Witam serdecznie, jestem nowy ale Wasze porady czytam od kilku tygodni. Zdecydowałem się napisać co mnie trapi. Nie mogę odpalić motocykla, pali tylko na ssaniu i to po bardzo długim hełtaniu. Zdjęcie ssania powoduje zgaśnięcie, nie pomaga dodawanie gazu. Nawet jak silnik jest zagrzany na tym ssaniu to po zdjęciu gaśnie, od czasu do czasu strzeli w tłumik. Świece są ok, ale i tak wymieniłem na nowe, iskra jest, pompa podaje paliwo. Może, ktoś miał taki przypadek i pomoże, bo nie chce mi się jechać do serwisu ( po tym co czytałem na ich temat).
Pozdrawiam
andyk
problem z uruchomieniem 535
-
- Posty: 190
- Rejestracja: 29 kwietnia 2008, 08:09
- Motocykl: Yamaha Virago XV 750
- Lokalizacja: śląsk
- Status: Offline
Re: problem z uruchomieniem 535
Najprawdopodobniej masz gaźniki do czyszczenia i od tego proponuje zacząć
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 28 marca 2009, 20:20
- Motocykl: było 535'93 jest Hornet 600'00
- Lokalizacja: Osiek
- Wiek: 33
- Status: Offline
Re: problem z uruchomieniem 535
tak, nie zapomnij potem o synchronizacji gaźników
- Lolek
- Posty: 894
- Rejestracja: 21 sierpnia 2009, 13:53
- Motocykl: 1100 95r.
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Wiek: 31
- Status: Offline
Re: problem z uruchomieniem 535
raczej to nie beda gazniki , ja mialem to samo pojechalem do mechanika z lala i odkrecil swiece przylozyl urzadzenie do mierzenia atmosfer i wykazalo 2 atmosfery w 1 garnku a w drugim 4 od razu powiedzial pierscionki i mial racje
- Blunio
- Posty: 5793
- Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
- Motocykl: Trek X-Caliber 8
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Wiek: 72
- Status: Offline
Re: problem z uruchomieniem 535
Najlepiej zdemontować, bo wtedy zabieg czyszczenia wykonasz najdokładniej. A bez zdejmowania zrobisz to powierzchownie. To że moto pali na ssaniu może świadczyć że nie jest wytwarzana mieszanka w trybie normalnym i dopiero jej skład mniej więcej odpowiada normie (stosunkowi powietrza do paliwa jak 1:17 kg) po wzbogaceniu ssaniem. Najpierw zajrzyj do gaźników bez ich demontazu. Może uda się coś wskórać. Jak nie, zdemontuj, ale dla robiącego to pierwszy raz to robota na parę godzin. No ale ile cennego doświadczenia się zdobywa, ile jest okazji do otwarcia browca, hehe.andyk pisze:czy aby wyczyścić gaźniki trzeba je demontować
Jak już wielokrotnie wspominałem, synchro jest ostatnim etapem regulacji moto, po regulacji gaźników, zaworów, dobraniu odpowiednich świec itp. Taki po prostu makijaż, który dama kładzie po dokładnym myciu ciała Lolek, masz rację, ale zanim się rozbierze silnik trzeba najpierw go zdiagnozować i ew. wyregulować.krukers pisze:nie zapomnij potem o synchronizacji
andyk, a Ty uzupełnij profil - przede wszystkim rodzaj posiadanego motóra, cobyśmy wiedzieli o czym dyskutujemy, a poza tym parę innych danych, których podanie wymaga chociażby grzeczność.
Pozdrawiam
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 06 września 2009, 17:55
- Motocykl: virago 535 98'
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 54
- Status: Offline
Re: problem z uruchomieniem 535
Witam i dzięki za wszystkie rady, najlepsza dotyczy browaru. Profil uzupełniłem.
Zastanawiam się czy powodem problemów z uruchomieniem mogą być membrany.
Ale gaźnik też wyczyszczę.
Pozdrawiam
Zastanawiam się czy powodem problemów z uruchomieniem mogą być membrany.
Ale gaźnik też wyczyszczę.
Pozdrawiam