Problem z jednym garem w 1100
-
- Status: Offline
Problem z jednym garem w 1100
Witam.
Mam problem (1100). Po okresie zimowym dokonałem przeglądu i wymiany tego co trzeba wymienić ale maszyna pracuje na przemian raz na dwóch a raz na jednym garnku. Strzela z tego cylindra, podczas wymiany świec zauważyłem że świeca jest zalana. Przeciściłwm styki na cewce z osadu, przewód też jest ok. Iskra też jest. Pomocy
Mam problem (1100). Po okresie zimowym dokonałem przeglądu i wymiany tego co trzeba wymienić ale maszyna pracuje na przemian raz na dwóch a raz na jednym garnku. Strzela z tego cylindra, podczas wymiany świec zauważyłem że świeca jest zalana. Przeciściłwm styki na cewce z osadu, przewód też jest ok. Iskra też jest. Pomocy
- gangster
- Posty: 642
- Rejestracja: 13 lipca 2008, 09:57
- Motocykl: Była Virago 1100
- Lokalizacja: Kluczbork
- Wiek: 52
- Status: Offline
Re: Problem z jednym garem w 1100
Sprawdż czy sanie odbija, u mnie podobny objaw i najpierw sprawdzilem to . Było to wczoraj więc jeszcze niewiem czy jest git. Przeczyśc i sprawdż wtedy, jak nie to to szukamy dalej.
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy.
Hałas nie z tego świata, ogień nie z tej ziemi.
EMZ-TS 250 =>JUNAK M-10 =>XV-535 =>XV1100 => BMW F 650 => HONDA CBF 600 S OBECNIE
Hałas nie z tego świata, ogień nie z tej ziemi.
EMZ-TS 250 =>JUNAK M-10 =>XV-535 =>XV1100 => BMW F 650 => HONDA CBF 600 S OBECNIE
-
- Status: Offline
Re: Problem z jednym garem w 1100
Mój brat ma ten sam problem. Rozmawiałem ze znajomym mechanikiem i wytłumaczył mi to tak. Pływaki w tych gaźnikach są z jakiegoś tworzywa. Niestety po jakimś czasie robią się cieżkie i to właśnie powoduje zalewanie świecy. Niestety nie wiem gdzie takie nowe można dostać. Jeżeli masz je po synchronizacji to niestety to morze być to. pozdrawiam.
-
- Status: Offline
Re: Problem z jednym garem w 1100
To ja jestem bratem lakyluk-a i mam identyczny problem tyle że z 750, dzisiaj zamówiłem pływaki do gaźników, w przyszłym tygodniu mam zamiar je wymienić, napisze jaki to przyniosło efekt. Pływaki do gaźników do virago 750 kosztują 158zł szt. w serwisie yamahy.
- wolbi
- Site Admin
- Posty: 1084
- Rejestracja: 03 września 2007, 17:09
- Lokalizacja: Poznań
- Wiek: 41
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Problem z jednym garem w 1100
160zl za plastikowe plywaki ???? o ludzie, otwieram seriws yamahy
- kyller
- Posty: 2198
- Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
- Motocykl: pożyczony XV1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: Problem z jednym garem w 1100
tja a swistak siedzi i zwija w te sreberkalakyluk pisze:/.../ Rozmawiałem ze znajomym mechanikiem i wytłumaczył mi to tak. Pływaki w tych gaźnikach są z jakiegoś tworzywa. Niestety po jakimś czasie robią się cieżkie i to właśnie powoduje zalewanie świecy. /.../
to moje pływaki powinny dawno utonąc bo maja 20 lat
świeca moze być zalewana z 500 powodów i pływaki sa z reguly ostatnia przyczyna
- wąsaty7
- Posty: 1418
- Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
- Motocykl: XV 1100 98r.
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Problem z jednym garem w 1100
Praktycznie pływaki są niezniszczalne,twój mechanik pomylił się chyba chodziło o zaworek iglicowy pływaka.
Wąsaty7
- wolbi
- Site Admin
- Posty: 1084
- Rejestracja: 03 września 2007, 17:09
- Lokalizacja: Poznań
- Wiek: 41
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Problem z jednym garem w 1100
podzielam zdanie kolegow, plywaki sa praktycznie niezniszczalne, to kawalek plastiku trudno zeby cokolwiek tam sie zepsulo. A zaworek iglicowy kosztuje 22zl w larssonie.
-
- Status: Offline
Re: Problem z jednym garem w 1100
Tyle że ten mój mechanik mówił to w oparciu o praktykę. Ostatni przypadek jaki miał to virago 750 z, jak dobrze pamiętam 1988r. Wymiana pływaków dała efekt.
- strazak
- Posty: 1412
- Rejestracja: 29 listopada 2007, 00:21
- Motocykl: XV 1000 GE USA 1984.
- Lokalizacja: Piaseczno(złotokłos)
- Wiek: 50
- Status: Offline
Re: Problem z jednym garem w 1100
no to zaczynamy od początku :komkon pisze:Po okresie zimowym dokonałem przeglądu i wymiany tego co trzeba wymienić
- jaki ten przegląd był zrobiony
- co było wymieniane
- czy paliwo stało całą zimę w zbiorniku pod korek czy w mniejszej ilości
- kiedy ostatni raz gaźniki były czyszczone
- w jakim stanie membrany
po odpowiedzi na te kilka pytań może się sytuacja troszkę rozjaśni i coś sensownego będziemy mogli podpowiedzieć .
ADAM