Zerwany gwint w głowicy
- karol123
- Posty: 172
- Rejestracja: 19 sierpnia 2009, 20:31
- Motocykl: BMW K100
- Lokalizacja: Poznań
- Wiek: 43
- Status: Offline
Zerwany gwint w głowicy
Witam wszystkich no i wyszło szydło z worka jak kupowałem motocyk niby nie palił na jedną świece kupiłem świece no i gwint jest przekręcony. Czy do zdjęcia głowicy potrzeba jest wyjąć silnik czy też da sie jakoś to obejść. Kiedyś przy samochodzie jezdziłem na wklejonej świecy ale tylko góra 2 miesiące pózniej trzebabyło znów wklejać Pozdrawiam.
- strazak
- Posty: 1412
- Rejestracja: 29 listopada 2007, 00:21
- Motocykl: XV 1000 GE USA 1984.
- Lokalizacja: Piaseczno(złotokłos)
- Wiek: 50
- Status: Offline
Re: Zerwany gwint w głowicy
no strasznie mi przykro ale w naszych sprzętach silnik jest podwieszany między innymi na śrubach przy głowicy
ADAM
- karol123
- Posty: 172
- Rejestracja: 19 sierpnia 2009, 20:31
- Motocykl: BMW K100
- Lokalizacja: Poznań
- Wiek: 43
- Status: Offline
Re: Zerwany gwint w głowicy
No to klops ,ale to zimną się zabiore za wyjmowanie silnika przy okazji podmaluje małe co nieco sciągne kapy do polerowania teraz musze coś wykombinować.ona jeszcze sie trzyma w gruncie rzeczy zdjołem pierścień uszczelniający na swiecy żeby głebiej ją wkręcić .Silnik pracuje z tym że ten uszkodzony cylinder pali dopiero od wyzszych obrotów na niskich niepali wogóle i jezs zimniejszy od drugiego.
- karol123
- Posty: 172
- Rejestracja: 19 sierpnia 2009, 20:31
- Motocykl: BMW K100
- Lokalizacja: Poznań
- Wiek: 43
- Status: Offline
Re: Zerwany gwint w głowicy
Kompresja jest mam taką nadzieje nie sprawdzałem cisnieniomierzem mam podejrzenie ze przez tą nieszczelność niepali na niskich obrotach ja ruszam to taka jest zmulona ale po chwil jak załapie drugi garnek to prawie spadam do tyłu ewidetnie niepali na niskich obrotach na jeden gar czuć to po temp cylindra jeden prawie parzy a drugiego mozna dotknać swieca ma iskre non stop bo sprawdzałem no chyba ze jest podpalony zawór .
- karol123
- Posty: 172
- Rejestracja: 19 sierpnia 2009, 20:31
- Motocykl: BMW K100
- Lokalizacja: Poznań
- Wiek: 43
- Status: Offline
Re: Zerwany gwint w głowicy
Nie nie była robiona ja dopiero zakupiłem a wątpie ze poprzednik robił zabardzo niedbał zapuszczona była strasznie teraz trochę ją odnowiłem ale jeszcze kupa roboty ae odpala idealnie jak jest zimna to wystarczy troche ssanie i juz chodzi a ciepła jeden obrót wałem i pali
- karol123
- Posty: 172
- Rejestracja: 19 sierpnia 2009, 20:31
- Motocykl: BMW K100
- Lokalizacja: Poznań
- Wiek: 43
- Status: Offline
Re: Zerwany gwint w głowicy
No tak a z tą swiecą nie może to być ta przyczyna na wolnych cisnienie ucieka i niema pełnego zapłonu przy wyzszych obrotach cisnienie sie utrzyma do spalania z tym ze coś mi w tej całej układance nadal niepasuje . Spróbuje wkleić swiece na DISTAL
- strazak
- Posty: 1412
- Rejestracja: 29 listopada 2007, 00:21
- Motocykl: XV 1000 GE USA 1984.
- Lokalizacja: Piaseczno(złotokłos)
- Wiek: 50
- Status: Offline
Re: Zerwany gwint w głowicy
to może od razu poszukaj nowej głowicy ? nie lepiej zdjąć głowice , poszukać jakiegoś dobrego tokarza i dorobić tuleje ,którą wkleisz ? będzie pewniej (moim zdaniem)karol123 pisze:Spróbuje wkleić swiece na DISTAL
ADAM
- karol123
- Posty: 172
- Rejestracja: 19 sierpnia 2009, 20:31
- Motocykl: BMW K100
- Lokalizacja: Poznań
- Wiek: 43
- Status: Offline
Re: Zerwany gwint w głowicy
Zgadza sie pewnei ze lepiej tylko troche nie mam jak teraz i moziwosci technicznej
na prakingu strzezonym nie rozbiore silnika a musz ja jeszcze zarejestrowac jakoś podjechać na przeglond wszystkie usterki juz porobiłem ładowanie stop kierunkowskazy. Sa te urządzenia do robienia gwintów bez zdejmowania ale ja tam nie wierze ze nie naleci żadnych opiłków i nie narobi sie wiekszego rabanu.
na prakingu strzezonym nie rozbiore silnika a musz ja jeszcze zarejestrowac jakoś podjechać na przeglond wszystkie usterki juz porobiłem ładowanie stop kierunkowskazy. Sa te urządzenia do robienia gwintów bez zdejmowania ale ja tam nie wierze ze nie naleci żadnych opiłków i nie narobi sie wiekszego rabanu.
- irecki
- Posty: 277
- Rejestracja: 04 września 2007, 21:57
- Motocykl: Komar, WFM M06, SHL Gazela M17, Virago 535
- Lokalizacja: Szczecin
- Wiek: 44
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Zerwany gwint w głowicy
Na zerwany gwint spróbuj tego:
http://www.allegro.pl/item714237310_nap ... cy_fv.html
lub podobnych zastawów.
Ale sądzę, że w co trzecim zakładzie naprawczym motocykli chłopaki zrobią Ci to za mniejszą cenę.
Kiedyś już na forum był ten temat. Poszukaj.
A moim zdaniem wklejanie nic nie da i będzie tylko tymczasowe.
http://www.allegro.pl/item714237310_nap ... cy_fv.html
lub podobnych zastawów.
Ale sądzę, że w co trzecim zakładzie naprawczym motocykli chłopaki zrobią Ci to za mniejszą cenę.
Kiedyś już na forum był ten temat. Poszukaj.
A moim zdaniem wklejanie nic nie da i będzie tylko tymczasowe.
W stajni: Komar, WFM,SHL Gazela M17,WSK M06, Virago 535.
- karol123
- Posty: 172
- Rejestracja: 19 sierpnia 2009, 20:31
- Motocykl: BMW K100
- Lokalizacja: Poznań
- Wiek: 43
- Status: Offline
Re: Zerwany gwint w głowicy
Wkręciłem swieczke na pakuły tymczasowo no bo cóż innego mi pozostaało jest lepiej ale jeszcze to nie to silnik jak jest zimnny troche strzela w filtr powietrza i jest zmulony jak ruszam gdy załacze ssanie to idzie jak torpeda po rozgrzaniu chodzi juz dobrze ale coś jeszcze tam mu brakuje być moze jak trochę stał niejeżdzony to przydałaby sie regulacja gazników
- Blunio
- Posty: 5793
- Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
- Motocykl: Trek X-Caliber 8
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Wiek: 72
- Status: Offline
Re: Zerwany gwint w głowicy
Taaa, my też kiedyś tak wkręcilim do samochodu GAZ-69. Maska podniesiona, uruchamiamy żeby zobaczyć efekt naszej ciężkiej pracy Silniczek równo pracuje, kierowca przegazowuje ... jak nie pier.....e, świeca zrobiła dziurę w suficie (no żeby mnie ktoś nie oskarżył o konfabulację - to nie była dziura tylko odprysk tynku [ale poniemieckiego, więc tego lepszego, hehe]). Znaaaaamy takie metody, jak chłodnica cieknie wlewamy zawartość musztardówki do układu i po kłopocie. I jeszcze szklaneczka zostaje, żeby nie trzeba byłokarol123 pisze:Wkręciłem swieczke na pakuły
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
- zundapp600
- Posty: 285
- Rejestracja: 09 września 2007, 12:34
- Motocykl: Virago Xv-750
- Lokalizacja: Biłgoraj
- Wiek: 61
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Zerwany gwint w głowicy
Jedyne rozsądne rozwiązania
Tulejka w głowicę - koszty znikome a na pewno będzie działać
Druga głowica - trzeba poszukać , kupić , zrobić przegląd
Tulejka w głowicę - koszty znikome a na pewno będzie działać
Druga głowica - trzeba poszukać , kupić , zrobić przegląd
- Tomek_
- Posty: 408
- Rejestracja: 06 czerwca 2009, 00:23
- Motocykl: virago535.jpg
- Lokalizacja: Dębica
- Wiek: 38
- Status: Offline
Re: Zerwany gwint w głowicy
a jak z przecinkami u ciebie ? sorki ale ja nie wiem jak to można czytać!
ani jednego przecinka Twojego autorstwa w całym wątku nie widziałem
ani jednego przecinka Twojego autorstwa w całym wątku nie widziałem
Św.Krzysztof jeździ z tobą wyłącznie do 120 km/h Przy większych prędkościach swoje miejsce oddaje Św.Piotrowi
- motobambo
- Posty: 350
- Rejestracja: 26 stycznia 2009, 10:08
- Motocykl: Junak
- Lokalizacja: Pińczów
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Zerwany gwint w głowicy
miałem podony przypadek jakiś czas temu z kawasaki kz 440 wypierniczyło mi świece w trakcie jazdy i kilka centymetrów od kolana poleciała w las i musiałem wstawić tulejke redukcyjna tylko jak tu irecki, pokazuje zestaw niewiem z jakiego to jest materiału u mnie było to cos jak by stop miedziany ale głowy niedam
-
- Posty: 190
- Rejestracja: 29 kwietnia 2008, 08:09
- Motocykl: Yamaha Virago XV 750
- Lokalizacja: śląsk
- Status: Offline
Re: Zerwany gwint w głowicy
W tej kwestii całkowicie zgadzam się z zundapp600 , tylko tulejka , nagwintowana na zewnątrz i wkręcona na kleju daje 100% wytrzymałości i szczelności .Sposób stary stosowany od lat , niezawodny i przy tym nie drogi.