Czołem!
Na początek powiem ,że przeszukiwałem historię ale nie znalazłem odpowiedzi ,więc prosze mnie nie odsyłac do starych postów.
Dzisiaj rano jadąc do pracy ,po paru km na teoretycznie goracym silniku zaczęło mi go "mulić.Jeśli podkręciłem mocno manetkę to dopiero dostawał kopa.Nastepnie po zatrzymaniu na skrzyżowaniu zgasł i coś chwile zaterkotało.Nie dałem rady go ponownie odpalic,dopchałem go już pod wiate do pracy.
Jeszcze raz go spróbowałem odpalić,za którymś razem zaskoczył ,a po zgaszeniu znów jakiś stukot/klekot przez 1- 2 s.Momentami strzelało z wydechów.
I co to może Panowie specjaliści byc?:(
Nierówna praca i stuki
- Blunio
- Posty: 5793
- Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
- Motocykl: Trek X-Caliber 8
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Wiek: 72
- Status: Offline
Re: Nierówna praca i stuki
Proponuję napić Twoją klacz. A terkotała pompa paliwa, próbując wyssać ze zbiornika opary benzyny. Bo paliwa to już tam chyba nie było
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
- alonso
- Posty: 1996
- Rejestracja: 23 czerwca 2008, 12:28
- Motocykl: Virago 1100
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Wiek: 46
- Status: Offline
Re: Nierówna praca i stuki
Wiesz,przejechałem 230km od ostatniego tankowania do pełna.A obliczyłem ze pali mi 4,6l na 100km,więc skoro ma 13,5l baczek to chyba jeszcze coś tam jest ale oczywiście jest to warte zastanowienia
- StesiU
- Posty: 1244
- Rejestracja: 04 września 2007, 15:10
- Motocykl: WSK 125
- Lokalizacja: Trzebnica
- Wiek: 40
- Status: Offline
Re: Nierówna praca i stuki
a nie masz przełacznika rezerwy??
ja w swojej po około 220-230km musze przełaczyc na rezerwe
ja w swojej po około 220-230km musze przełaczyc na rezerwe
Nie ma pogody nie na motocykl sa tylko zle ubrani motocyklisci.
- alonso
- Posty: 1996
- Rejestracja: 23 czerwca 2008, 12:28
- Motocykl: Virago 1100
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Wiek: 46
- Status: Offline
Re: Nierówna praca i stuki
StesiU,
A niby mam przełącznik,ale nie wiem czy działa Po pracy jak nie odpali , to 1,5 litrowy bak juz mam przygotowany i sie skoczy na stacyjke
Czytałem jak innym braciom pali to nawet by sie zgadzało.Od 170-230 km do rezerwy.
alonso<<<<
[ Dodano: Sro Lip 09, 2008 12:16 pm ]
miało być >>> alonso<<<patałach
[ Dodano: Sro Lip 09, 2008 3:11 pm ]
W pyte.Rezerwa działa.zalalim 10 litrów i ruła.Punkcior dla Ciebie Blunio i dzięki;)
A niby mam przełącznik,ale nie wiem czy działa Po pracy jak nie odpali , to 1,5 litrowy bak juz mam przygotowany i sie skoczy na stacyjke
Czytałem jak innym braciom pali to nawet by sie zgadzało.Od 170-230 km do rezerwy.
alonso<<<<
[ Dodano: Sro Lip 09, 2008 12:16 pm ]
miało być >>> alonso<<<patałach
[ Dodano: Sro Lip 09, 2008 3:11 pm ]
W pyte.Rezerwa działa.zalalim 10 litrów i ruła.Punkcior dla Ciebie Blunio i dzięki;)
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 15 marca 2008, 21:50
- Motocykl: virago 535 87r
- Lokalizacja: Wieliczka
- Wiek: 38
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Nierówna praca i stuki
Dlatego tankuje zawsze wcześniej zanim zaświeci mi się kontrolka rezerwy, nie mam bladego pojęcia co może znajdować się na dnie mojego zbiornika. Rezerwa to już ostateczność.
-
- Status: Offline
Re: Nierówna praca i stuki
mało wam pali, jak nie zawsze 200km na baku zrobię...
-
- Status: Offline
Re: Nierówna praca i stuki
- mam VX 535 od dwóch tygodni... i nie zauważyłem lampki rezerwy. Czy to standardowe wyposażenie?mateo86 pisze:zaświeci mi się kontrolka rezerwy
Z kultury pracy silnika nie jestem zadowolony. Na biegu jałowym pracuje dość nierówno (szczególnie gdy jest rozgrzany) i na stosunkowo wysokich obrotach, bo na niższych zdarza się mu zgasnąć. Podczas jazdy - bez zastrzeżeń. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?
PS. Mam Książkę obsługi w *.pdf - gdyby ktoś był zainteresowany proszę o PW.