Ułamany dziubek od króćca pomiaru poziomu paliwa

Tematy związane z gażnikami
Awatar użytkownika
diego93z
Posty: 44
Rejestracja: 29 kwietnia 2013, 20:49
Motocykl: Virago 535 96"
Lokalizacja: Kalisz
Wiek: 30
Status: Offline

Ułamany dziubek od króćca pomiaru poziomu paliwa

Post autor: diego93z »

Witam,
Mam problem bo chciałem sprawdzić poziom paliwa w gaźnikach i w jednym sprawdziłem (jest OK) a w drugim (przednim) mam problem bo okazało się, że dziubek od tego króćca jest ułamany i jest tylko sam łepek... Guma do żucia, plastelina nie dały efektu :/ Czy da się to jakoś wymienić albo sprawić by działało? Na zimnym moto potrafi przygasać bez ssania, po prostu schodzi z obrotów i gaśnie a jak wyprostuję to działa normalnie, na ciepłym i gorącym jest ok. Czy może być to objaw złego poziomu w przednim gaźniku? Pozdrawiam.
Luki17
Posty: 67
Rejestracja: 18 maja 2008, 20:49
Motocykl: Virago XV750 95'
Lokalizacja: Pułtusk
Wiek: 41
Status: Offline

Re: Ułamany dziubek od króćca pomiaru poziomu paliwa

Post autor: Luki17 »

Jeśli wyjąbyś gaźniki to można by było wkręcić tzw. kalamitkę (gwint z dziubkiem).
Awatar użytkownika
diego93z
Posty: 44
Rejestracja: 29 kwietnia 2013, 20:49
Motocykl: Virago 535 96"
Lokalizacja: Kalisz
Wiek: 30
Status: Offline

Re: Ułamany dziubek od króćca pomiaru poziomu paliwa

Post autor: diego93z »

Faktycznie, nawet nie pomyślałem o tym, da radę nawet wkręcić bez wyciągania, tak przynajmniej mi się wydaje
Awatar użytkownika
Cpt. Nemo
Posty: 1560
Rejestracja: 22 kwietnia 2011, 13:11
Motocykl: Yamaha Virago 535
Lokalizacja: Warszawa Wawrzyszew
Status: Offline

Re: Ułamany dziubek od króćca pomiaru poziomu paliwa

Post autor: Cpt. Nemo »

Tym bardziej ze to nie wkrecone tylko na wcisk :)
Natomiast najpierw zalecalbym poszukac tej czesci, moze ktos tu ma ze starego gaznika.
Wprawdzie Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi...
Pozdrawiam, cpt. Nemo
Awatar użytkownika
diego93z
Posty: 44
Rejestracja: 29 kwietnia 2013, 20:49
Motocykl: Virago 535 96"
Lokalizacja: Kalisz
Wiek: 30
Status: Offline

Re: Ułamany dziubek od króćca pomiaru poziomu paliwa

Post autor: diego93z »

Trochę ciężko będzie to zorganizować :/ A czy mogę przełożyć z jednego gaźnika do drugiego i zmierzyć czy raczej może się to połamać? No i czy zły poziom paliwa w gaźniku objawia się tym, że jak stoi na nóżce to przygasa na zimnym, inne obroty na nóżce, inne w pionie? Dodam, że dziś zauważyłem, że przednia świeca była ciemnawa, cała ulana w benzynie a tylna kawa z mlekiem. Regulowałem zawory by wyeliminować klepanie w przednim cylindrze, wydechowy był ok, a ssacy trochę za luźny, ustawiłem na 0.10mm ale nadal klepie jak głupie :/ Czy też ten poziom może powodować właśnie klepanie i pod dużym przeciążeniem (jak testowo ruszę z jedynki bez gazu gwałtowniej) to słychać takie jakby zawieszenie się zaworu, klapnięcie mocne, jest się czym przejmować? :pomocy:

A oto i wideo z cykania (występuje i na zimnym i na ciepłym silniku, na ciepłym nawet mocniej potrafi chyba, że to tylko moja obsesja :), wzrasta wraz z obrotami) i na zimnym na nóżce widać jak przygasa i trzeba gaz przytrzymywać, ssani na połowe też potrafi zalać świece, tylko na full działa ok.
https://www.youtube.com/watch?v=ktg_0Cl ... e=youtu.be
ODPOWIEDZ