Witam
Miałem ostatnio okazję rozebrać gaźniki w mojej virażce i ogólnie wygląda wszystko całkiem dobrze, czysto i sprawnie, jednakże widać dość wszechstronną wcześniejszą ingerencję w elementy regulacyjne obu gaźników ( dość zużyte głowki śrub-dysz regulacyjnych ). Szczególnie niepokoi mnie prawdopodobne rozregulowanie dysz powietrznych składu mieszanki. Po wykręceniu okazało się, że w pierwszym gaźniku śruna dyszy wykręcona jest o 0,25...0,5 obrotu natomiast w drugim wykręcona jest o 1,5 obrotu.
Czy istnieję jakaś procedura ustawiania składu mieszanki ( tychże śrub regulacyjnych) na pracującym silniku i jakie są ich "początkowe" ustawienia???
A przy okazji bo temat już wcześniej rzuciłem na forum odnoście poziomu paliwa w komorze pływakowej a nie do końa mam jasność w tej kwestii. Co oznacza dla danego gaźnika poziom paliwa 1,5 - 2,5 mm? Tzn tyle powyżej czy poniżej krawędzi komory pływakowej??
Gaźniki Hitahi HSC40 42Y-01.
regulacja składu mieszanki w gaźnikach Hitachi
-
- Status: Offline
Re: regulacja składu mieszanki w gaźnikach Hitachi
Witam
Też mam problemy z poprawną regulacją HSC40 bo nasze opisy są niedokładne i nikt ich nie skumulował w 1 opis do każdego typu gaźników. Ale jeśli chodzi o HSC40 to mam linka który może pomoże:
LINK:
Opis regulacji poziomu paliwa w HSC
A reszta regulacji to cudo ja walcze już z 3 dni i jakoś cienko mi idzie
Pozdro Zet
Też mam problemy z poprawną regulacją HSC40 bo nasze opisy są niedokładne i nikt ich nie skumulował w 1 opis do każdego typu gaźników. Ale jeśli chodzi o HSC40 to mam linka który może pomoże:
LINK:
Opis regulacji poziomu paliwa w HSC
A reszta regulacji to cudo ja walcze już z 3 dni i jakoś cienko mi idzie
Pozdro Zet