Problem z moją 535

Tematy związane z gażnikami
Szymi2008
Posty: 50
Rejestracja: 01 października 2008, 18:56
Motocykl: Yamaha virago 535
Lokalizacja: Pobiedziska
Wiek: 33
Status: Offline

Problem z moją 535

Post autor: Szymi2008 »

Witam wszystkich fanów dwóch kółek
Mam następujący problem z moją małą po odpaleniu motoru silnik na jednym cylindrze a po 5-10 zaskakuje drugi mało tego za każdym jej odpalenie kopci mi świece na czarno(jak ją odpale w pomieszczeniu i nią nie jade tak śię właśnie dzieje) jeśli wyjade nią na trase objaw znika po 4-5 km a tak to potrafi pstrykać pykać i niechce wejść na obroty czy to wina gażnika czy zaworów przyznaje sie na samym początku pomyliłem śrubke obrotów z regulacyjna ale starałem się ja ustawić tak jak była POMOCY
Pozdrawiam
Szymi2008
Awatar użytkownika
ZWIERZAK
Posty: 1028
Rejestracja: 04 listopada 2007, 13:57
Motocykl: VIRAGO 750 83'
Lokalizacja: Lachowice
Wiek: 35
Status: Offline

Re: Problem z moją 535

Post autor: ZWIERZAK »

Coś mi się zdaje że chyba każdy na początek zacząłby od świec no chyba że już to przerabiałeś a jak nie to polecam. Możliwe też że masz zły skład mieszanki na jednym garze, bo jeśli swieca jest czarna to ma za dużo paliwa. A jak ma za dużo paliwa a w dodatku zimny silnik to nie będzie dobrze odpalał.
"Ludzie nie latają, bo nie wierzą, że potrafią. Gdyby nie pokazano im kiedyś, że mogą pływać, do dziś wszyscy by się topili po wrzuceniu do wody"-William Wharton "Ptasiek"
Szymi2008
Posty: 50
Rejestracja: 01 października 2008, 18:56
Motocykl: Yamaha virago 535
Lokalizacja: Pobiedziska
Wiek: 33
Status: Offline

Re: Problem z moją 535

Post autor: Szymi2008 »

Świece wymieniłem a tą miesznke to bym musiał dać do regulowania komus kto sie zna...
Awatar użytkownika
ROUTE 66 RIDER
Posty: 1198
Rejestracja: 05 września 2007, 21:54
Motocykl: Virago XV750,VZR1800
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 60
Status: Offline

Re: Problem z moją 535

Post autor: ROUTE 66 RIDER »

Hej, przyczyn może być wiele ale proponowałbym ci również odpalić ją wieczorem i popatrzeć na kable i fajkę czy nie widać jakichś przebić na korpus silnika.
VIRAGO XV 750
[you] -- pozdrówka z waffki
"JEŹDZIĆ TRZEBA, AŻ SIĘ NIE DA"
Obrazek
Awatar użytkownika
kyller
Posty: 2198
Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
Motocykl: pożyczony XV1000
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 55
Status: Offline

Re: Problem z moją 535

Post autor: kyller »

Szymi2008 pisze:Witam wszystkich fanów dwóch kółek
Mam następujący problem z moją małą po odpaleniu motoru silnik na jednym cylindrze a po 5-10 zaskakuje
->> drugi mało tego za każdym jej odpalenie kopci mi świece na czarno(jak ją odpale w pomieszczeniu i nią nie jade tak śię właśnie dzieje)
-->> BO TAK JEST jak sie odpali to powinno sie nagrzac silnik do temp roboczej
jeśli wyjade nią na trase objaw znika po 4-5 km a tak to potrafi pstrykać pykać i niechce wejść na obroty czy to wina gażnika czy zaworów przyznaje sie na samym początku pomyliłem śrubke obrotów z regulacyjna ale starałem się ja ustawić tak jak była POMOCY
/../
to nie wina zaworów zabierz si eza gazniki
postudiuj inforamcje z forum poczytaj w necie i zrobisz to samemu
Awatar użytkownika
zundapp600
Posty: 285
Rejestracja: 09 września 2007, 12:34
Motocykl: Virago Xv-750
Lokalizacja: Biłgoraj
Wiek: 61
Kontakt:
Status: Offline

Re: Problem z moją 535

Post autor: zundapp600 »

Tak na przyszłość - nasze motocykle bardzo nie lubią tzw przepalania.
Jak zapalasz czy też uruchamiasz motocykl to z myślą o wyjeździe :mrgreen:
I tak rób
Inaczej będziesz wymieniał świece przy każdym wyjeździe :cry:
http://www.niewiadowki.pl Forum przyczep Niewiadów

http://www.zundapp.pl Web Seite
Szymi2008
Posty: 50
Rejestracja: 01 października 2008, 18:56
Motocykl: Yamaha virago 535
Lokalizacja: Pobiedziska
Wiek: 33
Status: Offline

Re: Problem z moją 535

Post autor: Szymi2008 »

Dzięki za wszystkie rady a do ustawiania gażników musze mieć jakieś urządzenie niee chyba wokuometr lub cos innego...
Awatar użytkownika
Blunio
Posty: 5793
Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
Motocykl: Trek X-Caliber 8
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Wiek: 72
Status: Offline

Re: Problem z moją 535

Post autor: Blunio »

Szymi2008 pisze:do ustawiania gażników musze mieć jakieś urządzenie niee chyba wokuometr
Prawie zgadłeś. Z tym że ... prawie robi czase dużą różnicę. Do regulacji gaźników będziesz potrzebował małego wkrętaka (szer. ostrza do 3 mm i drugiego krzyżowego. Do tego dwa kawałki przewodu igielitowego długości ok 20 cm i średnicy ok. 3mm.
Wkrętakiem płaskim wyregulujesz wolne obroty, przy pomocy wężyków i wkrętaka krzyżowego sprawdzisz poziom paliwa w komorach pływakowych. Do regulacji jego poziomu wystarczy jeszcze wkrętak krzyżowy.
Do synchronizacji gaźników będzie potrzebne ok. 2 - 3 m przewodu igielitowego średnicy 4 mm, dwie igły zastrzykowe i 20 ml oleju silnikowego. Za pomocą tego zsynchronizujesz gaźniki. Ot, i cała filozofia. Jak to zrobić - wyczytasz na tym forum. Jak Ci się nie chce - jedź do serwisu. Zapłacisz kasę, będziesz miał zrobione (albo i nie) i w dalszym ciągu nie będziesz wiedział o co chodzi.
Ja z początku też nie wszystko "kumałem", ale poczytałem na forum, oglądnąłem serwisówkę i wziąłem się do roboty. I krok po kroku - zrobiłem i jestem zadowolony z motoru i ... z siebie, hehe :mrgreen:
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
ODPOWIEDZ