Strona 1 z 1

lightbar

: 19 marca 2018, 20:29
autor: Marko22
Cześć,mam pod zbiornikiem paliwa włącznik dodatkowych lamp.Podczas wyłączania lightbarów - ustawione jako drogowe, dużo uwagi tracę na jego szukanie.Czy mogę prąd na przekaźnik podać z żarówki światła drogowego ? Instalacja dla świateł dodatkowych jest wykonana na przekaźniku,a dotyczy
Virdzini 1100 z 1988r

Re: lightbar

: 19 marca 2018, 21:59
autor: IRE

Re: lightbar

: 20 marca 2018, 11:37
autor: Top Gun
Dobry wyłącznik :D a lightbary Podłącz do świateł mijania, nie drogowych :nazdrowie:

Re: lightbar

: 20 marca 2018, 17:26
autor: Marko22
Wszystko fajnie,ale 1100 W + mijania do jazdy w dzień- trochę zbytek,a w sumie potrzeba jest tylko w nocnych powrotach,super efekt.Na dodatek są już ustawione jako drogowe.Wyłącznik jest ok.ale pozostaje nadal pytanie :?: ,czy dla przekaźnika dobry jest prąd z lampy głównej i nie wpłynie to na osłabienie światła podstawowego. :frustrated: Pozdrawiam

Re: lightbar

: 20 marca 2018, 17:31
autor: Marko22
[album][/album]

Re: lightbar

: 20 marca 2018, 21:13
autor: Top Gun
1100W :roll: alternator da temu rady :wink:

Re: lightbar

: 20 marca 2018, 21:22
autor: kapitanwasyl
Marko22 pisze:Wszystko fajnie,ale 1100 W + mijania do jazdy w dzień- trochę zbytek,a w sumie potrzeba jest tylko w nocnych powrotach,super efekt.Na dodatek są już ustawione jako drogowe.Wyłącznik jest ok.ale pozostaje nadal pytanie :?: ,czy dla przekaźnika dobry jest prąd z lampy głównej i nie wpłynie to na osłabienie światła podstawowego. :frustrated: Pozdrawiam
Podepnij sobie ten przekaźnik pod postojowe i daj dodatkowy wyłącznik po drodze .Będziesz mógł sobie włączać bary kiedy będziesz miał ochote . Prąd z lampy głównej dla "wzbudzenia" przekaźnika będzie ok. Prąd do zasilenia bar po przekaźniku to już raczej osobny + z aku.

Re: lightbar

: 20 marca 2018, 22:39
autor: kamyk2351
Nie słuchaj ich..
Wysterowanie cewki przekażnika nie wpłynie na jakość świateł drogowych czy mijania.
Ale zasilanie ligtbar jeśli masz žarówkicżarnikowe to co innego, chyba że do ligtbar masz Lech to ok

Re: lightbar

: 21 marca 2018, 07:40
autor: Top Gun
Kapitanwasyl ma rację :bravo:
A ile mocy ma alternator w Virago 1100 :P bo coś mi się wydaje że kolega przesadził z tą mocą :wink:

Re: lightbar

: 21 marca 2018, 17:09
autor: kapitanwasyl
kamyk2351 pisze:Nie słuchaj ich..
Wysterowanie cewki przekażnika nie wpłynie na jakość świateł drogowych czy mijania.
Ale zasilanie ligtbar jeśli masz žarówkicżarnikowe to co innego, chyba że do ligtbar masz Lech to ok
Przecież o tym właśnie pisałem ... Czy ledowe czy nie to i tak osobne zasilanie najlepiej.
A swoją drogą jak ledowe to i przekaźnik chyba zbędny ?

Zasilanie \ wzbudzenie przekaźnika z przedniej lampy z światła postojowego + włącznik
Zasilanie lightbar najlepiej osobnym przewodem z akumulatora + bezpiecznik
:chopper:
Ja mam podłączone w ten właśnie sposób . Włącznik do całkowitego wyłączenia jest po to , bo dodatkowe dwa światła w motocyklu ( jeśli nie zamontowane fabrycznie ) są niedozwolone . Żadne dwa światła umieszczone po bokach lampy głównej nie powinny mieć miejsca a już na pewno nie w Virago.
Z tego co sobie przypominam to można jedynie mieć dodatkowe przeciwmgłowe jako 1 szt w pionie pod światłem głównym :mrgreen: Ale to też nie na 100 %

Re: lightbar

: 22 marca 2018, 08:01
autor: Top Gun
kapitanwasyl pisze:
kamyk2351 pisze:Nie słuchaj ich..
Wysterowanie cewki przekażnika nie wpłynie na jakość świateł drogowych czy mijania.
Ale zasilanie ligtbar jeśli masz žarówkicżarnikowe to co innego, chyba że do ligtbar masz Lech to ok
Przecież o tym właśnie pisałem ... Czy ledowe czy nie to i tak osobne zasilanie najlepiej.
A swoją drogą jak ledowe to i przekaźnik chyba zbędny ?
Tak mają być podłączone :bravo:a przykaznik przy ledach będzie się kleił :wink: a 1100W spali instalację, bo w kablach popłynie prąd powyżej 90A :mrgreen:

Re: lightbar

: 23 marca 2018, 19:50
autor: Marko22
Panowie,sorki i przepraszam za 11ooW.Tak mi pasuje pojemność mojej Virdzini,że poszło z silnika na żarówki.Dwie żarówki po 55W,nie ledy,zasilane osobnym układem,na przekażniku,na przewodach wg.instrukcji,z bezpiecznikiem i tym nieszczęsnym wyłącznikiem ukrytym pod zbiornikiem paliwa.Do zmiany świateł z drogowych na mijania muszę jednocześnie zmienić w lampie głównej i szybko odszukać wyłącznik pod zbiornikiem,a to już sztuka. Dodatkowe światła, to drogowe,bo są mi potrzebne i są super,dlatego chodzi mi tylko o ich sterowanie z kabla od świateł drogowych. Kiedyś czytałem , ze Virki rocznik 88 mają alternatory w granicach 4oo Wat,więc podane 1100, to błąd w pisowni.

Re: lightbar

: 23 marca 2018, 20:03
autor: Marko22
Dzięki za sugestie. Kusi mnie wstawić do oprawek świateł dodatkowych małych żarówek ledowych,wiąże się to z wierceniem otworów w odbłaskach,dodatkowymi kablami,wyłącznikami,dlatego dam spokój i poszukam lightbarów fabrycznych, a najlepiej z kocim okiem jak nie przymierzając w BMW. Wszystko to pierdoły, o których człowiek myśli po długim parkowaniu,a tu 8 kwietnia rozpoczęcie sezonu w Sobowidzu.Do zobaczenia. :rock: