Status: Offline

KRANIK XV700 (stuki)

Post autor: reme4 »

Witam
Zacznę może od początku
gdy zauważyłem cieknący kranik postanowiłem go rozebrać .
Stwierdzając iż problem jest uszkodzona membrana kupiłem zestaw naprawczy.
Po wymianie radość trwała krótko , mianowicie ..................
1-synchroniczne stukanie w kraniku (podobny problem ,zła diagnoza http://www.virago.fora.pl/warsztat,2/po ... 0,591.html )
2-po paru kilometrach sikanie z kranika
Moja diagnoza doprowadziła mnie do wężyka doprowadzającego podciśnienie.
Ściągając go z kranika stuki milkły.
Wężyk ten a mianowicie jego drugi koniec doprowadzony jest bezpośrednio do króćca ssącego,w którym właśnie występuje to rytmiczne podciśnienie (przynajmniej ja tak mam)
szukając dalej doszedłem do lewego serka w którym zauważyłem dziwne użądzonko do którego jet możliwość podpięcia dwóch wężyków
Po wszystkich kombinacjach (czyli wężykiem od krućca do użądzonka i od użądzonka do słoiczka z wodom stwierdziłem iż podciśnienie jest zbyt małe aby pociągnęło membrane .
A podłączając bezpośrednio jest zbyt duże ,nie tylko stukaniem membrany o obudowę ale i niszczy ją samą .
Do takich doszedłem wniosków .
Prośba
1- co jest w lewym serku i do czego jest podłączone
2- O sprostowanie moich wniosków o ile się myle
P.s. Dodał bym fotki ale nie chcą się zmieścić ( 3- jak mam je zmniejszyć aby weszły to tak na marginesie ) :bikersmile: :bikersmile: :bikersmile:

[ Dodano: Wto Wrz 01, 2009 9:21 pm ]
To jak tam może są podłączone te wężyki od podciśnienia .
Może w 750 w jest podobnie , parę słów albo schemat. :pomocy:
:bikersmile: :bikersmile: :bikersmile:
piotr f.
Posty: 114
Rejestracja: 09 kwietnia 2009, 10:01
Motocykl: vs1400 nie dawno xv 920
Lokalizacja: Strzyżów - Żarnowa
Wiek: 48
Status: Offline

Re: KRANIK XV700 (stuki)

Post autor: piotr f. »

Czy napewno dobrze złożyłeś ten kranik.
piotr f.
JEŚLI ROBISZ COŚ
ŻLE TO RÓB TO DOBRZE!
Pozdrawiam wszystkich.
reme4
Status: Offline

hejo

Post autor: reme4 »

tam nieme co s...... 4 śrubki i sprężynka
Awatar użytkownika
Blunio
Posty: 5793
Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
Motocykl: Trek X-Caliber 8
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Wiek: 72
Status: Offline

Re: KRANIK XV700 (stuki)

Post autor: Blunio »

reme4 pisze:doszedłem do lewego serka w którym zauważyłem dziwne użądzonko do którego jet możliwość podpięcia dwóch wężyków
Hm ... proszę o więcej :mrgreen:
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Awatar użytkownika
KamiSan
Posty: 409
Rejestracja: 09 lutego 2009, 13:27
Motocykl: Intruz 1400
Lokalizacja: Przezchlebie O.S.
Wiek: 57
Status: Offline

Re: KRANIK XV700 (stuki)

Post autor: KamiSan »

Ja też wymieniałem membranę w kraniku i mimo, że to czynność pozornie prosta jest możliwość zrobienia błędu. Membranę zakładasz na kwadratową "przekładkę " z plastyku i ważne jest którą stroną ta "przekładka" jest zwrócona w stronę pokrętła kranika. Mimo, że są tam otwory i bolce naprowadzające przy odrobinie "talentu" :wink: można ją założyć odwrotnie a wtedy może być problem
"Rządowe rozwiązanie problemu jest zawsze gorsze od samego problemu"
Ramon Gomez de la Serna
http://www.youtube.com/watch?v=oJP1higuWcI
Intruder nie hamuje, Intruder zwalnia :cool:
reme4
Status: Offline

taa

Post autor: reme4 »

Tak to już przerabiałem napiszcie mi tylko o tym wężyku z podciśnieniem skąd on idzie i przez co :frustrated:
:bikersmile: :bikersmile: :bikersmile:
piotr f.
Posty: 114
Rejestracja: 09 kwietnia 2009, 10:01
Motocykl: vs1400 nie dawno xv 920
Lokalizacja: Strzyżów - Żarnowa
Wiek: 48
Status: Offline

Re: KRANIK XV700 (stuki)

Post autor: piotr f. »

W xv 920 wężyk idzie do króćca
piotr f.
JEŚLI ROBISZ COŚ
ŻLE TO RÓB TO DOBRZE!
Pozdrawiam wszystkich.
Awatar użytkownika
KamiSan
Posty: 409
Rejestracja: 09 lutego 2009, 13:27
Motocykl: Intruz 1400
Lokalizacja: Przezchlebie O.S.
Wiek: 57
Status: Offline

Re: KRANIK XV700 (stuki)

Post autor: KamiSan »

Wiesz ja po kupnie motonga pojechałem na warsztat żeby zrobić przegląd i synchro i takie tam ...i okazało się że jeden przewód podciśnieniowy pod tym "serkiem" mam odłączony i zaślepiony śrubką :neutral: panowie podłączyli i nic .... :???: A i oni ( w domyśle mechanicy doświadczeni ) nie wiedzieli po co i na co to tam :grin: No i jeżdżę do dziś :rock:
"Rządowe rozwiązanie problemu jest zawsze gorsze od samego problemu"
Ramon Gomez de la Serna
http://www.youtube.com/watch?v=oJP1higuWcI
Intruder nie hamuje, Intruder zwalnia :cool:
Awatar użytkownika
-waldi-
Posty: 7073
Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
Lokalizacja: Oświęcim
Wiek: 46
Kontakt:
Status: Offline

Re: KRANIK XV700 (stuki)

Post autor: -waldi- »

KamiSan pisze:okazało się że jeden przewód podciśnieniowy pod tym "serkiem" mam odłączony i zaślepiony śrubką
ja tez tak mam - 2 podlaczone jestn nie :) i wszystko chodzi OK, a kranik mam najzwyklejszy z pozycjami ON OFF i tyle
Obrazek
ELITARNA LOŻA SZYDERCÓW
Obrazek
NIE UFAJ MECHANIKOWI, ZRÓB TO SAM !!!
Nie udzielam porad na PW - od tego jest forum!
reme4
Status: Offline

ok

Post autor: reme4 »

dobra to poco to tam jest i czy po podłączeniu nie rozwalę drugiej
mębranki :cry: to trochę mnie dżazni
a może to ala pompka i tak ma stukać :shock:
:bikersmile: :bikersmile: :bikersmile:

[ Dodano: Pon Wrz 14, 2009 10:38 pm ]
wszystko gra znalazłem przyczynę :grin:
ODPOWIEDZ