Virago 3BR
-
- Status: Offline
Virago 3BR
Witam wszystkich mam pytanie czy wszystkie virago 535 3BR były dławione na wałkach rozrządu (20 KW).Z tego co wiem to raczej tak ale pewności nie mam . Jestem posiadaczem takiego modelu od tygodnia i próbuję go zwrócić handlarzowi który upiera się że to niemożliwe żeby wałki były inne niż np. w 2YL. Z góry dziękuję za odpowiedź.
- Mocho
- Posty: 639
- Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 21:33
- Motocykl: virago xv250 '93
- Lokalizacja: pod Kielcami ;)
- Wiek: 33
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Virago 3BR
sprawdź czy niema zwężek w wydechu albo krućcach, możesz się też zgłosić do yamahy z numerem ramy i tam chyba powinni wiedzieć jak byla dławiona
-
- Status: Offline
Re: Virago 3BR
Są zwężki w króćcach w wydechu nie ma ale chodzi mi o wałki nie wiem co robić czy oddać maszynę wygląda nieżle i silnik chodzi zajebiście ale odczuwalny brak mocy. Dzwoniłem do paru kolesi co się tym zajmują i jeden powiedział mi że trzeba wymienić wałki króćce dysze i iglice membramy nie a drugi że całe kompletne głowice bo coś tam nie pasuje + uszczelki to duży koszt (za kpl. głowicę chce 350zł uszczelka 100, razy 2) co radzicie?
- toooomelo
- Posty: 5395
- Rejestracja: 30 kwietnia 2011, 18:04
- Motocykl: XV535 -> FZS600
- Lokalizacja: Poznań/Luboń
- Wiek: 55
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Virago 3BR
Naczytałem się o "dławieniu" tyle, że w końcu zgłupiałem
Też mam 3BR, ale wiele wskazuje, że jest oddławiona.
Zapierniczam nią 140km/h (to nie jest max) i to mi w zupełności wystarcza. Ba! Szybciej jest już strach
Też mam 3BR, ale wiele wskazuje, że jest oddławiona.
Zapierniczam nią 140km/h (to nie jest max) i to mi w zupełności wystarcza. Ba! Szybciej jest już strach
- allman1
- Posty: 76
- Rejestracja: 05 lipca 2009, 17:37
- Motocykl: 535 3br 1991r..
- Lokalizacja: Leszno/Wrocław
- Wiek: 41
- Status: Offline
Re: Virago 3BR
http://virago.com.pl/viewtopic.php?f=2& ... 82#p347082 Odsyłam do tego co napisałem tutaj.
Nieważne gdzie, nieważny czas, dopóki tylko pełny bak... MOJE PLECY-MOJA SPRAWA!
- kris2k
- Posty: 3403
- Rejestracja: 15 czerwca 2010, 07:24
- Motocykl: GuStaw
- Lokalizacja: Pabianice
- Wiek: 52
- Status: Offline
Re: Virago 3BR
Jeśli rzeczywiście ma 20kW to na bank dławiona jest również na wałkach.
Czy zostawić taką i oddławiać samodzielnie - jak Kolega wyżej napisał, da się. Wszystko się da. Tylko zawsze są to jakieś koszty.
Jeśli handlarz wpuścił Cię w maliny to mu ją albo zwróć albo nich Ci opuści odpowiednio na oddławienie i tyle.
Czy zostawić taką i oddławiać samodzielnie - jak Kolega wyżej napisał, da się. Wszystko się da. Tylko zawsze są to jakieś koszty.
Jeśli handlarz wpuścił Cię w maliny to mu ją albo zwróć albo nich Ci opuści odpowiednio na oddławienie i tyle.
- allman1
- Posty: 76
- Rejestracja: 05 lipca 2009, 17:37
- Motocykl: 535 3br 1991r..
- Lokalizacja: Leszno/Wrocław
- Wiek: 41
- Status: Offline
Re: Virago 3BR
Ja tak właśnie zrobiłem - Nie był to co prawda handlarz, ale nieświadomy zdławienia właściciel. Rzut okiem na numer na silniku, objaśnienie sprawy, zaproponowanie 5300 zamiast 6000, odpowiedź sprzedawcy że ok, ale bez sakw, oparcia i piórnika, ja na to że ok, ale z sakwami, oparciem i piórnikiem . Chwila namysłu sprzedawcy, i dobijamy targu
Nieważne gdzie, nieważny czas, dopóki tylko pełny bak... MOJE PLECY-MOJA SPRAWA!