Remont silnika 535
Remont silnika 535
Najprawdopodobniej mam do roboty panewki wału lub sworzeń tłoka. Robił ktoś takie zabiegi i powie ile kosztuje ta impreza? i skąd części bo z tego co widze to tylko ASO zostaje chyba... robiłbym u mechaniora
Re: Remont silnika 535
Przerabiałem dylemat jakieś 2 lata temu. Jaka wersja silnika? Generalnie taniej wyjdzie kupić silnik i samemu przełożyć....
Jak panewki masz do roboty to i pewnie wał masz do szlifowania a niektórzy twierdzą że się tego nie robi. Generalnie drogo i trudno dostępne części.
Ja kupiłem goły silnik i przełożyłem. W sumie roboty na 2-4 popołudnia. Ale nie jest to mega trudne a i satysfakcja wielka
Jak panewki masz do roboty to i pewnie wał masz do szlifowania a niektórzy twierdzą że się tego nie robi. Generalnie drogo i trudno dostępne części.
Ja kupiłem goły silnik i przełożyłem. W sumie roboty na 2-4 popołudnia. Ale nie jest to mega trudne a i satysfakcja wielka
- Feniks
- Posty: 1095
- Rejestracja: 18 listopada 2015, 19:44
- Motocykl: Yamaha Virago 1100
- Lokalizacja: Rybarzowice
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Remont silnika 535
Mi łożyska padły na wale w XV1100. Też wszyscy zalecali wymiane silnika. Zdecydowałem jednak że będę remontował i nie było tak żle. Łożyska wszystkie wymieniłem, 99% dostępne w sklepie z łożyskami, pierscienie, łąńcuch i kilka innych drobiazgów kupiłem w serwisie jak mieli akcje " ile lat tyle znżki". Wał cylindry i głowice posłałem kurierem do firmy w Krakowie która z tym robi, pomierzyli cosik poszlifowali i kazali zakładac. W sumie może ze 3tysie wszystko wyszło razem z malowaniem proszkowym silnika, z tym że musiałem sam przygotówke zrobic
Nie obawiaj się porażki – to nie porażka, ale mało ambitny cel jest błędem. W wielkiej próbie honorowo jest nawet polec.