1.Moje "fajki" ze świec odpadają a w tej fajce jest metalowy bolec którego wtykając spowrotem w fajką łączę z przewodem który jest zakończony drutem.... trochę to badziewnie... też tak macie w swojej Virago 535 ?.
2. Czy średnica kół ma wpływ na wchodzenie w zakręty ? ciekawe jaki
3. Pierwsza świeca jest zwykle mokra i przy synchronizacji od króćca też jakieś zbędnę paliwko sie wydostawało? zawsze tam było mokro a w drugiej swiecy zawsze sucho....
4, Motor w temp poniżej 10 lub 15 stopni ma problem z odpaleniem ale w sumie to nie problem tylko spostrzeżenie. Pomaga mu ruszenie manetką 2 razy przed odpalaniem - wydaje mi się że to bardzo pomaga. Czyli dostają zbyt małą dawkę paliwa na start ?
5. powyżej 15 stopni nie używam w ogóle ssania.
Virago 535 1998 rok
- tylust
- Posty: 2698
- Rejestracja: 13 stycznia 2014, 09:26
- Motocykl: XV 750 1982r.
- Lokalizacja: Kalisz - Wlkp.
- Wiek: 51
- Status: Offline
Re: Virago 535 1998 rok
Ad.1 w fajce jest nagwintowana śruba i tą śrubę nie wtykasz w przewód tylko musisz ją wkręcić w ten przewód. Jak wypada to obetnij końcówkę przewodu i wkręć fajkę ponownie.
Ad. 2 Na to czy moto woli skręcać czy jechać prosto ma w pierwszej kolejności znaczenie kąt główki ramy i trochę szerokość opony, a mniej jej średnica. Im moto bardziej chopperowate i przednie koło bardziej wysunięte do przodu tym moto chętniej jedzie po prostej, a mniej chętnie skręca. Odwrotnie jak w sporcie. Im opona szersza tym gorzej idzie skręcanie.
Ad.3,4,5 to nie wiem czy chwalisz się czy żalisz ?
a generalna moja uwaga byłaby taka, aby w dziale warsztat nowo wstawiane wątki tytułować tak aby potem ktoś przeszukujący forum miał z tego jakiś pożytek - np. poprzez napisanie o jaki problem chodzi. Tytuł Twojego wątku - Virago 535 1998 rok - to bardziej mi pasuje go działu - galeria bo nic konkretnego z niego nie wynika
Ad. 2 Na to czy moto woli skręcać czy jechać prosto ma w pierwszej kolejności znaczenie kąt główki ramy i trochę szerokość opony, a mniej jej średnica. Im moto bardziej chopperowate i przednie koło bardziej wysunięte do przodu tym moto chętniej jedzie po prostej, a mniej chętnie skręca. Odwrotnie jak w sporcie. Im opona szersza tym gorzej idzie skręcanie.
Ad.3,4,5 to nie wiem czy chwalisz się czy żalisz ?
a generalna moja uwaga byłaby taka, aby w dziale warsztat nowo wstawiane wątki tytułować tak aby potem ktoś przeszukujący forum miał z tego jakiś pożytek - np. poprzez napisanie o jaki problem chodzi. Tytuł Twojego wątku - Virago 535 1998 rok - to bardziej mi pasuje go działu - galeria bo nic konkretnego z niego nie wynika
Tomek