Znaleziono 23 wyniki

autor: pawelki
26 listopada 2017, 10:51
Forum: Turystyka
Temat: Mieszkam w Rumunii! Dlaczego?
Odpowiedzi: 61
Odsłony: 3097

Re: Mieszkam w Rumunii! Dlaczego?

Byłem tam i za rok wracam znów :)
autor: pawelki
26 listopada 2017, 10:44
Forum: Turystyka
Temat: Moto Marocco 2017
Odpowiedzi: 41
Odsłony: 3063

Re: Moto Marocco 2017

Pięknie i smakowo (ostrygi) ...I gdzie dalej droga prowadzi ?
autor: pawelki
13 września 2017, 10:12
Forum: Turystyka
Temat: Motowakacje 2017
Odpowiedzi: 29
Odsłony: 2402

Re: Motowakacje 2017

Pięknie, dzięki za relację :)
autor: pawelki
06 września 2017, 18:52
Forum: Turystyka
Temat: 6100 km. na Virówkach 535
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 1480

Re: 6100 km. na Virówkach 535

Gratulacje , pięknie !!!
autor: pawelki
09 października 2013, 21:07
Forum: Elektryka
Temat: Ładowanie VIRAGO 250
Odpowiedzi: 32
Odsłony: 3443

Re: Ładowanie VIRAGO 250

-waldi- pisze:... Ma być przerwa, czyli tak jak byś miał kocówki miernika rozwarte (OL na wyświetlaczu lub 1 w zależności od miernika)...


czyli źle..
autor: pawelki
28 lipca 2013, 22:58
Forum: Ogumienie
Temat: oponki na bestię - 1100
Odpowiedzi: 67
Odsłony: 11321

Re: oponki na bestię - 1100

opona założona na wyważarkę wygląda na krzywą .. założyłem starą i jest równo.. może trafiłem na jakąś nieudaną sztukę ...
autor: pawelki
25 lipca 2013, 20:55
Forum: Ogumienie
Temat: oponki na bestię - 1100
Odpowiedzi: 67
Odsłony: 11321

Re: oponki na bestię - 1100

No tak , ja też się naczytałem , kupiłem Heidenau na przód i ...oddaję do hurtowni .. opona po założeniu na koło ...wije się jak żmija w lesie .. koszt może niewielki 296 zł ale niestety ...
autor: pawelki
03 lipca 2013, 00:04
Forum: Turystyka
Temat: Polskie wybrzeże-Tatry polskie czyli niepokorny Retman
Odpowiedzi: 36
Odsłony: 6191

Re: Polskie wybrzeże-Tatry polskie czyli niepokorny Retman

przeleć Czerwone Wierchy Spitfirem, będziesz wielki :) , pozdrawiam i życzę kasy na całą benzynę świata !!!!
autor: pawelki
28 czerwca 2013, 20:42
Forum: Turystyka
Temat: Wybieram sie w sierpniu do torunia ktos sie przyłaczy
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 2332

Re: Wybieram sie w sierpniu do torunia ktos sie przyłaczy

jak wygląda teraz przejazd przez Włocławek ? , jak na razie omijam ...
autor: pawelki
19 czerwca 2013, 22:04
Forum: Turystyka
Temat: Wybieram sie w sierpniu do torunia ktos sie przyłaczy
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 2332

Re: Wybieram sie w sierpniu do torunia ktos sie przyłaczy

Każdy plan jest ok , może sobie zrobisz taką trasę z Malborka do Torunia , szlakiem zamków krzyżackich , Gniew , Kwidzyń ?
autor: pawelki
17 czerwca 2013, 21:41
Forum: Turystyka
Temat: Trasy wokoło Łodzi?
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 1398

Re: Trasy wokoło Łodzi?

Podklasztorze w Sulejowie, Inowłódz za Spałą z Kościółkiem św Idziego i Zamkiem Kazimierza Wielkiego , a kawałek jeszcze dalej Drzewica z ruinami zamki...
autor: pawelki
15 października 2012, 22:01
Forum: Turystyka
Temat: Jesiennie w Bieszczadach
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 3466

Re: Jesiennie w Bieszczadach

Pięknie , pogratulować :bravo:
autor: pawelki
03 sierpnia 2012, 14:20
Forum: Elektryka
Temat: Jak wyminić regulator w XV535 rok 96
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 3801

Re: Jak wyminić regulator w XV535 rok 96

dzięki, to ja chyba ślepy jestem , idę do garażu, zdechło mi ładowanie ...
autor: pawelki
03 sierpnia 2012, 13:28
Forum: Elektryka
Temat: Jak wyminić regulator w XV535 rok 96
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 3801

Re: Jak wyminić regulator w XV535 rok 96

Czy jest gdzieś podobny opis , ale xv110, jakoś nie mogę znaleźć :(
autor: pawelki
31 lipca 2012, 23:59
Forum: Turystyka
Temat: Zalew Wiślany i okolice ... Ciekawe miejsca?
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 1376

Re: Zalew Wiślany i okolice ... Ciekawe miejsca?

no to następny weekend zamek w Gniewie
autor: pawelki
26 października 2011, 11:25
Forum: Warsztat
Temat: Co dzisiaj zrobiłem w/z moją Virażką.
Odpowiedzi: 5316
Odsłony: 404269

Re: Co dzisiaj zrobiłem w/z moją Virażką.

Do pierwszych sniegów jeszcze się pojeżdzi mam nadzieję ... ciepłe gacie i heja ... tego ci życzę..
autor: pawelki
26 października 2011, 11:16
Forum: Turystyka
Temat: PL DO OKOŁA PRZY GR. 2012 poolski & jarek70
Odpowiedzi: 370
Odsłony: 31546

Re: PL DO OKOŁA PRZY GR. 2012 poolski & jarek70

Może się do was gdzieś dołaczę w trasie ... insh' allah :)
autor: pawelki
29 lipca 2011, 22:08
Forum: Turystyka
Temat: Rumunia 2011
Odpowiedzi: 79
Odsłony: 16468

Re: Rumunia 2011

Cezarr, tak miało być pewnie , nie przejmuj się , trzymam kciuki za twój wyjazd we wrześniu !!
autor: pawelki
25 lipca 2011, 23:11
Forum: Warsztat
Temat: Zbiornik paliwa
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 474

Re: Zbiornik paliwa

Super dzięki za info , zabiorę się za to jesienią .. póki co gażniki wyczyszczone i śmigam ... :chopper:
autor: pawelki
15 lipca 2011, 11:08
Forum: Turystyka
Temat: stare ale jeszcze nie było
Odpowiedzi: 28
Odsłony: 5739

Re: stare ale jeszcze nie było

Piękne miejsca widzieliście , gratuluję !!!! zwiedzałem Syrię , ale niestety nie na moto tylko busem... miło powspominać wieczory w Palmirze ... i nie tylko :)
autor: pawelki
05 lipca 2011, 21:24
Forum: Warsztat
Temat: Zbiornik paliwa
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 474

Zbiornik paliwa

Macie jakiś pomysł jak i czym wyczyścić zbiorniki paliwa ? Moją Virkę kupiłem z lekko zardzewiałym zbiornikiem , długo chyba nie była jeżdżona , gażniki wyczyściłem , filtr paliwa też ale zbiornik jest niestety w nie najlepszym stanie , teraz śmigam ,ale jesienią w długie deszczowe wieczory będę się...