Korpus gazników - problem z śrubą reg. mieszanki

Tematy związane z gażnikami
cris83cbr900
Posty: 2
Rejestracja: 24 stycznia 2018, 12:09
Motocykl: virago 535
Status: Offline

Korpus gazników - problem z śrubą reg. mieszanki

Post autor: cris83cbr900 »

Czyszczę gazniki z mojej 535 90r i mam problem z jednym z korpusów gazników w którym ktoś zmasakrował srubę do regulacji składu mieszanki i nie da nic sie z nią zrobić. Juz szukałem gazników ale to jak wygrana w lotto. W zasadzie potrzebuję sam korpus gaźnika tylnego ten z dźwignią ssania. może mi ktoś doradzić lub odsprzedać korpus gaźnika. Membrany są ok.
Awatar użytkownika
vinny
Posty: 1107
Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
Motocykl: xv 750 92 4FY
Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
Status: Offline

Re: Korpus gazników - problem z śrubą reg. mieszanki

Post autor: vinny »

cris83cbr900 pisze:Czyszczę gazniki z mojej 535 90r i mam problem z jednym z korpusów gazników w którym ktoś zmasakrował srubę do regulacji składu mieszanki i nie da nic sie z nią zrobić.
Znaczy , że nie możesz jej wykręcić ? Pojedz z gaźnikiem do ślusarza , weż na wzór śrubę z pierwszego gaźnika , rozwierci , usunie resztki , poprawi gwint . Nowa śruba kompletna kosztuje parę złotych .Ja nie jestem ślusarzem i dałem radę , kłopot miałem z nabyciem gwintownika .
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
Awatar użytkownika
mytek1
Posty: 1107
Rejestracja: 21 września 2009, 18:10
Motocykl: xv535,vt1100,vs1400
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Wiek: 34
Status: Offline

Re: Korpus gazników - problem z śrubą reg. mieszanki

Post autor: mytek1 »

Jak dalej szukasz tylnego gaźnika to daj znać to popatrzę czy jeszcze jest i w jakim stanie i wersji.
Czasem wydawać się może, że życie nie ma sensu, kiedy nic nie ma dla ciebie znaczenia, nudzisz się... Wtedy wsiądź na motocykl i jedź... tylko ty, maszyna, droga i szeroki horyzont...
Awatar użytkownika
Doniu
Posty: 255
Rejestracja: 21 lutego 2016, 13:39
Motocykl: Yamaha xv 1100 virag
Lokalizacja: Wielkopolska
Status: Offline

Re: Korpus gazników - problem z śrubą reg. mieszanki

Post autor: Doniu »

Gwintownik szukaj M 6 x 0,5 bo taki jest tam gwint !
Miałem okazję naprawiać zmasakrowaną śrubę składu mieszanki,została wstawiona nowa tulejka z gwintem wewnętrznym M6 x 0,5, ponieważ wszystko było poharatane włącznie z gwintem korpusu,spokojnie trochę precyzji i dasz radę,podjedz do tokarza i niech wytoczy tulejkę do prowadzenia wiertła ponieważ "od ręki"będziesz miał ciężko to zrobić i uważać na głębokość wiercenia abyś nie rozwiercił stożka współpracującego z śrubą składu
http://www.berg.com.pl/narzedzia-reczne ... 6x0-5.html
Ale dane niech mi będzie. Wał kardana mieć w napędzie...
Awatar użytkownika
Feniks
Posty: 1095
Rejestracja: 18 listopada 2015, 19:44
Motocykl: Yamaha Virago 1100
Lokalizacja: Rybarzowice
Kontakt:
Status: Offline

Re: Korpus gazników - problem z śrubą reg. mieszanki

Post autor: Feniks »

Ja to tez przechodziłem niedawno. kupiłem zestaw do wykrecania zewrwanych srób za 40 zł, on ma lewy gwint i po nawierceniu wkrecając go wykreca srube, nawierciłem i podczas wkrecanio/wykrecania urwałem to urządzenie bo za głęboko sie wwierciłem i oderwało dolną czesc dyszy i o to sie zablokowało/skontrowało. Wtedy po kilkunastu minutach rzucania mięsem po wszystkim co było w poblizu kątówką delikatnie zeszlifowałem z 0,5cm tej tulei w którą wkręcona jest dysza.Nie było mi zal bo załozyłem ze i tak gazior jest do wymiany. Zrobił sie wtedy dobry dostęp i mogłem srubokrętem i młoteczkiem delikatnie postukując wykręcić dysze.
Mam to juz poskładane i posynchronizowane i działa. Jedynie co to dysza nie moze być wykręcana w pełnym zakresie przez własnie zeszlifowanie tego kawałka korpusu , wykrecić ja mozna o 5 obrotów a w orginale chyba o 8-9. Mi w tym zakresie udało sie mieszanke wyregulować
Nie obawiaj się porażki – to nie porażka, ale mało ambitny cel jest błędem. W wielkiej próbie honorowo jest nawet polec.
ODPOWIEDZ