gaźnik i membrany
: 06 marca 2017, 21:55
Witam,
Na świeżo rozpoczyna przygodę z Virago 535 silnik 2yl. Szykuje się do sezonu, zwalczyłem już problem z ładowaniem a teraz walcze z obrotami. Motocykl tak jak by dopiero na wyższych obrotach zaczyna dobrze palic na oba cylindry. Próbowałem synchronizacji-lekka poprawa. Następnie regulacji mieszanki. Sprawdziłem membrany-jedna źle zamontowana dostawała lewe powietrze. na szczęście cała. Dodam że na jednym cylindrze czarna zakopcona świeca.
Moje pytanie dotyczy natomiast tulejki membrany. Na ile luźno ma się poruszać w gaźniku? jedna jest dosyć ciasna co raczej nie pozwala na jej prawidłową pracę. Czy mogę ją w tym przypadku lekko przeszlifować drobnym papierem tak by poruszała się swobodnie?
Na świeżo rozpoczyna przygodę z Virago 535 silnik 2yl. Szykuje się do sezonu, zwalczyłem już problem z ładowaniem a teraz walcze z obrotami. Motocykl tak jak by dopiero na wyższych obrotach zaczyna dobrze palic na oba cylindry. Próbowałem synchronizacji-lekka poprawa. Następnie regulacji mieszanki. Sprawdziłem membrany-jedna źle zamontowana dostawała lewe powietrze. na szczęście cała. Dodam że na jednym cylindrze czarna zakopcona świeca.
Moje pytanie dotyczy natomiast tulejki membrany. Na ile luźno ma się poruszać w gaźniku? jedna jest dosyć ciasna co raczej nie pozwala na jej prawidłową pracę. Czy mogę ją w tym przypadku lekko przeszlifować drobnym papierem tak by poruszała się swobodnie?