"Zimny problem"

Jeżeli masz kłopoty ze swoją Virago lub nie wiesz jak coś naprawić to idealne miejsce by o tym napisać
Kamikadze000000
Posty: 4
Rejestracja: 21 marca 2012, 15:20
Motocykl: Virago 125 -2000r
Lokalizacja: Płońsk
Wiek: 38
Status: Offline

"Zimny problem"

Post autor: Kamikadze000000 »

Witam wszystkich i proszę o wyrozumiałość ponieważ jestem laikiem jeśli chodzi o mechanikę :)
Jestem szczęśliwym posiadaczem Yamahy Virago 125 i mój problem przedstawia się następująco:
Kiedy chcę ją odpalam, niskie obroty nie utrzymują pracy silnika i motor gaśnie... znajomy powiedział mi żebym manetką gazu "pompował" żeby nie gasła, no i faktycznie tak się dzieje. Więc kiedy utrzymuję w ten sposób motor na chodzie nie dość że nie trzyma niskich obrotów i "trzeba pompować gazem", to na wysokie obroty też nie chce wskoczyć tak jak powinna... Dopiero jak porządnie się rozgrzeje chodzi jak złoto. Trzyma niskie obroty a na wysokie wskakuje tak jak powinna.
Wczoraj odpaliłem i tak jak mówiłem "pompując" utrzymywałem pracę silnika żeby ją rozgrzać. Po ok 15 minutach wsiadłem i pojechałem jakieś 3km. Po przejechaniu tej trasy nadal nie trzymała niskich obrotów. Pojechałem więc dalej i po następnych 5km zaczęła chodzić i reagować tak jak powinna. Jak się rozgrzeje to wszystko jest bez zarzutów, a na zimnym silniku cuda się dzieją... Bardzo proszę o jakąś radę lub podpowiedź :)
Awatar użytkownika
-waldi-
Posty: 7073
Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
Lokalizacja: Oświęcim
Wiek: 46
Kontakt:
Status: Offline

Re: "Zimny problem"

Post autor: -waldi- »

Temat napisałeś zaje...ty :) to już lepiej mogłeś napisać "zimny lech" więcej osób by zajrzalo


a teraz do rematu - nie działa Ci układ ssania w gaźniku, chyba że ssania nie zaciągasz :)

Gaźnik do czyszczenia, a z tego co piszesz, to może lepiej nie ruszaj go skoro jesteś laikiem jeżeli chodzi o mechanikę. Oddaj komuś kto zna się na mechanice lub do serwisu oddaj na czyszczenie.
Obrazek