Strona 2 z 3

Re: Demontaż kap silnika co i jak po kolei XV 535 -polerow

: 11 lipca 2011, 21:59
autor: toooomelo
mytek1 pisze:Potrzebna jest przede wszystkim uszczelka. Odkręcasz stopkę, lewa kapę silnika, czyścisz, zakładasz nowa uszczelkę i skręcasz.
I tylko tyle?
Nie potrzeba żadnego simmeringu czy innej uszczelki? Nic nie wyleci, nic nie wypadnie ze środka?

Re: Demontaż kap silnika co i jak po kolei XV 535 -polerow

: 20 lipca 2011, 23:42
autor: crucial
Nie chciałem zakładać podobnego tematu, więc uznałem, że pod ten mogę się podpiąć.
Mam problem podczas demontażu przy deklu tylnego hamulca z podnóżka, mianowicie nie mam pomysłu jak ściągnąć element zaznaczony na zdjęciu bez przepiłowania go, czy maci może jakieś pomysły?

http://imageshack.us/f/843/img20110720214445.jpg/

Re: Demontaż kap silnika co i jak po kolei XV 535 -polerow

: 20 lipca 2011, 23:57
autor: podbiel
Wg mnie chociaż nie znam tego modelu to trzeba wyjąć ten bolec cofnąć linkę razem z pancerzem zsunąć gumową osłonęlinki i wtedy wyjdzie przez to przecięcie

Re: Demontaż kap silnika co i jak po kolei XV 535 -polerow

: 21 lipca 2011, 10:24
autor: teodor2424
tak jak pisał podbiel.
Tyle że przy samym demontażu kapy nie trzeba tej linki zdejmować z tego elementu.
Całość razem z podnóżkiem odkręcić i odchylić na bok, linka jest elastyczna i się spokojnie da wygiąć.

Re: Demontaż kap silnika co i jak po kolei XV 535 -polerow

: 28 sierpnia 2011, 21:18
autor: DARKMAN
A ja mam pytanie jak zdejmowaliście lewą kapę to jak wyciągnęliście przewody? Bo według mnie to bez ściągania stopki i paru pierdół nie da rady przecisnąć kostek. Próbowałem na wszystkie możliwe sposoby... :?

Re: Demontaż kap silnika co i jak po kolei XV 535 -polerow

: 29 sierpnia 2011, 22:06
autor: teodor2424
ja rozpinałem wszystkie kostki nad bakiem, porozpinałem spiączki mocujące przewody do ramy, i jakoś dało radę przecisnąć.

Re: Demontaż kap silnika co i jak po kolei XV 535 -polerow

: 29 sierpnia 2011, 23:10
autor: DARKMAN
No ja tak samo zrobiłem jak piszesz ale gdzieś na wysokości mocowania stopki kostki się blokowały. Możliwe że mam jakoś inaczej poprowadzone przewody. Musiałbym wyciągać konektory po kolei ale z tym się już nie bawiłem bo można się potem pomylić :)

Re: Demontaż kap silnika co i jak po kolei XV 535 -polerow

: 26 lutego 2013, 19:26
autor: MrScythe
Jest mi ktoś w stanie powiedzieć na 100% jak to jest z tym simmeringiem wału, który wchodzi w kapę sprzęgła, jeżeli chodzi o wielkość? Kupiłem simmering standardowego typu, taki jak oryginalny, tylko ma on wymiary 14x25x5, czyli jest pół milimetra węższy. Trochę się cykam, bo ponoć to istotny uszczelniacz. teodor pisał w tym wątku, że Kyller mówił, że może być, ale chcę się jeszcze upewnić. Z góry dzięki.
Że tak zapytam jeszcze z ciekawości, za co on odpowiada i co może się stać, jeżeli przepuści?

Re: Demontaż kap silnika co i jak po kolei XV 535 -polerow

: 26 lutego 2013, 19:42
autor: pisior
o który Ci codzi , ten od dzwigni biegów ?
bo zachodze ?

Re: Demontaż kap silnika co i jak po kolei XV 535 -polerow

: 26 lutego 2013, 19:44
autor: DARKMAN
Simmering ma taki sam kształt więc nie widzę problemu z montażem węższego.

Re: Demontaż kap silnika co i jak po kolei XV 535 -polerow

: 26 lutego 2013, 19:48
autor: MrScythe
@pisior po wewnętrznej stronie kapy sprzęgła jest otwór, w który wchodzi simmering zabezpieczony zawleczką. W ten otwór wchodzi wałek, w zasadzie ciężko mi powiedzieć od czego on jest. :P
@DARKMAN tak też myślałem, ale wolałem się upewnić. :nazdrowie:

Re: Demontaż kap silnika co i jak po kolei XV 535 -polerow

: 26 lutego 2013, 19:53
autor: pisior
chodzi o pozycje 22 ?
to śmialo prawy klawisz i w nowym oknie :)
Obrazek

Re: Demontaż kap silnika co i jak po kolei XV 535 -polerow

: 26 lutego 2013, 20:00
autor: MrScythe
Tak jest, dokładnie o to. :)

Re: Demontaż kap silnika co i jak po kolei XV 535 -polerow

: 26 lutego 2013, 20:03
autor: DARKMAN
To jest wał korbowy o ile się nie mylę. W nim masz kanały które smarują silnik. Prosze poprawić jak się mylę.

A co do simmeringu to pytałem o to kiedyś kyllera

Re: Demontaż kap silnika co i jak po kolei XV 535 -polerow

: 26 lutego 2013, 21:10
autor: toooomelo
MrScythe pisze:Jest mi ktoś w stanie powiedzieć na 100% jak to jest z tym simmeringiem wału, który wchodzi w kapę sprzęgła, jeżeli chodzi o wielkość? Kupiłem simmering standardowego typu, taki jak oryginalny, tylko ma on wymiary 14x25x5, czyli jest pół milimetra węższy.
Wymiar zewnętrzny i wewnętrzny jest prawidłowy, a to najistotniejsze rozmiary. Pół milimetra szerokości nie powinno robić wielkiej różnicy.


DARKMAN pisze:A co do simmeringu to pytałem o to kiedyś kyllera
I Kyller pisał, że 14x25x5 może być :wink:

Re: Demontaż kap silnika co i jak po kolei XV 535 -polerow

: 26 lutego 2013, 21:27
autor: MrScythe
Dobrze, tym samym zaoszczędziłem jakieś 47zł, bo w larssonie trzeba wziąć cały komplet uszczelniaczy, o czym z resztą pisał toooomelo. ;)

Re: Demontaż kap silnika co i jak po kolei XV 535 -polerowanie

: 29 grudnia 2017, 11:02
autor: Snake
Skrobnę co bym nie zgubił tematu. :nazdrowie:
Wcale go nie wykopałem z kopalni :rock:
Pytanko mam co by na temat było. Czy uszczelki do dekli trzeba czymś smarować po ponownym założeniu? Chodzi mi o te od pokryw z prawej i lewej strony.

Re: Demontaż kap silnika co i jak po kolei XV 535 -polerowanie

: 29 grudnia 2017, 11:26
autor: kris2k
Nie. Żadnych mazideł.

Re: Demontaż kap silnika co i jak po kolei XV 535 -polerowanie

: 29 grudnia 2017, 11:47
autor: Snake
kris2k pisze:Nie. Żadnych mazideł.
Ok, dziękować. :nazdrowie:

A jeszcze podpytam, można gdzieś kupić całe komplety śrub nierdzewek do kap? Pod konkretny model 535 czy trzeba dobierać pojedynczo?

Re: Demontaż kap silnika co i jak po kolei XV 535 -polerowanie

: 29 grudnia 2017, 15:44
autor: Doniu
Snake,można dobrać ,a możesz też kupić w komplecie
http://www.ebay.co.uk/itm/Yamaha-Virago ... 0517826273
Wpisz sobie w google
śruby imbusowe(inbusowe) nierdzewne...............są jakie sobie życzysz ,potem tylko wypolerować łby śrub i już masz !!!
https://allegro.pl/listing?string=%C5%9 ... i-1-1-1003

Re: Demontaż kap silnika co i jak po kolei XV 535 -polerowanie

: 29 grudnia 2017, 22:53
autor: alonso
Snake pisze:Skrobnę co bym nie zgubił tematu. :nazdrowie:
Wcale go nie wykopałem z kopalni :rock:
Pytanko mam co by na temat było. Czy uszczelki do dekli trzeba czymś smarować po ponownym założeniu? Chodzi mi o te od pokryw z prawej i lewej strony.
Nowe uszczelki? Bo mam nadzieje,że nie stare.Ja dawałem silikon.
A śruby wyślij do pochromowania.

Re: Demontaż kap silnika co i jak po kolei XV 535 -polerowanie

: 02 stycznia 2018, 11:07
autor: Snake
Nowe, nowe. Ze starych to już nic nie będzie.
Nie wiem czy tutaj czy na innym forum pisał ktoś że niby smaruje czymś.
Moje życie to średniowiecze, nigdy nie kupowałem na ebay-u. Takie zestawy całkiem spoko i nie drogo wychodzi.

Pytanie jeszcze mam:
https://czesci-do-motocykli.pl/wyszukiw ... 437/511220

Rozmiar śruby średnica i długość w tym wypadku średnica 60 i długość 40? dobrze to czytam?
91314-06040-00

Re: Demontaż kap silnika co i jak po kolei XV 535 -polerowanie

: 02 stycznia 2018, 14:50
autor: alonso
Snake pisze:Rozmiar śruby średnica i długość w tym wypadku średnica 60 i długość 40? dobrze to czytam?
Ja po prostu przy demontazu liczylem na siebie i zrobilem rysunek,zmierzyłem i wpisalem dlugosci :D

Re: Demontaż kap silnika co i jak po kolei XV 535 -polerowanie

: 03 stycznia 2018, 20:55
autor: toooomelo

Re: Demontaż kap silnika co i jak po kolei XV 535 -polerowanie

: 05 stycznia 2018, 11:24
autor: Snake
Tak, tak o te, bardziej chodziło mi o to czy dobrze czytałem opis śrub w sklepie. Ale już ogarnąłem. Szkoda że łebki w śrubach nie są rąbkowe jak w oryginale ale jakoś przeboleje. :nazdrowie:

Dam fotki jak będzie na gotowo. :rock: