Witam wszystkich fanów dwóch kółek
Mam następujący problem z moją małą po odpaleniu motoru silnik na jednym cylindrze a po 5-10 zaskakuje drugi mało tego za każdym jej odpalenie kopci mi świece na czarno(jak ją odpale w pomieszczeniu i nią nie jade tak śię właśnie dzieje) jeśli wyjade nią na trase objaw znika po 4-5 km a tak to potrafi pstrykać pykać i niechce wejść na obroty czy to wina gażnika czy zaworów przyznaje sie na samym początku pomyliłem śrubke obrotów z regulacyjna ale starałem się ja ustawić tak jak była POMOCY
Pozdrawiam
Szymi2008
Problem z moją 535
- ZWIERZAK
- Posty: 1028
- Rejestracja: 04 listopada 2007, 13:57
- Motocykl: VIRAGO 750 83'
- Lokalizacja: Lachowice
- Wiek: 35
- Status: Offline
Re: Problem z moją 535
Coś mi się zdaje że chyba każdy na początek zacząłby od świec no chyba że już to przerabiałeś a jak nie to polecam. Możliwe też że masz zły skład mieszanki na jednym garze, bo jeśli swieca jest czarna to ma za dużo paliwa. A jak ma za dużo paliwa a w dodatku zimny silnik to nie będzie dobrze odpalał.
"Ludzie nie latają, bo nie wierzą, że potrafią. Gdyby nie pokazano im kiedyś, że mogą pływać, do dziś wszyscy by się topili po wrzuceniu do wody"-William Wharton "Ptasiek"
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 01 października 2008, 18:56
- Motocykl: Yamaha virago 535
- Lokalizacja: Pobiedziska
- Wiek: 33
- Status: Offline
Re: Problem z moją 535
Świece wymieniłem a tą miesznke to bym musiał dać do regulowania komus kto sie zna...
- ROUTE 66 RIDER
- Posty: 1198
- Rejestracja: 05 września 2007, 21:54
- Motocykl: Virago XV750,VZR1800
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 60
- Status: Offline
Re: Problem z moją 535
Hej, przyczyn może być wiele ale proponowałbym ci również odpalić ją wieczorem i popatrzeć na kable i fajkę czy nie widać jakichś przebić na korpus silnika.
VIRAGO XV 750
[you] -- pozdrówka z waffki
"JEŹDZIĆ TRZEBA, AŻ SIĘ NIE DA"
[you] -- pozdrówka z waffki
"JEŹDZIĆ TRZEBA, AŻ SIĘ NIE DA"
- kyller
- Posty: 2198
- Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
- Motocykl: pożyczony XV1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: Problem z moją 535
to nie wina zaworów zabierz si eza gaznikiSzymi2008 pisze:Witam wszystkich fanów dwóch kółek
Mam następujący problem z moją małą po odpaleniu motoru silnik na jednym cylindrze a po 5-10 zaskakuje
->> drugi mało tego za każdym jej odpalenie kopci mi świece na czarno(jak ją odpale w pomieszczeniu i nią nie jade tak śię właśnie dzieje)
-->> BO TAK JEST jak sie odpali to powinno sie nagrzac silnik do temp roboczej
jeśli wyjade nią na trase objaw znika po 4-5 km a tak to potrafi pstrykać pykać i niechce wejść na obroty czy to wina gażnika czy zaworów przyznaje sie na samym początku pomyliłem śrubke obrotów z regulacyjna ale starałem się ja ustawić tak jak była POMOCY
/../
postudiuj inforamcje z forum poczytaj w necie i zrobisz to samemu
- zundapp600
- Posty: 285
- Rejestracja: 09 września 2007, 12:34
- Motocykl: Virago Xv-750
- Lokalizacja: Biłgoraj
- Wiek: 61
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Problem z moją 535
Tak na przyszłość - nasze motocykle bardzo nie lubią tzw przepalania.
Jak zapalasz czy też uruchamiasz motocykl to z myślą o wyjeździe
I tak rób
Inaczej będziesz wymieniał świece przy każdym wyjeździe
Jak zapalasz czy też uruchamiasz motocykl to z myślą o wyjeździe
I tak rób
Inaczej będziesz wymieniał świece przy każdym wyjeździe
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 01 października 2008, 18:56
- Motocykl: Yamaha virago 535
- Lokalizacja: Pobiedziska
- Wiek: 33
- Status: Offline
Re: Problem z moją 535
Dzięki za wszystkie rady a do ustawiania gażników musze mieć jakieś urządzenie niee chyba wokuometr lub cos innego...
- Blunio
- Posty: 5793
- Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
- Motocykl: Trek X-Caliber 8
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Wiek: 72
- Status: Offline
Re: Problem z moją 535
Prawie zgadłeś. Z tym że ... prawie robi czase dużą różnicę. Do regulacji gaźników będziesz potrzebował małego wkrętaka (szer. ostrza do 3 mm i drugiego krzyżowego. Do tego dwa kawałki przewodu igielitowego długości ok 20 cm i średnicy ok. 3mm.Szymi2008 pisze:do ustawiania gażników musze mieć jakieś urządzenie niee chyba wokuometr
Wkrętakiem płaskim wyregulujesz wolne obroty, przy pomocy wężyków i wkrętaka krzyżowego sprawdzisz poziom paliwa w komorach pływakowych. Do regulacji jego poziomu wystarczy jeszcze wkrętak krzyżowy.
Do synchronizacji gaźników będzie potrzebne ok. 2 - 3 m przewodu igielitowego średnicy 4 mm, dwie igły zastrzykowe i 20 ml oleju silnikowego. Za pomocą tego zsynchronizujesz gaźniki. Ot, i cała filozofia. Jak to zrobić - wyczytasz na tym forum. Jak Ci się nie chce - jedź do serwisu. Zapłacisz kasę, będziesz miał zrobione (albo i nie) i w dalszym ciągu nie będziesz wiedział o co chodzi.
Ja z początku też nie wszystko "kumałem", ale poczytałem na forum, oglądnąłem serwisówkę i wziąłem się do roboty. I krok po kroku - zrobiłem i jestem zadowolony z motoru i ... z siebie, hehe
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!