Nierówna praca i stuki

Jeżeli masz kłopoty ze swoją Virago lub nie wiesz jak coś naprawić to idealne miejsce by o tym napisać
Awatar użytkownika
alonso
Posty: 1996
Rejestracja: 23 czerwca 2008, 12:28
Motocykl: Virago 1100
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Wiek: 46
Status: Offline

Nierówna praca i stuki

Post autor: alonso »

Czołem!
Na początek powiem ,że przeszukiwałem historię ale nie znalazłem odpowiedzi ,więc prosze mnie nie odsyłac do starych postów.
Dzisiaj rano jadąc do pracy ,po paru km na teoretycznie goracym silniku zaczęło mi go "mulić.Jeśli podkręciłem mocno manetkę to dopiero dostawał kopa.Nastepnie po zatrzymaniu na skrzyżowaniu zgasł i coś chwile zaterkotało.Nie dałem rady go ponownie odpalic,dopchałem go już pod wiate do pracy.
Jeszcze raz go spróbowałem odpalić,za którymś razem zaskoczył ,a po zgaszeniu znów jakiś stukot/klekot przez 1- 2 s.Momentami strzelało z wydechów.
I co to może Panowie specjaliści byc?:(
Awatar użytkownika
Blunio
Posty: 5793
Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
Motocykl: Trek X-Caliber 8
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Wiek: 72
Status: Offline

Re: Nierówna praca i stuki

Post autor: Blunio »

Proponuję napić Twoją klacz. A terkotała pompa paliwa, próbując wyssać ze zbiornika opary benzyny. Bo paliwa to już tam chyba nie było :mrgreen:
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Awatar użytkownika
alonso
Posty: 1996
Rejestracja: 23 czerwca 2008, 12:28
Motocykl: Virago 1100
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Wiek: 46
Status: Offline

Re: Nierówna praca i stuki

Post autor: alonso »

Wiesz,przejechałem 230km od ostatniego tankowania do pełna.A obliczyłem ze pali mi 4,6l na 100km,więc skoro ma 13,5l baczek to chyba jeszcze coś tam jest :wink: ale oczywiście jest to warte zastanowienia :wink:
Awatar użytkownika
StesiU
Posty: 1244
Rejestracja: 04 września 2007, 15:10
Motocykl: WSK 125
Lokalizacja: Trzebnica
Wiek: 40
Status: Offline

Re: Nierówna praca i stuki

Post autor: StesiU »

a nie masz przełacznika rezerwy??
ja w swojej po około 220-230km musze przełaczyc na rezerwe
Nie ma pogody nie na motocykl sa tylko zle ubrani motocyklisci.
Awatar użytkownika
alonso
Posty: 1996
Rejestracja: 23 czerwca 2008, 12:28
Motocykl: Virago 1100
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Wiek: 46
Status: Offline

Re: Nierówna praca i stuki

Post autor: alonso »

StesiU,
A niby mam przełącznik,ale nie wiem czy działa :mrgreen: Po pracy jak nie odpali , to 1,5 litrowy bak juz mam przygotowany i sie skoczy na stacyjke :mrgreen:
Czytałem jak innym braciom pali to nawet by sie zgadzało.Od 170-230 km do rezerwy.
alonso<<<< :lol:

[ Dodano: Sro Lip 09, 2008 12:16 pm ]
miało być >>> alonso<<<patałach :lol:

[ Dodano: Sro Lip 09, 2008 3:11 pm ]
W pyte.Rezerwa działa.zalalim 10 litrów i ruła.Punkcior dla Ciebie Blunio i dzięki;)
mateo86
Posty: 17
Rejestracja: 15 marca 2008, 21:50
Motocykl: virago 535 87r
Lokalizacja: Wieliczka
Wiek: 38
Kontakt:
Status: Offline

Re: Nierówna praca i stuki

Post autor: mateo86 »

Dlatego tankuje zawsze wcześniej zanim zaświeci mi się kontrolka rezerwy, nie mam bladego pojęcia co może znajdować się na dnie mojego zbiornika. Rezerwa to już ostateczność.:)
michael
Status: Offline

Re: Nierówna praca i stuki

Post autor: michael »

mało wam pali, jak nie zawsze 200km na baku zrobię...
tombi
Status: Offline

Re: Nierówna praca i stuki

Post autor: tombi »

mateo86 pisze:zaświeci mi się kontrolka rezerwy
- mam VX 535 od dwóch tygodni... i nie zauważyłem lampki rezerwy. Czy to standardowe wyposażenie?

Z kultury pracy silnika nie jestem zadowolony. Na biegu jałowym pracuje dość nierówno (szczególnie gdy jest rozgrzany) i na stosunkowo wysokich obrotach, bo na niższych zdarza się mu zgasnąć. Podczas jazdy - bez zastrzeżeń. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?

PS. Mam Książkę obsługi w *.pdf - gdyby ktoś był zainteresowany proszę o PW.
ODPOWIEDZ