Impulsator sprawdzenie XV535 problem
: 19 lipca 2017, 20:34
Witam, chcę sprawdzić oporność impulsatora. Clymer podaje tak jak poniżęj:
Aby uzyskać poprawny odczyt, cewka zapłonowa musi być ciepła (min. 20 stopni C). Jeżeli to konieczne, uruchom
silnik i rozgrzej go do normalnej temperatury pracy. Jeżeli jest to niemożliwe, ogrzej cewkę suszarką do włosów.
1. Zdemontuj siedzenie i lewą osłonę ramy.
2. Odłącz minus od akumulatora.
3. Odłącz złączkę cewki (1 czerwony, 1 niebieski, 1 brązowy, 1 zielony) z modułu zapłonowego. Moduł
znajduje się pod osłoną silnika z prawej strony (rys. 22) za przekaźnikiem pompy paliwa.
4. Zmierz omomierzem, wyskalowanym x100, oporność cewki pomiędzy tymi terminalami:
a. brązowy z zielonym
b. czerwony z niebieskim
U mnie jedna kostka 3 przewody mają kolory: 1 czarny, 1 szary, 1 niebiesko-czerwony.
Druga kostka 5 przewodów : 1 czarny, 1 czerwony,1 niebiesko-żółty, 1 pomarańczowy, 1 szary. No i nie wiem która to kostka i jakie ze sobą pomierzyć.
Aby uzyskać poprawny odczyt, cewka zapłonowa musi być ciepła (min. 20 stopni C). Jeżeli to konieczne, uruchom
silnik i rozgrzej go do normalnej temperatury pracy. Jeżeli jest to niemożliwe, ogrzej cewkę suszarką do włosów.
1. Zdemontuj siedzenie i lewą osłonę ramy.
2. Odłącz minus od akumulatora.
3. Odłącz złączkę cewki (1 czerwony, 1 niebieski, 1 brązowy, 1 zielony) z modułu zapłonowego. Moduł
znajduje się pod osłoną silnika z prawej strony (rys. 22) za przekaźnikiem pompy paliwa.
4. Zmierz omomierzem, wyskalowanym x100, oporność cewki pomiędzy tymi terminalami:
a. brązowy z zielonym
b. czerwony z niebieskim
U mnie jedna kostka 3 przewody mają kolory: 1 czarny, 1 szary, 1 niebiesko-czerwony.
Druga kostka 5 przewodów : 1 czarny, 1 czerwony,1 niebiesko-żółty, 1 pomarańczowy, 1 szary. No i nie wiem która to kostka i jakie ze sobą pomierzyć.