Drgania motoru po wymianie oleju w lagach

Jeżeli masz kłopoty ze swoją Virago lub nie wiesz jak coś naprawić to idealne miejsce by o tym napisać
radzio70
Posty: 9
Rejestracja: 23 listopada 2017, 10:24
Motocykl: Virago750
Status: Offline

Drgania motoru po wymianie oleju w lagach

Post autor: radzio70 »

Witam. Jestem świeżo upieczonym kierowcą kat A, i od kilku m-cy posiadaczem xv750. Starannie przygotowuję ją do sezonu zawsze korzystając z serwisowki i niezastapionej wiedzy ludzi z forum. Miałem małą nieszczelność uszczelniaczy w lagach więc wymieniłem je + nowy olej. Po tym zabiegu motor dziwnie "podskakuje". Wydaje mi się że robiłem wszystko zgodnie z instrukcją.Zalecany olej,odpowiednia ilość, identyczna wysokość zamocowania lag... :pomocy: co mogłem pominąć, albo gdzie zrobiłem błąd?A może przyczyna tkwi gdzie indziej? Dodam że w między czasie dopompowalem koło do wytycznych 2 atm. bo trochę brakowało ale żadnych guzów na oponie nie zauważyłem.Czy ktoś z was miał podobny problem?
Radek
Posty: 5
Rejestracja: 02 sierpnia 2017, 11:38
Motocykl: Yamaha Virago XV750S
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Wiek: 44
Status: Offline

Re: Drgania motoru po wymianie oleju w lagach

Post autor: Radek »

Kolego możesz mieć teraz trochę sztywniejsze zawieszenie i dlatego Ci przenosi drgania. Może masz minimalnie zużytą oponę lub podbite koło i dlatego są drgania

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
vinny
Posty: 1107
Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
Motocykl: xv 750 92 4FY
Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
Status: Offline

Re: Drgania motoru po wymianie oleju w lagach

Post autor: vinny »

Nie wiem co znaczy " podskakuje " .Jeżeli są to drgania to trzeba wywarzyć koło .
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
radzio70
Posty: 9
Rejestracja: 23 listopada 2017, 10:24
Motocykl: Virago750
Status: Offline

Re: Drgania motoru po wymianie oleju w lagach

Post autor: radzio70 »