Virago 535 - Dławi przy wyższej prędkości, strzela w wydech

Tematy związane z gażnikami
Ciichyy
Posty: 22
Rejestracja: 23 maja 2016, 21:28
Motocykl: Yamaha Virago 535
Status: Offline

Virago 535 - Dławi przy wyższej prędkości, strzela w wydech

Post autor: Ciichyy »

Witam, ostatnio nabyłem Yamahe Virago 535 93'. Dość kiepski stan wizualny, niby stała 2 lata. Doprowadziłem ją do ładu by móc zarejestrować i w ogóle jeździć, silnik brzmi dość dobrze, żadnych zarzutów, lekko coś postukuje, ale zdaniem mechanika, na razie nie ma się co martwić. Gaźniki zsynchronizowane i wyczyszczone, świece wymieniałem niedawno, tak samo filtr powietrza. Gdy odkręcę więcej manetki Virażka zbiera się znakomicie, przy niższych prędkościach do ok. 80km/h jedzie dość równo, ale powyżej 80km/h gdy jadę cały czas równą prędkością i równymi obrotami to czuję, że co chwilę jakby brakowało jej "tchu", przerywa, jakby co chwilę na krótki moment odcięło jej zapłon - typowe szarpanie. Tak samo gdy jadę te 100km/h, puszczę manetkę i chciałbym znów dodać gazu to jakby ją coś zdławiło, musi trochę pomyśleć i po chwili odzyskuje moc. Ostatnio nawet w upalny dzień gdy stała na luzie i lekko "gazowałem" zgasła. Do tego także ma tendencje do strzelania w wydech.
Świece kupiłem nowe firmy NGK, na których przejeździłem ok. 100km jeszcze przed regulacją, synchronizacją i czyszczeniem gaźnika. Kilka dni temu odebrana od mechanika.. tak jak pisałem gaźniki wyczyszczone, zsynchronizowane i wyregulowane.
Awatar użytkownika
Blunio
Posty: 5793
Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
Motocykl: Trek X-Caliber 8
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Wiek: 72
Status: Offline

Re: Virago 535 - Dławi przy wyższej prędkości, strzela w wyd

Post autor: Blunio »

Jak filtr paliwa ? (Ten pod siedzeniem w obejmie na dolnym baku).
A membrany sprawdziłeś ?
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Awatar użytkownika
grzegorzbr2
Posty: 4920
Rejestracja: 13 listopada 2012, 21:00
Motocykl: XV 535 1,1 1,7 1,3
Lokalizacja: Świętokrzyskie - TOP
Wiek: 52
Status: Offline

Re: Virago 535 - Dławi przy wyższej prędkości, strzela w wyd

Post autor: grzegorzbr2 »

Poziom paliwa w gazi za niski.
Ciichyy
Posty: 22
Rejestracja: 23 maja 2016, 21:28
Motocykl: Yamaha Virago 535
Status: Offline

Re: Virago 535 - Dławi przy wyższej prędkości, strzela w wyd

Post autor: Ciichyy »

Synchronizacje i czyszczenie zleciłem mechanikowi, nie wiem czy sprawdzał membrany, ale na pewno brakowało oringów na króćcach, myślę, że wszystko posprawdzał. Sprawdzałem też membrany, ale nie do końca wiem jak ocenić czy są zużyte czy nie - chodzi po prostu o popękanie? Filtr paliwa sprawdzę jutro.
grzegorzbr2, w takim razie jutro odkręcę śruby o chociaż obrót i zobaczę czy coś pomogło.

Może to też być wina świec? Co prawda wymieniłem na początku, ale na rozregulowanym gaźniku, nie wyczyszczonym i nie zsynchronizowanym jeździłem dobre 100km, zrobiły się w tym czasie czarne. Dzisiaj gdy sprawdzałem świece są okopcone jakby starym nagarem, ale widać, że świeca robi się jasna, natomiast druga trochę rudawa.
Awatar użytkownika
Blunio
Posty: 5793
Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
Motocykl: Trek X-Caliber 8
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Wiek: 72
Status: Offline

Re: Virago 535 - Dławi przy wyższej prędkości, strzela w wyd

Post autor: Blunio »

Faktem jest, ze świece można wykończyć szybko. Piszą nawet o tym na stronie Larssona.
A co do mechanika, to hm ....
Poczytaj forum, było o regulacji gaźników pisane multum. Zresztą w warsztacie ustawia się jak nakazuje instrukcja a potem dokonuje korekt związanych z zużyciem maszyny, stylem jazdy, jakością paliwa etc. Tak wiec musisz jeszcze popracować na maszyną. :kawa:
Nie obawiaj się, wszystkie podstawowe czynności wykonasz bez zdejmowania gaźników. Membrany muszą być całe bez dziur i przetarć a slidery winny przesuwać się w korpusach gaźników bez zacięć. Ważne aby iglice zapięte były początkowo na środkowy rowek i nie pozamieniane miejscami (różnią się pomiędzy sobą). No i poziom paliwa ma być w normie. To podstawa. I pamiętaj, synchronizacja to kosmetyka i robi się ja na końcu, jak pozostałe ustawienia zrobisz jak fabryka przykazała. :motorcycle:
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Ciichyy
Posty: 22
Rejestracja: 23 maja 2016, 21:28
Motocykl: Yamaha Virago 535
Status: Offline

Re: Virago 535 - Dławi przy wyższej prędkości, strzela w wyd

Post autor: Ciichyy »

Sprawdziłem przed chwilą membrany i filtr paliwa.
Membrany nie mają żadnych dziur, nie zacinaja się, ogólnie moim zdaniem są w dobrym stanie. Natomiast filtr paliwa chyba nie był jeszcze wymieniany, z zewnątrz jest w kiepskim stanie wizualnym, po prostu widać, że stary, jutro kupię nowy i założę.

A co do wyrównania poziomu paliwa.. Będę podchodził do tego pierwszy raz. Poziom ma być równo z kreską, czy trochę pod nią? Jeśli tak to ile? Bo szukam i wszędzie piszą inaczej.
Awatar użytkownika
Blunio
Posty: 5793
Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
Motocykl: Trek X-Caliber 8
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Wiek: 72
Status: Offline

Re: Virago 535 - Dławi przy wyższej prędkości, strzela w wyd

Post autor: Blunio »

Jak kupujesz filtr postaraj się dobrać taki, coby zmieścił się w obejmę żeby nie latał jak Żyd po pustym sklepie :roll: O średnicach króćców już nie wspomnę ! Jak nie dobierzesz nic konkretnego spróbuj przepłukać filtr w kierunku odwrotnym do normalnego przepływu (strzałka na obudowie). Tem jest tylko plastykowa siateczka, oczywiscie w oryginalnym filtrze, wiec nic nie powinno się złego stać.
Co do poziomów paliwa to oczywiscie POD KRESKĄ. Nie pamietam dokładnie, ale około 13 mm. Moze ktoś podpowie :kawa: cały problem to założyć kawałek przewodu na krociec (najlepsze są przewody od podawania tlenu chorym) i wkrętakiem poluzować śrubę blokująca przepływ. Tylko moto trzym w pionie i jak zaczniesz pomiar włącz zapłon żeby pompka podpompowala paliwo w miejsce tego co poszło w kapilarę :kawa:
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Ciichyy
Posty: 22
Rejestracja: 23 maja 2016, 21:28
Motocykl: Yamaha Virago 535
Status: Offline

Re: Virago 535 - Dławi przy wyższej prędkości, strzela w wyd

Post autor: Ciichyy »

Zobaczę jutro czy coś znajdę :)
A co myślisz o świecach ISKRA? Teraz mam Ngk a dużo osób się na Ngk skarży i polecają iskry, może to by pomogło?
Awatar użytkownika
Blunio
Posty: 5793
Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
Motocykl: Trek X-Caliber 8
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Wiek: 72
Status: Offline

Re: Virago 535 - Dławi przy wyższej prędkości, strzela w wyd

Post autor: Blunio »

IMHO w 90% skarżą się ci, którzy na własne życzenie załatwili świece. Pamiętaj, ze świece powinny być wygrzane za każdym razem po uruchomieniu silnika, a zwłaszcza po pierwszym założeniu nowych świec. :kawa:
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Ciichyy
Posty: 22
Rejestracja: 23 maja 2016, 21:28
Motocykl: Yamaha Virago 535
Status: Offline

Re: Virago 535 - Dławi przy wyższej prędkości, strzela w wyd

Post autor: Ciichyy »

Dzisiaj kupiłem śrubki na imbusy nowe do pokryw gaźników, bo jedna z poprzednich na krzyżaka zjechała się i męczyłem się pół godziny z odkręceniem jej.. Wyczyściłem porządnie gaźnik, przedmuchałem, benzyną ekstrakcyjną przepłukałem i umyłem. Do tego zauważyłem, że pływak był ustawiony w obydwoch tak, że mógł dojść do samej góry, czyli jak na moje za duży poziom paliwa, więc bez sprawdzania wężykiem odgiąłem trochę blaszkę w górę, tak że pływak do końca nie mógł dochodzić, w obydwoch zrobiłem tak samo, zamontowałem, złożyłem wszystko, i sprawdziłem poziom wężykiem. Odziwo w obydwoch tak samo ok. 13-14mm pod kreską :shock: nic nie zmieniałem, ale odkręciłem z powrotem pokrywy, bo uszczelki są lekko wyrobione i chciałem dodać silikonu, dałem, skręciłem, ale bałem się, że wydusiło go do środka gaźnika i wykręciłem znów by sprawdzić, no i tak jak myślałem... Wyczyściłem gaźniki z tego silikonu, wstawiłem uszczelki i znów zamontowałem.

I tu szlak by mnie trafił.. Chyba za dużo wykręcałem i wkręcałem i w prawym gaźniku lewa dolna śrubka ukręciła gwint..
Powiedzcie, czy te trzy śrubki dobrze przykręcone i jedna lekko wystarczą?

PS. Wyregulowałem przy okazji i na wolnych chodzi wydaje mi się, że lepiej. Mechanik tak wyregulował, że gdy wkrecalem maksymalnie śrubki to zrobiłem chyba z 5 pełnych obrotów. Po wyczyszczeniu i ustawieniu poziomu paliwa odkręciłem chyba o 2-3 obroty pełne i trzyma obroty, odpala dobrze, wchodzi i schodzi z obrotów też dobrze.
A no i oczywiście filtr paliwa wymieniony.
Ciichyy
Posty: 22
Rejestracja: 23 maja 2016, 21:28
Motocykl: Yamaha Virago 535
Status: Offline

Re: Virago 535 - Dławi przy wyższej prędkości, strzela w wyd

Post autor: Ciichyy »

Dzisiaj pierwsza jazda po tych wczorajszych czynnościach i po prostu nie mam sił, znów to samo.. może już tak nie szarpie przy normalnej jeździe na równych obrotach, ale jak mu dam po garach do 100+km/h, odpuszcze gazu i chcę dodać znów po prostu nie ma sił i dopiero po chwili łapie tchu i jedzie dalej. Dodam też, że gorzej jest gdy się porządnie rozgrzeje.
Ma ktoś jakieś pomysły? Jeden króciec jest z zewnątrz trochę popękany przy obejmie. Do tego też zauważyłem stary przewód paliwowy od pompki do gaźników, ten taki z zewnątrz materiałowy grubszy.
Awatar użytkownika
Schwartzu
Posty: 1805
Rejestracja: 23 kwietnia 2009, 21:03
Motocykl: XV535'99, BMWR1100RT
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 39
Status: Offline

Re: Virago 535 - Dławi przy wyższej prędkości, strzela w wyd

Post autor: Schwartzu »

mi to wygląda na skład mieszanki i ogólnie regulacja gaźników. Objawy takie jak dławienie się przy odpuszczeniu gazu i ponowne go dodanie na to by wskazywało.
"Without Contraries is no progression. Attraction and Repulsion, reason and Energy, Love and Hate, are necessary to Human existence."
W. Blake
Awatar użytkownika
vinny
Posty: 1107
Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
Motocykl: xv 750 92 4FY
Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
Status: Offline

Re: Virago 535 - Dławi przy wyższej prędkości, strzela w wyd

Post autor: vinny »

1 żadnych silikonów na uszczelkę komory pływakowej ( benzyna rozpuszcza silicon , robi się żel , który zatyka kanały I dysze paliwowe ) jak jezdzileś motocyklem zanim usunąłeś silicon z uszczelki to jest prawdopodobne , że dysze są już zaklejone żelem , trzeba wyczyścić ponownie .
2 na srubę z zerwanym gwintem daj nakrętkę .
Podłącz przewody do sprawdzania pziomu paliwa , odpal moto i bawiąc sie gazem obserwuj co dzieje się z poziomem paliwa w gażnikach .Takie objawy jak opisujesz może powodować pompa paliwa , zacierajacy się tłoczek lub zużyte platynki . Wyjmij pompę odkręć górną metalowa pokrywkę . Sprawdz czy platynki nie są nadpalone ( można je przeczyścić drobnym papierem ściernym ) następnie na wałek ( tłoczysko ) kapnij odrobiną oleju , poskładaj do kupy i przetestuj . Jak będzie poprawa to znaczy , że pompa paliwa do wymiany .
Aha i najlepiej napisać gaznik przedniego lub tylnego cylindra , niz prawy czy lewy :wink:
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
Ciichyy
Posty: 22
Rejestracja: 23 maja 2016, 21:28
Motocykl: Yamaha Virago 535
Status: Offline

Re: Virago 535 - Dławi przy wyższej prędkości, strzela w wyd

Post autor: Ciichyy »

Dzięki za rady, jak będę miał czas to zobaczę co i jak.
Ten silikon to uszczelniacz do pokryw silnika odporny na temperaturę, ale usunąłem go zanim w ogóle pompka napełniła gaźniki.

Ciekawostka.. Dzisiaj właśnie niedawno pchałem virażke 5km na stację :lol: chyba rezerwa u mnie nie działa, chyba, że zostałem źle poinformowany i ustawiam przełącznik "RES. - ON" źle. Jeżdżę na przełączniku "ON".
Ciichyy
Posty: 22
Rejestracja: 23 maja 2016, 21:28
Motocykl: Yamaha Virago 535
Status: Offline

Re: Virago 535 - Dławi przy wyższej prędkości, strzela w wyd

Post autor: Ciichyy »

Podłączyłem wężyki do gaźników i sprawdziłem kręcąc manetką co się dzieje, i wszystko w normie, niezależnie od obrotów w obydwóch gaźnikach poziom paliwa stoi w miejscu. Pompa paliwa wydaje mi się, że działa prawidłowo.


Przed chwilą raz jeszcze wyczyściłem gaźniki, ustawiłem poziom paliwa na ok. 14-14,5mm pod kreską, wyregulowałem (Najlepsze obroty po wykręceniu 2-2,5 obrotu, dziwne?). Jak ostygnie wymienię świece.
Awatar użytkownika
toooomelo
Posty: 5395
Rejestracja: 30 kwietnia 2011, 18:04
Motocykl: XV535 -> FZS600
Lokalizacja: Poznań/Luboń
Wiek: 55
Kontakt:
Status: Offline

Re: Virago 535 - Dławi przy wyższej prędkości, strzela w wyd

Post autor: toooomelo »

Ciichyy pisze:Jeżdżę na przełączniku "ON".
Dobrze jeździsz. Rezerwę paliwa przełącza się na RES.
Wygląda na to, że nie działa rezerwa.
Teraz pytanie: ile udało Ci się zmieścić paliwa w baku po tym zdarzeniu?
Viśniówka -> Mexicana -> Silverka
Obrazek
Ciichyy
Posty: 22
Rejestracja: 23 maja 2016, 21:28
Motocykl: Yamaha Virago 535
Status: Offline

Re: Virago 535 - Dławi przy wyższej prędkości, strzela w wyd

Post autor: Ciichyy »

Nie miałem przy sobie zbyt dużo pieniąchów i za 3 dyszki wlałem :D
Eh, właśnie wróciłem z przejażdżki, gdyby nie to szarpanie i dławienie przy odpuszczeniu gazu przy wyższych prędkościach byłoby cudownie. I tak już jest lepiej niż kiedyś, bo przyspiesza gładko i mocno bez zadławienia gdy się przekręci manetke na maksa, czuć, że siedzi w nim trochę kucy, do tego już nie strzela jak jeszcze niedawno, dosyć dobrze trzyma obroty przy postoju. Tylko to uporczywe szarpanie.. Na dodatek będę chyba musiał gwintować ten gwint od gaźnika bo akurat w tym miejscu nakrętki nie da się włożyć.
Awatar użytkownika
Cpt. Nemo
Posty: 1560
Rejestracja: 22 kwietnia 2011, 13:11
Motocykl: Yamaha Virago 535
Lokalizacja: Warszawa Wawrzyszew
Status: Offline

Re: Virago 535 - Dławi przy wyższej prędkości, strzela w wyd

Post autor: Cpt. Nemo »

Ciichyy pisze:Na dodatek będę chyba musiał gwintować ten gwint od gaźnika bo akurat w tym miejscu nakrętki nie da się włożyć.
jak masz gdzies blisko warsztat to pogadaj niech ci wkreca sprężynkę :)
http://www.bollhoff.pl/pl/pl/elementy-z ... licoil.php

To najlepsza naprawa i zachowasz oryginalny rozmiar śrub.
Wprawdzie Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi...
Pozdrawiam, cpt. Nemo
Awatar użytkownika
Blunio
Posty: 5793
Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
Motocykl: Trek X-Caliber 8
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Wiek: 72
Status: Offline

Re: Virago 535 - Dławi przy wyższej prędkości, strzela w wyd

Post autor: Blunio »

A jak się ma sprawa odstępów na elektrodach świec ? I druga sprawa, to dla pewności posprawdzaj połączenia elektryczne zasilające cewki i stan przewodów wysokiego napięcia.
Powinieneś po trochę większej przejażdżce sprawdzić kolor świec. Na nich widać efekty regulacji gaźników. :kawa:
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Awatar użytkownika
-waldi-
Posty: 7073
Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
Lokalizacja: Oświęcim
Wiek: 46
Kontakt:
Status: Offline

Re: Virago 535 - Dławi przy wyższej prędkości, strzela w wyd

Post autor: -waldi- »

masz za duża dawkę paliwa, sprawdził bym dysze powietrza i główne - czy czyste i mają prawidłowy rozmiar
Obrazek
ELITARNA LOŻA SZYDERCÓW
Obrazek
NIE UFAJ MECHANIKOWI, ZRÓB TO SAM !!!
Nie udzielam porad na PW - od tego jest forum!
Ciichyy
Posty: 22
Rejestracja: 23 maja 2016, 21:28
Motocykl: Yamaha Virago 535
Status: Offline

Re: Virago 535 - Dławi przy wyższej prędkości, strzela w wyd

Post autor: Ciichyy »

Więc tak, przed chwilą założyłem nowe świece. Stare świece - Świeca przedniego cylindra ciemna kawa z mlekiem, tylniego cylindra trochę kawa z mlekiem, trochę rudawa.

Wymieniłem niedawno wężyk paliwowy ten łączący gaźniki na przezroczysty i wczoraj jak i dzisiaj po postoju zbiera się tam powietrze, dziś było to dość dużo, bo aż ok. półtora centymetra. To chyba nie jest normalne, że w tym przewodzie paliwowym znajduje się powietrze? To może być przez to, że w tym gaźniku pierwszym (tak jak płynie paliwo) jest przekręcony ten jeden gwint? Mam mokry króciec w tylnym cylindrze, ale zauważyłem, że paliwo wycieka z miejsca śrubki do odkręcenia przepływu paliwa przy sprawdzaniu poziomu.
Ciichyy
Posty: 22
Rejestracja: 23 maja 2016, 21:28
Motocykl: Yamaha Virago 535
Status: Offline

Re: Virago 535 - Dławi przy wyższej prędkości, strzela w wyd

Post autor: Ciichyy »

Więc tak.
Wkurzyłem się wczoraj, rozebrałem virażke, zdemontowałem całe gaźniki (leżą na stole operacyjnym :lol:), kupiłem wąż paliwowy, już wymieniłem ten idący od zbiornika do pompy w którym jest filtr paliwa oraz ten idący od pompy do gaźników. Co jeszcze - okazało się, że w jednym króćcu jest nowy oring lekko za gruby, a w drugim brakowało kawałka oringu (kształt podkowy), dziś kupiłem odpowiedni, a ten drugi lekko grubszy zostawiam bo chyba nic nie szkodzi. Zamówiłem już dwa zestawy naprawcze do gaźników te podstawowe, uszczelki, kilka oringów, chyba za około 25zł firmy m-Line.

Kilka pytań.

1. Zauważyłem, że jedna membrana jest w idealnym stanie, ani drgnie, wciskając od góry ma dobre ciśnienie i płynnie wypycha z powrotem natomiast druga membrana jest inna, niby dobra, bez dziur ale jakby podróba, lekko czuć, że na boki chodzi, nie ma takiego ciśnienia przy wciśnięciu i gdy ją wypycha to ma w pewnym momencie chwilowe zacięcie jakby haczyła o coś. Chodzi o tą po prawej na zdjęciu przedniego cylindra, tam siedzi iglica 9, a w tylnym w lepszej membrance (na zdjęciu lewa) iglica 10 - prawidłowo?

2. wykręciłem świecę tylnego cylindra tak z ciekawości i praktycznie biała z lekkim nalotem z jednej strony kawy z mlekiem. Czyli chyba nie ma mowy o zalewaniu go? Jak już to dusi się nadmiarem powietrza?

3. Jak to w końcu jest, bo wszędzie inaczej piszą... Wkręcając śrubki regulacji zmniejszamy dawkę powietrza (mieszanka bogata) czy zwiększamy (mieszanka uboższa)?

Obrazek
Awatar użytkownika
-waldi-
Posty: 7073
Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
Lokalizacja: Oświęcim
Wiek: 46
Kontakt:
Status: Offline

Re: Virago 535 - Dławi przy wyższej prędkości, strzela w wyd

Post autor: -waldi- »

wykrecając wzbogacasz mieszankę... dla biegu jałowego


sprawdź szczelność membrany z tłoczkiem, ma chodzić płynnie bez zacięć
Obrazek
ELITARNA LOŻA SZYDERCÓW
Obrazek
NIE UFAJ MECHANIKOWI, ZRÓB TO SAM !!!
Nie udzielam porad na PW - od tego jest forum!
Awatar użytkownika
Blunio
Posty: 5793
Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
Motocykl: Trek X-Caliber 8
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Wiek: 72
Status: Offline

Re: Virago 535 - Dławi przy wyższej prędkości, strzela w wyd

Post autor: Blunio »

-waldi- pisze:sprawdź szczelność membrany z tłoczkiem, ma chodzić płynnie bez zacięć
Iglice zapięte na ten sam rowek i właściwe iglice na właściwych miejscach (różnią się pomiędzy sobą).
-waldi- pisze:wykrecając wzbogacasz mieszankę... dla biegu jałowego
Dlatego ustaw jak fabryka zaleca, a ewentualne korekty jak na przykład strzela przy odejmowaniu gazu. :kawa:
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Ciichyy
Posty: 22
Rejestracja: 23 maja 2016, 21:28
Motocykl: Yamaha Virago 535
Status: Offline

Re: Virago 535 - Dławi przy wyższej prędkości, strzela w wyd

Post autor: Ciichyy »

Iglice są ustawione równo, zabezpieczenie na środkowym rowku. A co powiecie o tej membranie po prawej stronie na zdjęciu? Bo ona lekko dryga na boki jak się nią rusza i nie wchodzi gładko w porównaniu do tej po lewej która siedzi mocno, nie da się ruszyć i czuć, że powietrze mocno spręża, chodzi gładko.
Tak w ogóle która to oryginalna?
ODPOWIEDZ