Chinskie immobilaisery a może raczej "immobilaisery"

Tematy związane z ukladem elektrycznym Virago
Awatar użytkownika
skipbulba
Posty: 2030
Rejestracja: 20 sierpnia 2010, 18:49
Motocykl: BMW k1200 LT
Lokalizacja: Gdańsk
Wiek: 53
Status: Offline

Re: Chinskie immobilaisery a może raczej "immobilaisery"

Post autor: skipbulba »

Ale pierdzielicie. Zapytałem po co, bo uważam, ze to zbędne. JA tak uważam, TY nie musisz. Nie napisałem, że zakazuję Tobie lub komuś innemu stosować. Chciałbyś wyrobić sobie zdanie na temat, ale jak napisałem, ze jago zdaniem to zbędne to rozpętujesz gównoburze. Ale luz, napiszę po polsku i wyraźnie: Na temat samych urządzeń nie mam zdania, bo nie używam. A nie używam, bo uważam za zbędne. A co do reszty to poszukaj swojego wpisu i zobacz jakie pytania zadałeś. Bo personalnie do mnie zadałes pytanie jak używam motocykla. I dostałes odpowiedź.

A Kazorowi: impertynencki? Tzn? Możesz podkręcić jasność wypowiedzi?

PS. i na tym kończę te dyskusję, bo kontynuowanie jej mija się z celem.
Było Virago XV 535, Dragstar XVS 1100 Classic, był Roadstar XV 1700 Silverado
Jest BMW K 1200 LT
---
Skip
Cruiseriders MC Poland
Mother Chapter
Awatar użytkownika
leszekk
Posty: 4146
Rejestracja: 26 kwietnia 2009, 21:35
Motocykl: XV750 -> BMW R1200GS
Lokalizacja: mazowieckie
Status: Offline

Re: Chinskie immobilaisery a może raczej "immobilaisery"

Post autor: leszekk »

Kargul pisze: 03 czerwca 2022, 10:13 Nie uważam, żeby to było dobre rozwiązanie. Poprawnie takie urządzenia działają, że potrzebna karta tylko do odpalenia, a później już nie musi być w pobliżu, aż do ponownego uruchomienia silnika. Jest to kolejny system, który może unieruchomić sprzęt w najmniej odpowiednim momencie.
Przez wiele lat tak funkcjonowały wszystkie antynapady w milionach samochodów i motocykli. W którymś momencie wprowadzono zalecenie/przepis, że raz uruchomione ma jechać. Czy to było złe? Nie mnie oceniać - u mnie w puszkach działa od ponad 20 lat i problemu nie robi. Moim zdaniem w motocyklu więcej szkody może zrobić zepsuty czujnik wciśniętego sprzęgła i niemożność uruchomienia silnika przy włączonym biegu a jakoś nie za wiele postów z pytaniem jak zdemontować taka blokadę...
In God we Trust -- all others must submit an X.509 certificate.
ODPOWIEDZ