Problem po powrocie od mechanika

Wszysto co związane z silnikami naszych Virago
Robinho
Posty: 77
Rejestracja: 24 stycznia 2011, 14:33
Motocykl: Honda Varadero 1000
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:
Status: Offline

Problem po powrocie od mechanika

Post autor: Robinho »

Witam,
oddałem moje moto do regulacji, po odebraniu okazuje się że jest słabszy tzn. słabiej przyspiesza, a max prędkość to tylko 140 i to z górki, pod górę zwalnia.
Wymieniane były świece ,olej, filtry oleju i powietrza, regulacja gaźników. Wcześniej często strzelał, ale zato pięknie się zbierał. Mam wrażenie że brzmienie się zmieniło choć nic nie było robione przy wydechu.
viragomen
Status: Offline

Re: Problem po powrocie od mechanika

Post autor: viragomen »

Tak czasem bywa, zwłaszcza u ludzi którzy sami siebie nazywają mechanikami, a są tylko "zmieniaczami olejów" :mrgreen:.

Masz 2 wyjścia, albo wracasz do niego z reklamacją, albo sam zdiagnozujesz co nie gra.
Do samodzielnej diagnozy trzeba przede wszystkim trochę pojeździć tak jak jest i później sprawdzić kolor świec, oraz mógłbyś napisać jakie ci świece wstawił, bo może co miał pod ręką, to poszło i nie do końca "pasują" :wink:.
Awatar użytkownika
-waldi-
Posty: 7073
Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
Lokalizacja: Oświęcim
Wiek: 46
Kontakt:
Status: Offline

Re: Problem po powrocie od mechanika

Post autor: -waldi- »

Robinho pisze: Wcześniej często strzelał, ale zato pięknie się zbierał. Mam wrażenie że brzmienie się zmieniło choć nic nie było robione przy wydechu.
źle wyregulowane gaźniki - za bogata mieszanka.
Obrazek
ELITARNA LOŻA SZYDERCÓW
Obrazek
NIE UFAJ MECHANIKOWI, ZRÓB TO SAM !!!
Nie udzielam porad na PW - od tego jest forum!
Awatar użytkownika
kyller
Posty: 2198
Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
Motocykl: pożyczony XV1000
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 55
Status: Offline

Re: Problem po powrocie od mechanika

Post autor: kyller »

-waldi- pisze:
Robinho pisze: Wcześniej często strzelał, ale zato pięknie się zbierał. Mam wrażenie że brzmienie się zmieniło choć nic nie było robione przy wydechu.
źle wyregulowane gaźniki - za bogata mieszanka.
ju are szur? waldi
jakos tak mi sie kojarzy ze odwrotnie
robinhood sprawdz kolor swiec i zapodaj na forum
Robinho
Posty: 77
Rejestracja: 24 stycznia 2011, 14:33
Motocykl: Honda Varadero 1000
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:
Status: Offline

Re: Problem po powrocie od mechanika

Post autor: Robinho »

Świece wyglądają dobrze.
Załączniki
31082011065.jpg
Awatar użytkownika
Mocho
Posty: 639
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 21:33
Motocykl: virago xv250 '93
Lokalizacja: pod Kielcami ;)
Wiek: 33
Kontakt:
Status: Offline

Re: Problem po powrocie od mechanika

Post autor: Mocho »

ja się może nie znam ale jak dla mnie to jakieś takie białe są, czyli chyba za mało paliwka
to białe porcelanowe izolator(?) powinno być chyba w kolorze "kawa z mlekiem"
Ostatnio zmieniony 31 sierpnia 2011, 15:57 przez Mocho, łącznie zmieniany 1 raz.
moje wypowiedzi wyrażają moje poglądy na różne sprawy, masz prawo się z nimi nie zgadzać a ja mam prawo mieć to w d...
Obrazek
Awatar użytkownika
Blunio
Posty: 5793
Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
Motocykl: Trek X-Caliber 8
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Wiek: 72
Status: Offline

Re: Problem po powrocie od mechanika

Post autor: Blunio »

Robinho pisze:Świece wyglądają dobrze.
Jak na mój gust i jakość zdjęcia nie wyglądają dobrze, bo są za białe. Powinny mieć kolor kawy z mlekiem. Chyba "stanie" na ocenie kyllera, mieszanka wygląda na zbyt ubogą.
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Robinho
Posty: 77
Rejestracja: 24 stycznia 2011, 14:33
Motocykl: Honda Varadero 1000
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:
Status: Offline

Re: Problem po powrocie od mechanika

Post autor: Robinho »

Świece rzeczywiście są bardziej białe niż kawa z mlekiem,jeśli chodzi o same markę to są to NGK R BPR 7 S
Awatar użytkownika
kyller
Posty: 2198
Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
Motocykl: pożyczony XV1000
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 55
Status: Offline

Re: Problem po powrocie od mechanika

Post autor: kyller »

tak jak myslałem masz za ubogo
do gostka który ci to robił i ma poprawic
jesli moto nie ma mocy na pełnej przepustnicy i tak wygladaja świece to jest za niski poziom paliwa
Robinho
Posty: 77
Rejestracja: 24 stycznia 2011, 14:33
Motocykl: Honda Varadero 1000
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:
Status: Offline

Re: Problem po powrocie od mechanika

Post autor: Robinho »

Dzięki. Już dzwoniłem do gostka jadę w poniedziałek,bo szkoda wekkendu.
pozdrawiam.
Robinho
Posty: 77
Rejestracja: 24 stycznia 2011, 14:33
Motocykl: Honda Varadero 1000
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:
Status: Offline

Re: Problem po powrocie od mechanika

Post autor: Robinho »

...a i jeszcze jedno, pali jak smok, nie działa kontrolka rezerwy.Wczoraj miałem okazję się o tym przekonać dymałem na piechotę na stację benzynową, na szczęście nie było daleko. A tak nawiasem palił około 5l /100km ,terazokoło 7l/100 km
viragomen
Status: Offline

Re: Problem po powrocie od mechanika

Post autor: viragomen »

No to wszelkie regulacje są ewidentnie sknocone :|.

Mam wrażenie, że dopadła cię trochę "deprecha z powodu awarii" :D.
Głowa do góry, naprawisz maszynę i będziesz śmigać :chopper:.
Awatar użytkownika
-waldi-
Posty: 7073
Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
Lokalizacja: Oświęcim
Wiek: 46
Kontakt:
Status: Offline

Re: Problem po powrocie od mechanika

Post autor: -waldi- »

sprawdź poziomy paliwa w gaźnikach i będziesz wiedział co jest grane
Obrazek
ELITARNA LOŻA SZYDERCÓW
Obrazek
NIE UFAJ MECHANIKOWI, ZRÓB TO SAM !!!
Nie udzielam porad na PW - od tego jest forum!
Awatar użytkownika
Mocho
Posty: 639
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 21:33
Motocykl: virago xv250 '93
Lokalizacja: pod Kielcami ;)
Wiek: 33
Kontakt:
Status: Offline

Re: Problem po powrocie od mechanika

Post autor: Mocho »

Robinho pisze:...a i jeszcze jedno, pali jak smok, nie działa kontrolka rezerwy.Wczoraj miałem okazję się o tym przekonać dymałem na piechotę na stację benzynową, na szczęście nie było daleko. A tak nawiasem palił około 5l /100km ,terazokoło 7l/100 km
a wykręcałeś obydwie świece? bo może na jeden gar pracuje? nie wiem czy to możliwe w tym przypadku ale chyba trochę by to wyjaśniało brak mocy i większe spalanie
moje wypowiedzi wyrażają moje poglądy na różne sprawy, masz prawo się z nimi nie zgadzać a ja mam prawo mieć to w d...
Obrazek
Robinho
Posty: 77
Rejestracja: 24 stycznia 2011, 14:33
Motocykl: Honda Varadero 1000
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:
Status: Offline

Re: Problem po powrocie od mechanika

Post autor: Robinho »

Sprawdzałem, dwa gary palą.W przypadku pracy na jeden cylinder utrata była by większa- tak mi się zdaje.
Awatar użytkownika
kris70
Posty: 613
Rejestracja: 13 czerwca 2011, 11:40
Motocykl: VTX 1300
Lokalizacja: Mysłowice
Wiek: 54
Status: Offline

Re: Problem po powrocie od mechanika

Post autor: kris70 »

-waldi- pisze:sprawdź poziomy paliwa w gaźnikach i będziesz wiedział co jest grane
jak to sie sprawdza jesli można sie wtrącić?
"...jeśli Bóg drzwi zamyka,to otwiera okno..."
ODPOWIEDZ