nie dostaje paliwa...

Tematy związane z gażnikami
robert7811
Posty: 14
Rejestracja: 02 sierpnia 2018, 19:19
Motocykl: virago 535
Status: Offline

nie dostaje paliwa...

Post autor: robert7811 »

witam ...virago 535...przeszukalem fora poczytalem ale cos nie moge wymyslic co dalej...mianowicie...
gaznik wyczyszcony, dysze ... poziom paliwa w komorach ok.. iglice tez.. membramy w porzadku...a nadal nie podaje mieszanki do komory spalania, swiece suche nic nie reaguje przy rozruchu czy na ssaniu czy bez ale jak psikne rospylonym paliwem w filtr powietrza to chodzi pare sekund... co robie nie tak lub czego w ogole nie zrobilem?
co jeszcze sprawdzic?
marekc1019
Posty: 103
Rejestracja: 05 maja 2017, 20:41
Motocykl: XV 535 , Victory1200
Lokalizacja: Gdynia
Status: Offline

Re: nie dostaje paliwa...

Post autor: marekc1019 »

Paliwo podaje pompa paliwa. Sprawdź czy pracuje po przekręceniu zapłonu, powinna terkotać do momentu napełnienia komory pływakowej.
robert7811
Posty: 14
Rejestracja: 02 sierpnia 2018, 19:19
Motocykl: virago 535
Status: Offline

Re: nie dostaje paliwa...

Post autor: robert7811 »

tak tak pracuje bo w komorze plywakowej jest paliwo sprawdzalem tez poziom jest ok... wiec co dalej?
theo
Posty: 53
Rejestracja: 23 sierpnia 2017, 08:53
Motocykl: virago 535
Lokalizacja: kraków
Wiek: 65
Status: Offline

Re: nie dostaje paliwa...

Post autor: theo »

Jeżeli poziom jest, dysze drożne to może coś z podciśnieniem że nie może wyssać z gaźnika, może nieszczelne króćce? a zawory nie były ostatnio regulowane?
a tak ogólnie przed czyszczeniem jakie były objawy?
marekc1019
Posty: 103
Rejestracja: 05 maja 2017, 20:41
Motocykl: XV 535 , Victory1200
Lokalizacja: Gdynia
Status: Offline

Re: nie dostaje paliwa...

Post autor: marekc1019 »

Jeżeli pracuje wstrzykując paliwo do filtra to znaczy , że problem tkwi w gaźniku , a ściśle komora pływakowa i dysze. Aby sprawdzić co się dzieje z poziomem paliwa podczas rozruchu , załóż wężyki tak jak do regulacji poziomu paliwa i obserwuj stan poziomu podczas kręcenia rozrusznikiem . Jeżeli utrzymuje się na stałym poziomie to można wykluczyć pompę i zaworki iglicowe. Następnie pozostaje sprawdzić dysze paliwa , ich drożność , uszczelkę w komorze i oringi. Może przewody wychodzące z pokrywy pływakowej które zapobiegają powstawaniu podciśnienia masz zakleszczone, niedrożne. Zakładam , że popełniłeś błąd podczas montażu podzespołów gaźnika zarówno w jednym jak i w drugim powieliłeś ten sam błąd.
ODPOWIEDZ