Witam wszystkich, pytanie to kieruje głównie do posiadaczy Virażki xv 125. Jestem jej posiadaczem od bardzo niedawna, i jest to moje pierwsze moto. Zdążyłem nią zrobić zaledwie 200 km i od wczoraj zaczęły się małe problemy, a dokładniej podczas jazdy mniej-wiecej 100 km/h nagle zaczęła się dusić i tracić obroty jakby coś obcięło dopływ paliwa aż po chwili zgasła całkowicie. Odpaliła dopiero na pełnym ssaniu i jak gdyby nigdy nic wkręcała się na wysokie obroty. Jednak po kolejnych 3 km trafił ją szlak w dokładnie ten sam sposób i tym razem było ją znacznie trudniej odpalić. Dojechałem tylko do domu i jedyne co zdążyłem zrobić, to sprawdzić świece. Na tą chwile pali na dotyk bez ssania na zimnym silniku. Planuje wieczorkiem jeszcze raz ją sprawdzić i przejechać się te parę km. Czy powinienem pierwsze co zrobić, to dobrać się do filtra (jest pod bakiem ?). Dodam że jak narazie jestem w tych sprawach cholernie zielony, więc proszę o wyrozumiałość.
Pozdrawiam
Problem z gaśnięciem
- HaCaT
- Posty: 686
- Rejestracja: 04 sierpnia 2009, 10:46
- Motocykl: GS, DS, XR, XS itd.
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 40
- Status: Offline
Re: Problem z gaśnięciem
to xv125 może wyciągąć 100 km/h? może masz odcięcie zapłonu, co by się bardziej nie rozpedzić
acha, tak w ogóle to dzień dobry, witaj na forum Miłośników Virago...
acha, tak w ogóle to dzień dobry, witaj na forum Miłośników Virago...
Re: Problem z gaśnięciem
Hmmm, za drugim razem zdechł mi przy 70 km/h, więc to chyba nie to A wczesniej jechalem nim max 103 hm/h,
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Problem z gaśnięciem
a nie 103,5km/h ?
Problemu szukaj w dopływie paliwa do gaźnika
Problemu szukaj w dopływie paliwa do gaźnika
- grzegorz 6
- Posty: 349
- Rejestracja: 11 grudnia 2007, 20:11
- Motocykl: virago xv -1100
- Lokalizacja: mielec
- Wiek: 50
- Status: Offline
Re: Problem z gaśnięciem
Cóż 150 to i tak nie pójdzie .
Moduł TNDF43-93
44-80
45-107
24-93 kil.h.
43 to chyba najwłaściwszy bo skoczy do 93-96 silnik nie hula na max.obrotach przez co i żywotność jego się zwiększa .Chcesz śmigać szybciej nie tą maszynką .
Moduł TNDF43-93
44-80
45-107
24-93 kil.h.
43 to chyba najwłaściwszy bo skoczy do 93-96 silnik nie hula na max.obrotach przez co i żywotność jego się zwiększa .Chcesz śmigać szybciej nie tą maszynką .