Znaleziono 114 wyników

autor: jacek71
07 czerwca 2015, 15:13
Forum: Warsztat
Temat: Wahacz tylnego zawieszenia Virago 125
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 449

Re: Wahacz tylnego zawieszenia Virago 125

Dzięki ,tak własnie myslałem :)
autor: jacek71
06 czerwca 2015, 15:03
Forum: Warsztat
Temat: Wahacz tylnego zawieszenia Virago 125
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 449

Wahacz tylnego zawieszenia Virago 125

Pytanko mam czy wahacz tylnego zawieszenia do Virago 125 jest taki sam jak do 250 ?

o taki mi chodzi Obrazek
autor: jacek71
30 maja 2015, 17:58
Forum: Ogumienie
Temat: Virago 125 - opona na przód
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 10504

Re: Virago 125 - opona na przód

moja ma sava i jest ok Gdzie takowe na necie mozna kupić ?, bo z tanich znalazłem tylko takie https://www.netcar.pl/opony/motocyklowe/szosowe/duro+hf319+f+r+3+00+18+47p+tt,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,3.00_18,1050,0,5-0,115591094,szi.html ale mam mieszane uczucia jednak ,Haidenau K-65 jednak będzie lepsze...
autor: jacek71
29 maja 2015, 22:11
Forum: Ogumienie
Temat: Virago 125 - opona na przód
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 10504

Re: Virago 125 - opona na przód

Właśnie co polecacie na przód do Virago 125 z "niskobudżetowych " opon , bo szukam .
autor: jacek71
29 maja 2015, 15:18
Forum: Elektryka
Temat: Brak ładowania w Virago 125 ,gorący regulator napięcia
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 1751

Re: Brak ładowania w Virago 125 ,gorący regulator napięcia

-waldi- pisze:ten aku to sie nadaje do .... UPS-a, a nie jako rozruchowy, 12V to nie wszystko
Też tak sądziłem ze to nie aku do motocykla .
autor: jacek71
28 maja 2015, 12:15
Forum: Tuning
Temat: Blokady virago xv 125
Odpowiedzi: 50
Odsłony: 28878

Re: Blokady virago xv 125

Najdziwniejsze to jest to że przez tyle lat żaden polski spec nie wymyslił jak rozblokowac moduł z literką O ,bo wiekszośc ma takie moduły (ja też takową Virkę żonce zakupiłem z takim modułem),przecież z pewnościa to sie da zrobic albo taki moduł samemu zrobić .Więc kto ma troche wiedzy i mozliwości...
autor: jacek71
27 maja 2015, 18:56
Forum: Elektryka
Temat: Brak ładowania w Virago 125 ,gorący regulator napięcia
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 1751

Re: Brak ładowania w Virago 125 ,gorący regulator napięcia

Byłem jednak na sprawdzeniu co i jak i wyszło że regulator lipa :( ,bo na innym jest ładowanie ,tylko cena nowego troche powala ,ale zamówiny w Larssonie jest nowy i tyle ,mam być w piątek ,mysle ze to juz koniec problemów z ładowaniem :D będzie ,jak założe i posmiga moja to wtedy sie odezwę ,dzięki...
autor: jacek71
27 maja 2015, 18:51
Forum: Elektryka
Temat: Brak ładowania w Virago 125 ,gorący regulator napięcia
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 1751

Re: Brak ładowania w Virago 125 ,gorący regulator napięcia

RAFFEN pisze:Niby czemu zły akumulator ?? jeżeli jest 12v to co to ma do rzeczy??
Tak myślałem początkowo bo nie od Virazki i na jakieś wsuwki .
autor: jacek71
27 maja 2015, 12:27
Forum: Elektryka
Temat: Brak ładowania w Virago 125 ,gorący regulator napięcia
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 1751

Re: Brak ładowania w Virago 125 ,gorący regulator napięcia

Jeżeli przy odpiętym regulatorze nie mają zwarcia uzwojenia do masy to kup regulator . jak to sprawdzić ? bo nie za bardzo wiem ,a regulator to mam taki z użebrowaniem,kurde nie mam za bardzo jak pożyczyc jakikolwiek regulator z takim samym wpięciem ,bo pewnie zapinając inny juz bym wiedział czy to...
autor: jacek71
26 maja 2015, 19:38
Forum: Elektryka
Temat: Brak ładowania w Virago 125 ,gorący regulator napięcia
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 1751

Brak ładowania w Virago 125 ,gorący regulator napięcia

Kurcze tyle co kupiłem żonce Virażke do nauki i już pojawił się problem :? ,mianowicie w Virażce był zamontowany taki akumulator https://lh5.googleusercontent.com/-mu2JPQ6TQSE/VWSpy5a9RzI/AAAAAAAAFgg/iMcufgYnJQo/w958-h719-no/DSC_0027.jpg https://lh5.googleusercontent.com/-J3Sik9rSc7k/VWSp5Oo9nWI/AAA...
autor: jacek71
19 lipca 2014, 22:05
Forum: Turystyka
Temat: Wynajmę tanio domek w Brennej
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 2461

Re: Wynajmę tanio domek w Brennej

Winters ja u ciebie byłem (teraz załapałem jak zobaczyłem aukcję) 3 lata wstaecz było super za taką cenę ,tylko jeszcze wtedy był "wychodek " na zewnątrz ,ale okolica to bajka -polecam niezdecydowanym :bravo:
autor: jacek71
15 kwietnia 2014, 11:50
Forum: Akcesoria
Temat: Kamery na motocykl po raz kolejny...
Odpowiedzi: 350
Odsłony: 52957

Re: Kamery na motocykl po raz kolejny...

Jak cenowo ta kamerka wyjdzie z przesyłką,orientowałeś się ?,bo chętnie bym cos takiego kupił.
autor: jacek71
12 sierpnia 2012, 17:01
Forum: Turystyka
Temat: moja pierwsza wyprawa do Wisły
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 1797

Re: moja pierwsza wyprawa do Wisły

staram się i to straszne wszakże ja oceniam ludków nie po tym jak piszą a jaki charakter mają dam Ci przykład tacy pokroju Tuska , Pawlaka chociaż piszą debest ja takich ludzi mijam z daleka , miłej niedzieli Hm śmigaj kolego na swojej lali i zwiedzaj kraj ,wszak on piękny jest -ale od polityki sie...
autor: jacek71
04 sierpnia 2012, 17:17
Forum: Elektryka
Temat: AWARIA -KIERUNKOWSKAZY
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 2288

Re: AWARIA -KIERUNKOWSKAZY

Nie zartuj ,jeszcze z 20 lat wstecz wiekszośc motórów (i motóropodobnych) nie miało kierunków , a troszku wiosenek mosz :D
autor: jacek71
26 czerwca 2012, 12:35
Forum: Warsztat
Temat: Custom zaczynam
Odpowiedzi: 183
Odsłony: 19006

Re: Custom zaczynam

Piekna maszyna :bravo: ,nawet nie pytam ile cie wyszedł :oops:
autor: jacek71
03 czerwca 2012, 08:42
Forum: Elektryka
Temat: Problem z rozbujaniem DRAG STARA 650 powyzej 70km/h
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 2289

Re: Problem z rozbujaniem DRAG STARA 650 powyzej 70km/h

Kolego widzę że Forum Draga nie poradziło sobie z twoim problemem (a sporo tam rad było),może to problem z impulsatorem (poczytaj na forum Draga to będziesz wiedział o czym pisze ) musisz pomierzyc jego oporność .A swoja drogą to szkoda że zamiast bulgotac masz kłopoty,ja też w tamtym roku przesiadł...
autor: jacek71
05 kwietnia 2012, 20:58
Forum: Silnik
Temat: ekonomiczna jazda
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 3333

Re: ekonomiczna jazda

Zawsze możesz kolego Kojak założyć do 535 obrotomierz,jest to wykonalne (tylko czy potrzebne?) :!:
autor: jacek71
01 kwietnia 2012, 13:05
Forum: Turystyka
Temat: Sezon już trwa!
Odpowiedzi: 186
Odsłony: 14833

Re: Sezon już trwa!

Nie przejmuj się ,dzisiaj większość z południa polski "musiała odśnieżać "- ale sezon trwa i(jak mowi jeden polityk ) TRWA MAĆ.
autor: jacek71
31 marca 2012, 18:29
Forum: Tuning
Temat: jaka szyba do 535
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 434

Re: jaka szyba do 535

Użyj funcji szukaj ,o szybach było wiele pisane a nawet jeden kolega forumowy je produkuje. :!:
autor: jacek71
27 marca 2012, 16:26
Forum: Tuning
Temat: Kierownia prosta jaką proponujecie do 535
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 1651

Re: Kierownia prosta jaką proponujecie do 535

Nie kupuj kierownicy do 80 cm szerokości bo sie naprawde niefajnie jeżdzi (własnie ori prosta ma 76cm i dlatego ja np jak miałem 535 to zmieniłem na szerszą i było git,tylko bez przesady z szerokością bo braknie linek ) Ale u ciebie może być problem jak nie zmienisz risserów (bo masz niskie)bo wtedy...
autor: jacek71
26 marca 2012, 19:40
Forum: Tuning
Temat: Kierownia prosta jaką proponujecie do 535
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 1651

Re: Kierownia prosta jaką proponujecie do 535

Po primo ,użyj funkcji szukaj a napewno na ten temat wiele znajdziesz na tym forum, sam jak miałem 535 to zmieniałem kierę ,tylko musisz sie określic jaka masz ori czy prostą a któtką na wyzszych risserach czy tzw"bawole rogi " na niższych risserach bo to ma znaczenie przy doborze tej pros...
autor: jacek71
23 marca 2012, 19:34
Forum: Akcesoria
Temat: Termometr
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 3018

Re: Termometr

Dobrze że nie mam termometru w swoim motongu ,bo ja tez bym musiał chodzic z termometrem pod pachą i nie wie czy zawsze bym był nie za przegrzany i co wtedy -lipa leżę ,dobra jak ktos chce to niech se kupi (a ja mam czorny korek )i będzie też zadowolniony.
autor: jacek71
23 marca 2012, 19:18
Forum: Warsztat
Temat: czy wymienic olej na nowy
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 536

Re: czy wymienic olej na nowy

Kurczak temat wałkowany miliony razy ,rób jak chcesz ale zasada nr 1(której ja przestrzegam)olej wymieniamy co sezon (bez wzgledu na przebieg) lub co 6 tysi -ityle w temacie ,wybór nalezy do ciebie. :P
autor: jacek71
22 marca 2012, 16:32
Forum: Turystyka
Temat: Sezon już trwa!
Odpowiedzi: 186
Odsłony: 14833

Re: Sezon już trwa!

Niedziela była superObrazek
autor: jacek71
22 marca 2012, 15:44
Forum: Warsztat
Temat: "Zimny problem"
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 1034

Re: "Zimny problem"

Uzupełnij kolego profil to jak sie dowiemy skąd jesteś to może ktos z forumowiczów zapoda ci mechaniora jak sie należy z twojej okolicy a od "magików" to radze ci z daleka :mrgreen: