535 W CAŁOŚCI, W TRAKCIE REMONTU - DO SKOŃCZENIA LUB JAKO ZAPAS CZĘŚCI 1000zł

Oferty sprzedaży motocykli..
Awatar użytkownika
hetman
Posty: 439
Rejestracja: 17 kwietnia 2011, 21:48
Motocykl: Yamaha Virago 535 '89r
Lokalizacja: Radom
Wiek: 33
Kontakt:
Status: Offline

535 W CAŁOŚCI, W TRAKCIE REMONTU - DO SKOŃCZENIA LUB JAKO ZAPAS CZĘŚCI 1000zł

Post autor: hetman » 11 września 2018, 18:53

Cześć, oferuję na sprzedaż moją Virago 535 z 89 roku, która od kilku lat stoi w garażu i nie doczekała się dokończenia remontu z braku czasu.
Jestem całkowicie pochłonięty budową domu i dla motocykla chwilowo nie ma miejsca w moim życiu, a ktoś mógłby zrobić z niego dobry użytek.
W skrócie jego obecny stan wygląda mniej więcej jak opisałem poniżej. Zaznaczam od razu, że interesuje mnie wyłącznie sprzedaż wszystkiego,
nie sprzedaję pojedynczych części. Motocykl jest do odbioru w okolicach Radomia.

-rama ze wszystkim poza silnikiem (który jest osobno) stoi na kołach. Rama i wahacz była w pierwszej fazie remontu wypiaskowana a potem
samodzielnie pomalowana podkładem i następnie szarą farbą. Kolor ewentualnie można sobie zmienić ale rama jest w świetnym stanie, bez
korozji, wahacz dostał nowe łożyska, głowka ramy też ma nowe łożyska.

-przydatna modyfikacja zaszła w zbiorniku pod siedzeniem. Celem uzyskania więcej miejsca do manipulowania akumulatorem zbiornik został
przecięty na pół i zaspawany płaską blachą. Zlikwidowany został zawodny ze starości elektrozawór rezerwy i teraz zbiornik jest tylko
naczyniem przepływowym między bakiem górnym a gaźnikiem.

-lagi miały kiedyś wymienione uszczelniacze i nie zrobiły od tej pory zbyt wielu kilometrów więc można powiedzieć, że są w dobrym stanie,
również wizualnie.

-przednia obręcz i szprychy wyglądają bardzo dobrze, piasta ma nowe łożyska a tarcza jest prosta i z zapasem.

-tylna obręcz przeszła renowację - chrom był usunięty i jest polakierowana proszkowo na szary połysk, nie odróżnia się bardzo od przedniej,
która jest w alu, bez chromu.

-w tej chwili jest prosta kierownica ale mam wykonaną na zamówienie z nierdzewki wysoką (bez spawania - cała gięta!)

-siedzenia w bardzo dobrym stanie. Tylne bez zarzutu, siedzenie kierowcy z małym pęknięciem na boku, do łatwej naprawy

-jest oparcie z wygodnym bagażnikiem tylko poduszka oparcia wymaga zamówienia sobie nowej u tapicera

-jest niezniszczalny regulator napięcia, który kiedyś zrobił dla mnie tata na elementach tradycyjnych więc w razie jakiejkolwiek awarii można
łatwo namierzyć uszkodzony element.

-króćce gażników w bardzo dobrym stanie, o samych gaźnikach nie mam tak dobrego zdania bo kiedyś była konieczność rozwiercenie jednej z dysz
biegu jałowego i trzeba było ją zastąpić własnym rozwiązaniem. No cóż, gaźniki mi kulały i tyle.

-silnik był pozostawiony w trakcie składania po wymianie panewek głównych. Można więc śmiało powiedzieć, że wał jest teraz w stanie
gwarantującym jeszcze wiele kilometrów. Tłoki mają nowe pierścienie, panewki główek były dobre. Połówki karteru zostały ładnie uszczelnione
szarym Dirko, cylindry i głowice są juz założone i tylko nie zostały dokręcone już na gotowo. Koło magnesowe i sprzęgło też już zamontowane,
trzeba tylko założyć pokrywy. Mam ściągacz do magneta, który dorzucam.W karterze był rozwiercony jeden brok i jest wkręcony manometr olejowy,
dzięki temu zawsze będzie pewność, że jest ciśnienie.

-wydechy nie są najnowsze ale nie szpecą - lubię surowy styl więc owinąłem je szarą taśmą ognioodporną.

Z części zamiennych mam dodatkowo drugi komplet łańcuszków w dobrym stanie, rozrusznik, jedną głowicę, komplet tarcz sprzęgłowych jeszcze do
użytku.

Proponuję za wszystko 1000zł, to chyba uczciwa cena ze względu na niektóre istotne elementy, które są po prostu nowe, no i np dodatkowy
rozrusznik. Jestem skłonny do jakiejś małej negocjacji.
Proszę o kontakt PW, jeśli ktoś będzie poważnie zainteresowany będziemy dalej rozmawiać telefonicznie.
Obrazek

ODPOWIEDZ