przykładowe sprężyny masz poniżej:
http://www.ebay.com/itm/Progressive-For ... e9&vxp=mtr
Ja faktycznie przód obniżę tylko opuszczając półki. Widziałem też, że ludzie wsadzają progresywną sprężynę na tył, ale nawet nie szukałem więc nie wiem czy u nas się takową dostanie i za ile. Obniżając przód idealnie byłoby tez obniżyć tył inaczej zmieni się kąt główki ramy... niby minimalnie, ale jakiś wpływ na prowadzenie to pewnie będzie mieć
piszę czysto teoretycznie, o szczegóły musiałbyś zapytać kogoś mądrzejszego
Bardzo miękkie lagi
- tylust
- Posty: 2698
- Rejestracja: 13 stycznia 2014, 09:26
- Motocykl: XV 750 1982r.
- Lokalizacja: Kalisz - Wlkp.
- Wiek: 51
- Status: Offline
Re: Bardzo miękkie lagi
Tomek
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 20 listopada 2014, 16:45
- Motocykl: Virago XV750 SE -83
- Lokalizacja: Gdańsk
- Status: Offline
Re: Bardzo miękkie lagi
Tylust dzieki za link.
Ciekawy link znalazłem dla wszystkich którzy szukaliby informacji na temat wpływu zmiany kąta główki ramy na właściwości jezdne.
http://www.motocykl-online.pl/technika/ ... nie,3138,1
W maksymalnym uproszczeniu:
- mniejszy kąt główki ramy - motocykl stabilniej jedzie na prostej, gorzej składa się w zakręty
- większy kąt główki ramy - motocykl lepiej składa się w zakręty, mniejsza stabilność na prostej (efekt shimmy)
Ciekawy link znalazłem dla wszystkich którzy szukaliby informacji na temat wpływu zmiany kąta główki ramy na właściwości jezdne.
http://www.motocykl-online.pl/technika/ ... nie,3138,1
W maksymalnym uproszczeniu:
- mniejszy kąt główki ramy - motocykl stabilniej jedzie na prostej, gorzej składa się w zakręty
- większy kąt główki ramy - motocykl lepiej składa się w zakręty, mniejsza stabilność na prostej (efekt shimmy)
Pozdrawiam
Łukasz
Łukasz