Virago 750 1992

Oferty sprzedaży motocykli..
piotreker
Posty: 26
Rejestracja: 29 sierpnia 2016, 21:27
Motocykl: WSK 125, xv 750
Lokalizacja: Skierniewice
Wiek: 23
Status: Offline

Virago 750 1992

Post autor: piotreker » 01 listopada 2017, 18:49

Witam serdecznie!
Z bólem serca sprzedaję moją Lalę.

Na początek trochę o Niej:
Yamaha XV750 Virago 1992r.
Aktualny przebieg 26600 mil (43 tys.km)
Przegląd do czerwca 2018
OC do maja 2018

CENA: 9500 (ale pewnie jak ktoś zdecydowany przyjdzie to kto wie…)

Jestem drugim właścicielem w Polsce od roku (zrobiłem przez ten sezon 4 tys.km). Wcześniej poprzedni właściciel zrobił łącznie niecały tysiąc km. Virówka sprowadzana była wcześniej z Niemiec, gdzie była od nowości u jednego właściciela.

Moto jest w idealnym stanie mechanicznym i wizualnym jak na 25 lat. Kilka odprysków i rys zawsze się znajdzie, ale jak na tyle lat i oryginalny stan jest po prostu idealnie. Odpala ‘na strzała’ na zimno jak i na ciepło. Spalanie średnie od 5 do 6l/100km. Zbiera się jak szatan.
Posiada wysunięte sety, co sprawia, że nie chce się zsiadać i nie odczuwa się zmęczenia. W setach powymieniałem śruby na kwasówki i je wypolerowałem oraz przesmarowałem przeguby.

Wymienione:
-olej w amortyzatorach, razem z uszczelniaczami
-akumulator (Yuasa)
-olej w dyfrze
-płyn hamulcowy
-oringi w króćcach gaźników
-oringi pod pokrywami zaworów
-filtr powietrza

-Tarcze hamulcowe w bardzo dobrym stanie, ledwo widać ślady zużycia.
-Opony Bridgestone również w bardzo dobrym stanie.
-Olej zalewany jedyny słuszny do tego V-twina czyli Motul 5100 15W50
-Założone świece trójelektrodowe Iskry FE85PTRS
-Rozrząd zużyty w 25% (sprawdzałem wysunięcie napinaczy)
-Przesmarowane wszystkie linki

We własnym zakresie usunąłem typową usterkę czyli słabe ładowanie poprzez spadek napięcia w instalacji (fabryczna wada). Teraz jest założony bypass i jest 14 V nawet przy 800 obr/min
Jeśli ktoś zwraca uwagę na takie drobiazgi to lakier na pokrywie bezpieczników jest oryginalny i nie odparzył się. W takim samym stanie jest stacyjka – widać wszystkie opisy.


Była na regulacji gaźników i ustawianiu zaworów u zaufanego mechanika (od razu na początku sezonu). Gaźniki ostatnio regulowałem, ustawiałem PP, iglicę i chodzi teraz idealnie w całym zakresie obrotów.
Poprawiłem boczną stopkę, aby się nie kładła za bardzo. Teraz moto stoi bardziej prosto.
Boczki plastikowe są zabezpieczone, aby ich nikt nie ukradł. Oryginalnie są na wcisk, a wiadomo ile kosztują nowe.
Virago sprzedaję z wydechami Silvertail ( które kupiłem od kolegi z forum) lekko przerobionymi, mam oryginalne końcówki, więc można wrócić do oryginału, lecz będą dużo cichsze, teraz jest piękny basowy pomruk. Kto jest obeznany w temacie, wie po ile chodzą. Mimo propozycji zamiany na Hartmannowskie - nie zamieniłem się.

Świeżo po wymianie oleju przed zimą. Nic nie zrobione km na świeżym oleju.

Z wad (jeżeli to można nazwać wadą) to przedni błotnik. Poprzedni właściciel miał ‘orzełka’. Ja go zdjąłem, nie podobał mi się. Został po nim otwór fi 6, który zaszpachlowałem i polakierowałem. Ale jeśli ktoś będzie chciał – orzełka mogę z powrotem przykręcić. Drugą wadą, która mi nie przeszkadza to standardowa rzecz, czyli kilka zadrapań na kierunkowskazach.

Do moto dorzucam przednią owiewkę i sakwy.

Jestem zakręcony na punkcie motoryzacji i wszystkie prace jakie przy niej robiłem zapisywałem na bieżąco. Nie ma tego dużo, bo nie było co robić. Tak samo zresztą zapisuje wszystkie inne prace i wydatki przy innych moich sprzętach.
Od początku, gdy Yamaha jest w moich rękach zbieram wszystkie paragony i zapisuje na nich spalanie.
Posiadam kartę pojazdu, instrukcję po niemiecku i komplet kluczyków.
Sprzedaję z bólem serca i tylko z jednego powodu, ponieważ nastawiałem się na turystykę motocyklową. Do kręcenia się po okolicy mam odremontowaną WSK-ę :)
Tak, wiem, że Virago to najlepszy motocykl turystyczny na świecie lecz przesiadam się na bardziej uterenowionego motóra. Też Yamaha, więc to nie zdrada ;) Ponadto jestem trochę za wysoki na nią.
Jeśli chodzi o kontakt proszę dzwonić pod nr: 608 816 727. Gdy nie odbiorę, proszę o sms-a, na pewno oddzwonię.

Nie spieszy mi się ze sprzedażą. Kasy na już nie potrzebuję.
Sprzęt od MOTOCYKLISTY nie od handlarza.
Zapraszam na oględziny do Skierniewic. Środek Polski, blisko A2, także łatwo dojechać ;)
Gwarantuję, że jeśli ktoś ma tyle do wydania i jest zmęczony szukaniem tej jednej jedynej …… wróci nią do domu :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 07 stycznia 2018, 20:51 przez piotreker, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
Top Gun
Posty: 1663
Rejestracja: 25 sierpnia 2015, 16:23
Motocykl: XV1100, CRF 1000
Lokalizacja: Wrocław
Wiek: 54
Status: Offline

Re: Virago 750 1992

Post autor: Top Gun » 01 listopada 2017, 19:43

Motocykl ładny :chopper: ale z tym zapisywaniem spalania to mnie rozbawiłeś :lol:
,,Nie rezygnuj z marzeń, nigdy nie wiesz kiedy okażą się potrzebne,,

piotreker
Posty: 26
Rejestracja: 29 sierpnia 2016, 21:27
Motocykl: WSK 125, xv 750
Lokalizacja: Skierniewice
Wiek: 23
Status: Offline

Re: Virago 750 1992

Post autor: piotreker » 01 listopada 2017, 20:06

Haha :D Lubię zbierać paragony :D Później wspominam gdzie byłem :P

gazownik
Posty: 389
Rejestracja: 22 stycznia 2015, 22:06
Motocykl: XV 1100, SHL M11 61r
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:
Status: Offline

Re: Virago 750 1992

Post autor: gazownik » 02 listopada 2017, 14:32

Maszyna wygląda elegancko :), to za wiele ja nie najeździłeś :p.
Tak z ciekawości na jaką maszynę zmieniasz?

janpola
Posty: 3
Rejestracja: 31 października 2017, 14:40
Motocykl: kawa 500
Kontakt:
Status: Offline

Re: Virago 750 1992

Post autor: janpola » 02 listopada 2017, 16:43

Super zdjęcia .. Duża skrupulatność .. A maszynę mianuję niepowtarzalną okazją ;)

piotreker
Posty: 26
Rejestracja: 29 sierpnia 2016, 21:27
Motocykl: WSK 125, xv 750
Lokalizacja: Skierniewice
Wiek: 23
Status: Offline

Re: Virago 750 1992

Post autor: piotreker » 02 listopada 2017, 22:14

Dzięki za miłe słowa :D
@gazownik W sumie to dzięki temu forum naczytałem się dużo o turystyce motocyklowej i mnie to bardzo wciągnęło :D Ale jeśli się nie sprzeda to przyszły sezon będę śmigał jeszcze na niej ;)
Myślę o Tenerce 1200 albo 750, zależy ile kasy uzbieram. Takie turystyki to drogi gips niestety, a zależy mi na tej klasie turystyczne enduro :)

gazownik
Posty: 389
Rejestracja: 22 stycznia 2015, 22:06
Motocykl: XV 1100, SHL M11 61r
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:
Status: Offline

Re: Virago 750 1992

Post autor: gazownik » 03 listopada 2017, 10:14

Tenere 1200 faktycznie kosztuje parę PLN, dość wysoko celujesz :D.
Osobiście się rozglądam za różnego rodzaju maszynami i tak mi się podoba FJR 1300, ewentualnie o wiele tańsza opcja XJ900. Na FJR miałem okazję siedzieć i mimo to że jestem nie za wysoki to bardzo fajnie mi leżała pod tyłkiem :D.

piotreker
Posty: 26
Rejestracja: 29 sierpnia 2016, 21:27
Motocykl: WSK 125, xv 750
Lokalizacja: Skierniewice
Wiek: 23
Status: Offline

Re: Virago 750 1992

Post autor: piotreker » 03 listopada 2017, 23:21

Właśnie wszystko zależy od funduszy ;)
Patrzyłem trochę za tymi enduro, ale rzeczywiście, z tego co widzę taniej wyjdzie tak jak mówisz FJR albo XJ. A jeszcze trochę czasu jest to się rozejrzę do wiosny ;)

gazownik
Posty: 389
Rejestracja: 22 stycznia 2015, 22:06
Motocykl: XV 1100, SHL M11 61r
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:
Status: Offline

Re: Virago 750 1992

Post autor: gazownik » 06 listopada 2017, 12:45

XJ można kupić dość tanio za virago zamienił być na ostatni rocznik w full opcji :), a FJR no to bezkompromisowa maszyna :D.

piotreker
Posty: 26
Rejestracja: 29 sierpnia 2016, 21:27
Motocykl: WSK 125, xv 750
Lokalizacja: Skierniewice
Wiek: 23
Status: Offline

Re: Virago 750 1992

Post autor: piotreker » 11 listopada 2017, 11:13

Dzięki :D Ciekawa opcja, nie myślałem w sumie o tym. Będę myślał przez zimę ;)

piotreker
Posty: 26
Rejestracja: 29 sierpnia 2016, 21:27
Motocykl: WSK 125, xv 750
Lokalizacja: Skierniewice
Wiek: 23
Status: Offline

Re: Virago 750 1992

Post autor: piotreker » 25 grudnia 2017, 15:09

Zimowa cena ;) Pogoda nie najgorsza, więc zapraszam :)

piotreker
Posty: 26
Rejestracja: 29 sierpnia 2016, 21:27
Motocykl: WSK 125, xv 750
Lokalizacja: Skierniewice
Wiek: 23
Status: Offline

Re: Virago 750 1992

Post autor: piotreker » 07 stycznia 2018, 20:51

up

piotreker
Posty: 26
Rejestracja: 29 sierpnia 2016, 21:27
Motocykl: WSK 125, xv 750
Lokalizacja: Skierniewice
Wiek: 23
Status: Offline

Re: Virago 750 1992

Post autor: piotreker » 07 marca 2018, 16:08

Aktualne nadal ;)

xxxczokxxx6000
Posty: 20
Rejestracja: 07 sierpnia 2017, 17:32
Motocykl: Virago 125
Status: Offline

Re: Virago 750 1992

Post autor: xxxczokxxx6000 » 11 marca 2018, 17:09

Ile kw w dowodzie ?

Awatar użytkownika
Top Gun
Posty: 1663
Rejestracja: 25 sierpnia 2015, 16:23
Motocykl: XV1100, CRF 1000
Lokalizacja: Wrocław
Wiek: 54
Status: Offline

Re: Virago 750 1992

Post autor: Top Gun » 12 marca 2018, 07:57

168,5 :wink:
,,Nie rezygnuj z marzeń, nigdy nie wiesz kiedy okażą się potrzebne,,

ODPOWIEDZ