Problem z jednym garem w 1100

Tematy związane z gażnikami
komkon
Status: Offline

Problem z jednym garem w 1100

Post autor: komkon »

Witam.
Mam problem (1100). Po okresie zimowym dokonałem przeglądu i wymiany tego co trzeba wymienić ale maszyna pracuje na przemian raz na dwóch a raz na jednym garnku. Strzela z tego cylindra, podczas wymiany świec zauważyłem że świeca jest zalana. Przeciściłwm styki na cewce z osadu, przewód też jest ok. Iskra też jest. Pomocy :?: :?: :?:
Awatar użytkownika
gangster
Posty: 642
Rejestracja: 13 lipca 2008, 09:57
Motocykl: Była Virago 1100
Lokalizacja: Kluczbork
Wiek: 52
Status: Offline

Re: Problem z jednym garem w 1100

Post autor: gangster »

Sprawdż czy sanie odbija, u mnie podobny objaw i najpierw sprawdzilem to . Było to wczoraj więc jeszcze niewiem czy jest git. Przeczyśc i sprawdż wtedy, jak nie to to szukamy dalej.
:rock:
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy.
Hałas nie z tego świata, ogień nie z tej ziemi.



EMZ-TS 250 =>JUNAK M-10 =>XV-535 =>XV1100 => BMW F 650 => HONDA CBF 600 S OBECNIE
lakyluk
Status: Offline

Re: Problem z jednym garem w 1100

Post autor: lakyluk »

Mój brat ma ten sam problem. Rozmawiałem ze znajomym mechanikiem i wytłumaczył mi to tak. Pływaki w tych gaźnikach są z jakiegoś tworzywa. Niestety po jakimś czasie robią się cieżkie i to właśnie powoduje zalewanie świecy. Niestety nie wiem gdzie takie nowe można dostać. Jeżeli masz je po synchronizacji to niestety to morze być to. pozdrawiam.
marekswiatek
Status: Offline

Re: Problem z jednym garem w 1100

Post autor: marekswiatek »

To ja jestem bratem lakyluk-a i mam identyczny problem tyle że z 750, dzisiaj zamówiłem pływaki do gaźników, w przyszłym tygodniu mam zamiar je wymienić, napisze jaki to przyniosło efekt. Pływaki do gaźników do virago 750 kosztują 158zł szt. w serwisie yamahy.
Awatar użytkownika
wolbi
Site Admin
Posty: 1084
Rejestracja: 03 września 2007, 17:09
Lokalizacja: Poznań
Wiek: 41
Kontakt:
Status: Offline

Re: Problem z jednym garem w 1100

Post autor: wolbi »

160zl za plastikowe plywaki ???? o ludzie, otwieram seriws yamahy :)
Awatar użytkownika
kyller
Posty: 2198
Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
Motocykl: pożyczony XV1000
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 55
Status: Offline

Re: Problem z jednym garem w 1100

Post autor: kyller »

lakyluk pisze:/.../ Rozmawiałem ze znajomym mechanikiem i wytłumaczył mi to tak. Pływaki w tych gaźnikach są z jakiegoś tworzywa. Niestety po jakimś czasie robią się cieżkie i to właśnie powoduje zalewanie świecy. /.../
tja a swistak siedzi i zwija w te sreberka
to moje pływaki powinny dawno utonąc bo maja 20 lat

świeca moze być zalewana z 500 powodów i pływaki sa z reguly ostatnia przyczyna
Awatar użytkownika
wąsaty7
Posty: 1418
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
Motocykl: XV 1100 98r.
Lokalizacja: Szczecin
Status: Offline

Re: Problem z jednym garem w 1100

Post autor: wąsaty7 »

Praktycznie pływaki są niezniszczalne,twój mechanik pomylił się chyba chodziło o zaworek iglicowy pływaka.
Wąsaty7
Awatar użytkownika
wolbi
Site Admin
Posty: 1084
Rejestracja: 03 września 2007, 17:09
Lokalizacja: Poznań
Wiek: 41
Kontakt:
Status: Offline

Re: Problem z jednym garem w 1100

Post autor: wolbi »

podzielam zdanie kolegow, plywaki sa praktycznie niezniszczalne, to kawalek plastiku trudno zeby cokolwiek tam sie zepsulo. A zaworek iglicowy kosztuje 22zl w larssonie.
lakyluk
Status: Offline

Re: Problem z jednym garem w 1100

Post autor: lakyluk »

Tyle że ten mój mechanik mówił to w oparciu o praktykę. Ostatni przypadek jaki miał to virago 750 z, jak dobrze pamiętam 1988r. Wymiana pływaków dała efekt.
Awatar użytkownika
strazak
Posty: 1412
Rejestracja: 29 listopada 2007, 00:21
Motocykl: XV 1000 GE USA 1984.
Lokalizacja: Piaseczno(złotokłos)
Wiek: 50
Status: Offline

Re: Problem z jednym garem w 1100

Post autor: strazak »

komkon pisze:Po okresie zimowym dokonałem przeglądu i wymiany tego co trzeba wymienić
no to zaczynamy od początku :
- jaki ten przegląd był zrobiony
- co było wymieniane
- czy paliwo stało całą zimę w zbiorniku pod korek czy w mniejszej ilości
- kiedy ostatni raz gaźniki były czyszczone
- w jakim stanie membrany
po odpowiedzi na te kilka pytań może się sytuacja troszkę rozjaśni i coś sensownego będziemy mogli podpowiedzieć .
ADAM
ODPOWIEDZ