Problem po powrocie od mechanika
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 24 stycznia 2011, 14:33
- Motocykl: Honda Varadero 1000
- Lokalizacja: Tarnów
- Kontakt:
- Status: Offline
Problem po powrocie od mechanika
Witam,
oddałem moje moto do regulacji, po odebraniu okazuje się że jest słabszy tzn. słabiej przyspiesza, a max prędkość to tylko 140 i to z górki, pod górę zwalnia.
Wymieniane były świece ,olej, filtry oleju i powietrza, regulacja gaźników. Wcześniej często strzelał, ale zato pięknie się zbierał. Mam wrażenie że brzmienie się zmieniło choć nic nie było robione przy wydechu.
oddałem moje moto do regulacji, po odebraniu okazuje się że jest słabszy tzn. słabiej przyspiesza, a max prędkość to tylko 140 i to z górki, pod górę zwalnia.
Wymieniane były świece ,olej, filtry oleju i powietrza, regulacja gaźników. Wcześniej często strzelał, ale zato pięknie się zbierał. Mam wrażenie że brzmienie się zmieniło choć nic nie było robione przy wydechu.
-
- Status: Offline
Re: Problem po powrocie od mechanika
Tak czasem bywa, zwłaszcza u ludzi którzy sami siebie nazywają mechanikami, a są tylko "zmieniaczami olejów" .
Masz 2 wyjścia, albo wracasz do niego z reklamacją, albo sam zdiagnozujesz co nie gra.
Do samodzielnej diagnozy trzeba przede wszystkim trochę pojeździć tak jak jest i później sprawdzić kolor świec, oraz mógłbyś napisać jakie ci świece wstawił, bo może co miał pod ręką, to poszło i nie do końca "pasują" .
Masz 2 wyjścia, albo wracasz do niego z reklamacją, albo sam zdiagnozujesz co nie gra.
Do samodzielnej diagnozy trzeba przede wszystkim trochę pojeździć tak jak jest i później sprawdzić kolor świec, oraz mógłbyś napisać jakie ci świece wstawił, bo może co miał pod ręką, to poszło i nie do końca "pasują" .
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Problem po powrocie od mechanika
źle wyregulowane gaźniki - za bogata mieszanka.Robinho pisze: Wcześniej często strzelał, ale zato pięknie się zbierał. Mam wrażenie że brzmienie się zmieniło choć nic nie było robione przy wydechu.
- kyller
- Posty: 2198
- Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
- Motocykl: pożyczony XV1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: Problem po powrocie od mechanika
ju are szur? waldi-waldi- pisze:źle wyregulowane gaźniki - za bogata mieszanka.Robinho pisze: Wcześniej często strzelał, ale zato pięknie się zbierał. Mam wrażenie że brzmienie się zmieniło choć nic nie było robione przy wydechu.
jakos tak mi sie kojarzy ze odwrotnie
robinhood sprawdz kolor swiec i zapodaj na forum
- Mocho
- Posty: 639
- Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 21:33
- Motocykl: virago xv250 '93
- Lokalizacja: pod Kielcami ;)
- Wiek: 33
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Problem po powrocie od mechanika
ja się może nie znam ale jak dla mnie to jakieś takie białe są, czyli chyba za mało paliwka
to białe porcelanowe izolator(?) powinno być chyba w kolorze "kawa z mlekiem"
to białe porcelanowe izolator(?) powinno być chyba w kolorze "kawa z mlekiem"
Ostatnio zmieniony 31 sierpnia 2011, 15:57 przez Mocho, łącznie zmieniany 1 raz.
- Blunio
- Posty: 5793
- Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
- Motocykl: Trek X-Caliber 8
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Wiek: 72
- Status: Offline
Re: Problem po powrocie od mechanika
Jak na mój gust i jakość zdjęcia nie wyglądają dobrze, bo są za białe. Powinny mieć kolor kawy z mlekiem. Chyba "stanie" na ocenie kyllera, mieszanka wygląda na zbyt ubogą.Robinho pisze:Świece wyglądają dobrze.
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 24 stycznia 2011, 14:33
- Motocykl: Honda Varadero 1000
- Lokalizacja: Tarnów
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Problem po powrocie od mechanika
Świece rzeczywiście są bardziej białe niż kawa z mlekiem,jeśli chodzi o same markę to są to NGK R BPR 7 S
- kyller
- Posty: 2198
- Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
- Motocykl: pożyczony XV1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: Problem po powrocie od mechanika
tak jak myslałem masz za ubogo
do gostka który ci to robił i ma poprawic
jesli moto nie ma mocy na pełnej przepustnicy i tak wygladaja świece to jest za niski poziom paliwa
do gostka który ci to robił i ma poprawic
jesli moto nie ma mocy na pełnej przepustnicy i tak wygladaja świece to jest za niski poziom paliwa
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 24 stycznia 2011, 14:33
- Motocykl: Honda Varadero 1000
- Lokalizacja: Tarnów
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Problem po powrocie od mechanika
Dzięki. Już dzwoniłem do gostka jadę w poniedziałek,bo szkoda wekkendu.
pozdrawiam.
pozdrawiam.
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 24 stycznia 2011, 14:33
- Motocykl: Honda Varadero 1000
- Lokalizacja: Tarnów
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Problem po powrocie od mechanika
...a i jeszcze jedno, pali jak smok, nie działa kontrolka rezerwy.Wczoraj miałem okazję się o tym przekonać dymałem na piechotę na stację benzynową, na szczęście nie było daleko. A tak nawiasem palił około 5l /100km ,terazokoło 7l/100 km
-
- Status: Offline
Re: Problem po powrocie od mechanika
No to wszelkie regulacje są ewidentnie sknocone .
Mam wrażenie, że dopadła cię trochę "deprecha z powodu awarii" .
Głowa do góry, naprawisz maszynę i będziesz śmigać .
Mam wrażenie, że dopadła cię trochę "deprecha z powodu awarii" .
Głowa do góry, naprawisz maszynę i będziesz śmigać .
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Problem po powrocie od mechanika
sprawdź poziomy paliwa w gaźnikach i będziesz wiedział co jest grane
- Mocho
- Posty: 639
- Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 21:33
- Motocykl: virago xv250 '93
- Lokalizacja: pod Kielcami ;)
- Wiek: 33
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Problem po powrocie od mechanika
a wykręcałeś obydwie świece? bo może na jeden gar pracuje? nie wiem czy to możliwe w tym przypadku ale chyba trochę by to wyjaśniało brak mocy i większe spalanieRobinho pisze:...a i jeszcze jedno, pali jak smok, nie działa kontrolka rezerwy.Wczoraj miałem okazję się o tym przekonać dymałem na piechotę na stację benzynową, na szczęście nie było daleko. A tak nawiasem palił około 5l /100km ,terazokoło 7l/100 km
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 24 stycznia 2011, 14:33
- Motocykl: Honda Varadero 1000
- Lokalizacja: Tarnów
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Problem po powrocie od mechanika
Sprawdzałem, dwa gary palą.W przypadku pracy na jeden cylinder utrata była by większa- tak mi się zdaje.
- kris70
- Posty: 613
- Rejestracja: 13 czerwca 2011, 11:40
- Motocykl: VTX 1300
- Lokalizacja: Mysłowice
- Wiek: 54
- Status: Offline
Re: Problem po powrocie od mechanika
jak to sie sprawdza jesli można sie wtrącić?-waldi- pisze:sprawdź poziomy paliwa w gaźnikach i będziesz wiedział co jest grane
"...jeśli Bóg drzwi zamyka,to otwiera okno..."