Spodnie skóra

Testy, komentarze i opinie o wszelkich akcesoriach i produktach motocyklowych
tomcio
Posty: 16
Rejestracja: 15 kwietnia 2014, 22:01
Motocykl: yamaha virago
Status: Offline

Spodnie skóra

Post autor: tomcio »

Jestem początkującym motocyklistą ,dlatego mam pytanie do doświadczonych.Mam okazję kupić spodnie ze skóry ,
tylko że nogawki na dole są bardzo wąskie,chyba do wysokich butów.Czy nie będę wyglądał śmiesznie w niskich butach,
mają zgrubienia na kolanach i na biodrach,oraz zamek do przypięcia kurtki z tyłu .Zaznaczę że stan bdobry a cena ok
70zł.Dzięki z góry za odpowiedzi
Awatar użytkownika
Winnetou
Posty: 3713
Rejestracja: 15 maja 2008, 22:01
Motocykl: niemiecki
Lokalizacja: Augsburg(Bawaria)
Wiek: 57
Status: Offline

Re: Spodnie skóra

Post autor: Winnetou »

tomcio pisze: nogawki na dole są bardzo wąskie,chyba do wysokich butów.Czy nie będę wyglądał śmiesznie w niskich butach
Powiem tak...Tobie ma byc wygodnie i jesli spodnie są z protektorami to w dupie miej czy są do wysokich czy niskich butow.(zreszta teraz podobno modne sa waskie spodnie) :wink:
Obrazek
Jedni umieją drudzy"umią"...

"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój"
Awatar użytkownika
Cpt. Nemo
Posty: 1560
Rejestracja: 22 kwietnia 2011, 13:11
Motocykl: Yamaha Virago 535
Lokalizacja: Warszawa Wawrzyszew
Status: Offline

Re: Spodnie skóra

Post autor: Cpt. Nemo »

tomcio pisze: mają zgrubienia na kolanach i na biodrach,oraz zamek do przypięcia kurtki z tyłu
Ja nie bardzo wiem co opisujesz, ale moga to byc spodnie od sportowego kombinezonu, no sadzac z opisu to czoperowe to one nie sa :) Chyba ze bardzo szerokie od kolan czyli bryczesy. Ale tak czy inaczej to ewidentnie spodnie do wysokich butow motocyklowych.
Wprawdzie Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi...
Pozdrawiam, cpt. Nemo
Awatar użytkownika
i_luciferi86
Posty: 142
Rejestracja: 18 marca 2013, 14:04
Motocykl: 535
Status: Offline

Re: Spodnie skóra