Mam dosyć powszechny problem na który nie znalazłem w tym dziale odpowiedzi, to jest
Jak wzbogacić mieszanke w gaznikach po usunięciu wkładów tłumiących z rur wydechowych -
Po wybebeszeniu świeca w przednim garze ma jasną końcówke,poza tym na tylnym wygląda ok więc chyba w tylnym gażniku nie trzeba nic zmieniać.
1.Czy aby wzbogacić najprościej mieszanke (oczywiście podczas jazdy) wystarczy podnieśc poziom paliwa przez odgięcie blaszki pływaka ?
2.Jak wykonać to właściwie
3.Czy taka regulacja do właściwego koloru świecy bedzie świadczyła zaprzestanie wypalaniu zaworów wydechowych
Wyregulować gaznik, by mieszanka przestała wypalać z. wydech
- Dono
- Posty: 2463
- Rejestracja: 19 listopada 2007, 17:46
- Motocykl: 1100 '91
- Lokalizacja: Iskrzyczyn-Skoczów
- Wiek: 40
- Status: Offline
Re: Wyregulować gaznik, by mieszanka przestała wypalać z. wydech
jakoś tak skomplikowanie wygląda ten twój post
czyżby chodziło ci o regulację gaźników po wybebeszeniu?
jak tak, to zerknij w temat o wakuometrze i regulacji
viewtopic.php?t=73
czyżby chodziło ci o regulację gaźników po wybebeszeniu?
jak tak, to zerknij w temat o wakuometrze i regulacji
viewtopic.php?t=73
"Verba volant, scripta manent" (słowa ulatują, pismo zostaje).
- Adam
- Posty: 2226
- Rejestracja: 22 października 2007, 19:52
- Motocykl: 1100, 92r. OGAR 200
- Lokalizacja: Święta Anna
- Wiek: 45
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Wyregulować gaznik, by mieszanka przestała wypalać z. wydech
O wypalaniu zaworów po wybebeszeniu jeszcze nie było, sam nie mam o tym pojęcia. Poczekajmy na opinię fachowców
- Blunio
- Posty: 5793
- Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
- Motocykl: Trek X-Caliber 8
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Wiek: 72
- Status: Offline
Re: Wyregulować gaznik, by mieszanka przestała wypalać z. wydech
Teoretycznie tak.pilot pisze:1.Czy aby wzbogacić najprościej mieszanke (oczywiście podczas jazdy) wystarczy podnieśc poziom paliwa przez odgięcie blaszki pływaka ?
Ponadto jeden z kolegów wspominał, że iglica znajdująca się w komplecie z przeponą gaźnika ma możliwość róznego spsobu mocowania. Ja osobiście jeszcze tego nie badałem, ale pamietając przygodę z WSK-125 mogę stwierdzić, że jeżeli cofniesz iglicę w głąb obsady spwodujesz wieksze podanie paliwa, a więc i wzbogacenie mieszanki.
W wolnej chwili jeszcze zerknę do Clymera, jak wygląda mocowanie iglicy i możliwość regulacji.
Pozdrawiam
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
- Dono
- Posty: 2463
- Rejestracja: 19 listopada 2007, 17:46
- Motocykl: 1100 '91
- Lokalizacja: Iskrzyczyn-Skoczów
- Wiek: 40
- Status: Offline
Re: Wyregulować gaznik, by mieszanka przestała wypalać z. wydech
mnie coś się kojarzy, że ayo007 wspominał o tym - jest to wynikiem efektu "afterburning", czyli mówiąc po naszemu, "pierdzenia w rurze"zacier pisze:O wypalaniu zaworów po wybebeszeniu jeszcze nie było, sam nie mam o tym pojęcia. Poczekajmy na opinię fachowców
choć lepiej żeby sam mistrz się nam tu wypowiedział
"Verba volant, scripta manent" (słowa ulatują, pismo zostaje).
- kodimk
- Posty: 58
- Rejestracja: 21 grudnia 2008, 21:14
- Motocykl: virago 750
- Lokalizacja: Magdalenka k wawy
- Wiek: 51
- Status: Offline
Re: Wyregulować gaznik, by mieszanka przestała wypalać z. wydech
[ Dodano: Pon Gru 22, 2008 8:29 pm ]
ja mam pusty wydech,nic mi sie nie wypala ,po co regulowac ganiki??? jesli silnik pracuje normalnie,odpala normalnie. mieszanke regulujesz (jesli juz) wkretem pod spodem gaznika,plywaka nie tykaj ma byc fabrycznie i nie ma sensu tam nic ruszac.poziom ma byc taki zeby paliwo nie wylewalo sie z gaznika ,i tyle regulujesz tylko wkretem od powietrza i sruba od obrotow ,ta co ustawia spoczynkowa pozycje przepustnicy.........,jeli masz jeden gaznik to. wkrecasz na maxa srybe od powietrza i wykrecasz 2-3 obrotow pilnuja rolgazem by nie zgasl,krecisz tak by mial jak najrowniejsze obroty i zarazem najwyzsze,jak ci sie to uda,to obnizasz oboty do 900,sruba od obrotow ta wystajaca (jak w 750) i wszystko.Dla perfekcji mozesz znowu pokrecic ta od powietrza,apotem znowu od obrotow ale przewaznie raz wystarcza,SILNIK MA BYC NAGRZANY I STAC PROSTO.
ja mam pusty wydech,nic mi sie nie wypala ,po co regulowac ganiki??? jesli silnik pracuje normalnie,odpala normalnie. mieszanke regulujesz (jesli juz) wkretem pod spodem gaznika,plywaka nie tykaj ma byc fabrycznie i nie ma sensu tam nic ruszac.poziom ma byc taki zeby paliwo nie wylewalo sie z gaznika ,i tyle regulujesz tylko wkretem od powietrza i sruba od obrotow ,ta co ustawia spoczynkowa pozycje przepustnicy.........,jeli masz jeden gaznik to. wkrecasz na maxa srybe od powietrza i wykrecasz 2-3 obrotow pilnuja rolgazem by nie zgasl,krecisz tak by mial jak najrowniejsze obroty i zarazem najwyzsze,jak ci sie to uda,to obnizasz oboty do 900,sruba od obrotow ta wystajaca (jak w 750) i wszystko.Dla perfekcji mozesz znowu pokrecic ta od powietrza,apotem znowu od obrotow ale przewaznie raz wystarcza,SILNIK MA BYC NAGRZANY I STAC PROSTO.