750 Nie działa prawidłowo jeden gar

Wszysto co związane z silnikami naszych Virago
Janusz XV ;)
Posty: 144
Rejestracja: 27 marca 2010, 18:25
Motocykl: Yamaha Virago XV 750
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 31
Status: Offline

Re: 750 Nie działa prawidłowo jeden gar

Post autor: Janusz XV ;) »

A patrzyłeś na zawory??
Awatar użytkownika
mytek1
Posty: 1107
Rejestracja: 21 września 2009, 18:10
Motocykl: xv535,vt1100,vs1400
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Wiek: 34
Status: Offline

Re: 750 Nie działa prawidłowo jeden gar

Post autor: mytek1 »

Bak masz czysty wewnątrz, czy zasyfiony? Mocno kopci, tzn? mógłbyś to sprecyzować.
Czasem wydawać się może, że życie nie ma sensu, kiedy nic nie ma dla ciebie znaczenia, nudzisz się... Wtedy wsiądź na motocykl i jedź... tylko ty, maszyna, droga i szeroki horyzont...
Awatar użytkownika
-waldi-
Posty: 7073
Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
Lokalizacja: Oświęcim
Wiek: 46
Kontakt:
Status: Offline

Re: 750 Nie działa prawidłowo jeden gar

Post autor: -waldi- »

stachu22 pisze:A i jeszcze jedno - za każdym razem po odpaleniu jak trochę ostygnie (ale nie schłodzi się całkowicie) to mocno kopci..
niedobrze :roll: teraz czy to paliwo, czy olej
pisior jest specjalistą w tej dziedzinie.... :twisted:

zmierz jakie masz sprężanie w cylindrach na zimnym i na ciepłym
Ile Ci ona zjada oleju i czy kopci jak schodzi z wysokich obrotów?
Obrazek
ELITARNA LOŻA SZYDERCÓW
Obrazek
NIE UFAJ MECHANIKOWI, ZRÓB TO SAM !!!
Nie udzielam porad na PW - od tego jest forum!
Awatar użytkownika
vinny
Posty: 1107
Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
Motocykl: xv 750 92 4FY
Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
Status: Offline

Re: 750 Nie działa prawidłowo jeden gar

Post autor: vinny »

stachu22 pisze:Świece wydaje mi się są ok, nagar pojawia się na jednej i drugiej. Wywnioskowałem, że chodzi o regulację, ponieważ kręcąc śrubą wolnych obrotów i śrubką, która jest mniej więcej pomiędzy garami, ze sprężynką (regulacja gaźnika felernego gara) udało mi się uzyskać efekt taki, że motor zaczął palić fajnie na tym garze ale za to na drugim ledwo co szedł i gasł. Po następnym pokręceniu jest tak, że dobry gar śmiga a drugi uruchamia się tylko przy odpalaniu, wprowadzi silnik na obroty ok 2,5k i gaśnie po czym obroty spadają i pyrka sobie dobry gar. Teraz tylko pytanie czy bawić się samemu w tą regulację czy lepiej już zostawić jakiemuś szpecowi? Tylko gdzie ja w Bytomiu takiego znajdę..
Podjedż do Marka Łapki początek ul. Witczaka jeszcze przed Piłsudskiego , pogadaj z nim . Gażnik masz czysty , membrany mam nadzieje sprawdzone i całe , zostało Ci ustawienie zaworów i synchronizacja gażników on powinien Ci to zrobić .
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
stachu22
Posty: 38
Rejestracja: 18 marca 2012, 17:19
Motocykl: VIRAGO 750
Lokalizacja: Bytom
Wiek: 32
Kontakt:
Status: Offline

Re: 750 Nie działa prawidłowo jeden gar

Post autor: stachu22 »

Zaworów nie sprawdzałem bo nie mam szczelinomierza a poza tym nie wiem co i jak miałbym tam sprawdzać :) Bak jest czyściutki, zdejmowałem niedawno kranik wszystko zlałem i było czyściutko, sitka na kraniku także bez syfu. Oleju nie mam pojęcia ile zjada bo na razie nią nie jeździłem z wiadomych względów ;) Postaram się na dniach nagrać filmik i pokazać jak to wygląda.
Co do serwisu pana łapki - moje samochody bardziej zepsuł niż naprawił w liczbie sztuk: 2. kolega, który robił u niego wtryski w golfie także stwierdził, że już tam nie pojedzie. Może to wina, że był to okres, gdy pan najstarszy Łapka nie robił przy samochodach ale ja już tam nie pojadę ;)
Gaźnik jest czyściutki, membrany jak z fabryki. Może to tylko te ustawienie, nie wiem. Te zawory jak sprawdzić? tylko luz szczelinomierzem?
Awatar użytkownika
vinny
Posty: 1107
Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
Motocykl: xv 750 92 4FY
Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
Status: Offline

Re: 750 Nie działa prawidłowo jeden gar

Post autor: vinny »

Na temat ustawiania zaworów i synchronizacji gazników na forum masz bardzo dokładne i wyczerpujące temat opracowania robione przez kolegów forumowiczów :uklon: . Za moich czasów na Śląsku (10 lat wstecz), Łapka otwierał salon i warsztat motocyklowy w okolicach lodowiska dlatego o nim pisałem , spróbuj jeszcze w Wojkowicach , jak jedziesz główną drogą przez Wojkowice od Piekar za więzieniem jest (była?) pętla autobusowa za pętlą pierwsza w prawo ul .Plaka (sprawdziłem na google)po prawej jest mały warsztat samochodowy, prowadzi go młody chłopak pasjonat motocykli , mechanik (miał HD sportstera taka brzydsza bliżniacza wersja Virago :mrgreen: )i na pewno jest oblatanyw temacie, poza tym w Wojkowicach mają klub motocyklowy z własnym warsztatem on Ci poda namiary.W Świerklańcu , tajk jakbyś na Chechło jechał w domu po prawej stronie warsztat w garażu , tam był szyld naprawa BMW , ale chłopak naprawiał też motory.
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
stachu22
Posty: 38
Rejestracja: 18 marca 2012, 17:19
Motocykl: VIRAGO 750
Lokalizacja: Bytom
Wiek: 32
Kontakt:
Status: Offline

Re: 750 Nie działa prawidłowo jeden gar

Post autor: stachu22 »

Dzięki za info. Wycieczka do serwisu będzie ostatecznością bo tak jak pisał leszekk - lepiej wydać 250 zł na paliwo.. ;)
Jak na razie to wiem, że zbiornik jest pusty ;) Zaleję i zobaczę jak będzie
Awatar użytkownika
radar64
Posty: 525
Rejestracja: 15 sierpnia 2008, 18:03
Motocykl: VTX 1300
Lokalizacja: w-wa/N.Iwiczna
Wiek: 59
Status: Offline

Re: 750 Nie działa prawidłowo jeden gar

Post autor: radar64 »

Dziwne te 500 metrów i gaśniecie silnika .Tak jakby odpowietrzenie zbiornika szwankowało...
stachu22
Posty: 38
Rejestracja: 18 marca 2012, 17:19
Motocykl: VIRAGO 750
Lokalizacja: Bytom
Wiek: 32
Kontakt:
Status: Offline

Re: 750 Nie działa prawidłowo jeden gar

Post autor: stachu22 »

radar64 pisze:Dziwne te 500 metrów i gaśniecie silnika .Tak jakby odpowietrzenie zbiornika szwankowało...
To po prostu wahy brakło ;) Nie sądziłem, że przy tej całej zabawie z gaźnikami tyle zejdzie.. :mrgreen:

------------------------------------------
Paliwko zalane. Moto odpalił na zimnym na ssaniu dobrze, chodziły dwa gary (oczywiście nierówno), z początku nic nie kopcił. Niestety tego nie nagrałem. Film gdy moto się dogrzewał:

http://www.youtube.com/watch?v=Rorn069x ... e=youtu.be

Jak widać kopci mocno z obu rur. Nie był do końca nagrzany. Po dodaniu gazu dławił się albo strzelał z dolotu powietrza, trzeba dodawać bardzo delikatnie. Po dodaniu gazu moto zostawało na obrotach ale po majstrowaniu ze śrubą wolnych obrotów schodził z wysokich normalnie. Dymek z okolic wału korbowego to prawdopodobnie para ale mnie zaciekawiło :)

Film numer dwa:
http://www.youtube.com/watch?v=7t5Tbd9T ... e=youtu.be

Jak widać moto odpala bez ssania, wkręca się w miarę normalnie na obroty. Kopci nadal ale tylko z rury z cylindra z tyłu, chodzą oczywiście oba gary.

No i film nr 3:
http://www.youtube.com/watch?v=Sp7eIWnBBFs

Jak widać moto odpala. Po wypięciu świeczki z gara przedniego chodzi na tylnym normalnie, pryka sobie. po wypięciu z drugiego pryka sobie na pierwszym. Nie wiem tylko czy na pierwszym cylindrze nie ma wyższych obrotów przy tym prykaniu. Pali oczywiście bez ssania, już dogrzany. Jeszcze kopci z tylnego gara lecz po całkowitym nagrzaniu przestaje bądź dymek jest bardzo niewielki.

Z ciekawości po jakiejś godzince poszedłem znowu do garażu żeby zobaczyć jak moto się zachowa. bez ssania nie chciał odpalić, coś tam łapał ale nie zapalił. Ze ssaniem odpalił od kopa i o dziwo dymek był, ale tylko z pierwszego cylindra (bliżej kierownicy). Drugi chodził ale praktycznie nic nie kopcił.

Trzeba zapewne wyregulować skład mieszanki w obu garach i wyregulować ciśnienie na krućcach.
1. Co zrobić pierwsze?
2. Jeżeli chodzi o mieszankę to robi się to śrubami zaślepionymi gumowymi kapturkami od góry gaźników?
3. Czy robić to wg metody opisanej na forum dla gaźnika MIKUNI z 535? Czyli wkręcić oba do końca, wykręcić po dwa obroty, odpalić na ssaniu, zagrzać, wyłączyć ssanie. I teraz wykręcać śruby jednakowo co pół obrotu albo obrót aż moto osiągnie jak najwyższe obroty sprawdzając przy tym czy przy dodaniu gazu nie zacznie strzelać?
4. Skąd będę wiedział że są najwyższe? Odkręcając bardziej nie będą już wzrastały? Czy może zaczną maleć?
5. Jeżeli chodzi o synchronizację to jak ją zrobić? Znalazłem opis na forum ale nie do końca rozumiem jego budowy. Jakieś 3 metry rurki i strzykawkę. Napełnić rurkę ok 10 ccm oleju i podłączyć oba końce rurki do krućców ssących?
6. Pisali też coś o igłach, w które miejsce je wsadzić?
7. Dlaczego fabrycznie kruciec z pierwszego gara mam podłączony do kranika a z drugiego zaślepiony?
8. Do czego dokładnie służy śruba pomiędzy gaźnikami? Wiem, że ustawia się nią kąt pochylenia przepustnic. Jak miałem gaźnik w łapie to ustawiłem ją na oko tak, żeby obie przepustnice były w tym samym miejscu i tak samo się otwierały. Przy której regulacji ruszamy tą śrubę?

No i jeszcze filmy obrazujące moją próbę sprawdzenia poziomu paliwa w komorach pływakowych. Nie wiem jak to się dokładnie sprawdza, ja podpiąłem rurkę, odkręciłem śrubkę i poruszałem rurką. Jak widać poziom był różny, zależnie jak ustawiłem rurkę. Wyczytałem, że "Gaźniki Mikuni BST 40 (XV 700-1100 po 1988r) : 1,5-2,5mm". Ale jest to odległość od czego?

Gar przy kierownicy: http://www.youtube.com/watch?v=dDVbX6cK ... e=youtu.be
Gar przy aku: http://www.youtube.com/watch?v=yhGpXpv4 ... e=youtu.be

Przy pierwszym filmiku słychać jakby kapanie oleju na coś metalowego w silniku. Mam tak zawsze zaraz po zgaszeniu ciepłego motocykla. Może tak być?



I jeszcze jedno pytanie mam odnośnie rurki od strony filtra powietrza (czarna, która wchodzi w obudowę filtra). Do czego ona służy? Pytam, bo czasem za pierwszym razem gdy napełniam gaźniki środkową pozycją kranika to poleci mi z niej paliwo. Dopiero gdy przekręcę kranik na res bądź on i poczekam chwilę, wtedy po daniu z powrotem na pri już nie leci. Czy będzie to zacinający się pływak w gaźniku? Jak je czyściłem to pływaków nie ruszałem bo to raczej nie na moje łapy ale działały normalnie, płynnie i nic ich nie blokowało, przedmuchałem je tylko lekko kompresorem.

koniec przekazu :motorcycle:
Awatar użytkownika
wąsaty7
Posty: 1418
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
Motocykl: XV 1100 98r.
Lokalizacja: Szczecin
Status: Offline

Re: 750 Nie działa prawidłowo jeden gar

Post autor: wąsaty7 »

Jak zbudować wakuometr viewtopic.php?f=22&t=73&hilit=wakuometr
1.poziom paliwa 1.5-2.5mm od krawędzi komory pływakowej
2.śruby składu mieszanki 2.5-3 obr.wykręcić
3.śruba między gaźnikami służy do synchronizacji
Wąsaty7
stachu22
Posty: 38
Rejestracja: 18 marca 2012, 17:19
Motocykl: VIRAGO 750
Lokalizacja: Bytom
Wiek: 32
Kontakt:
Status: Offline

Re: 750 Nie działa prawidłowo jeden gar

Post autor: stachu22 »

No ten temat o wakumetrze czytałem tylko nie rozumiem gdzie mają być te igły. Mam z jednej strony wsadzić tą igłę w rurkę na głębokość jakieś 10 cm, z drugiej strony wężyka zalać ten olej i po tym wsadzić tez igłę na jakieś 10 cm? i końcówki węża podpiąć do krućców? Czy ten wężyk musi być jakoś ułożony specjalnie czy po prostu wygiąć go w środku w literkę U i np przyczepić do deski? Dzięki wielkie za fotki, w końcu wiem odkąd liczyć ten poziom tylko czemu u mnie ta benzyna się tak zachowywała jak ruszałem rurką, nie stała cały czas na jednym poziomie.. Wykręce jutro tak te śruby i dam znać. A co do tej synchronizacji to jak się ją robi?
Awatar użytkownika
wąsaty7
Posty: 1418
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
Motocykl: XV 1100 98r.
Lokalizacja: Szczecin
Status: Offline

Re: 750 Nie działa prawidłowo jeden gar

Post autor: wąsaty7 »

stachu22 pisze:No ten temat o wakumetrze czytałem tylko nie rozumiem gdzie mają być te igły. Mam z jednej strony wsadzić tą igłę w rurkę na głębokość jakieś 10 cm, z drugiej strony wężyka zalać ten olej i po tym wsadzić tez igłę na jakieś 10 cm? i końcówki węża podpiąć do krućców? Czy ten wężyk musi być jakoś ułożony specjalnie czy po prostu wygiąć go w środku w literkę U i np przyczepić do deski?wszystko się zgadza Dzięki wielkie za fotki, w końcu wiem odkąd liczyć ten poziom tylko czemu u mnie ta benzyna się tak zachowywała jak ruszałem rurką, nie stała cały czas na jednym poziomie.. Wykręce jutro tak te śruby i dam znać. A co do tej synchronizacji to jak się ją robi?
Rurkę postaraj się zamocować,odpal silnik na moment na wolnych obrotach i zgaś.Poziom w rurce powinien się ustabilizować.
Wąsaty7
Awatar użytkownika
-waldi-
Posty: 7073
Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
Lokalizacja: Oświęcim
Wiek: 46
Kontakt:
Status: Offline

Re: 750 Nie działa prawidłowo jeden gar

Post autor: -waldi- »

Cienkie przewody gumowe dochodzące do filtra to odpowietrzenie gaźników, nie mogą być przytkane i załamane.

A strzelanie wygląda mi na zacinający się tłoczek podciśnieniowy, dziurawą membranę lub przytkane odpowietrzenia gaźników.

poziom paliwa sprawdź w ten sposób:
zlej część paliwa z komory gaźnika, przyłóż rurkę pomiarową do gaźnika i przekręć kranik na pri. Nie ruszaj wężykiem i zobacz gdzie zatrzyma się poziom.
Wylewające się paliwo przewodami odpowietrzającymi wskazuje na zacinanie zaworka iglicowego/pływaka lub uszkodzony sam zaworek.

To kopcenie to para wodna i na razie daj sobie z tym spokój, a w tym wydechu co masz oba cylindry masz połączone ze sobą i kopcenie z górnego czy dolnego nie ma żadnego odniesienia co do cylindrów

Takie rozłączanie świec od cewek WN na odpalonym może spowodować uszkodzenie cewki, spalenie modułu zapłonowego, nie wspominając o porażeniu prądem :D
Obrazek
ELITARNA LOŻA SZYDERCÓW
Obrazek
NIE UFAJ MECHANIKOWI, ZRÓB TO SAM !!!
Nie udzielam porad na PW - od tego jest forum!
stachu22
Posty: 38
Rejestracja: 18 marca 2012, 17:19
Motocykl: VIRAGO 750
Lokalizacja: Bytom
Wiek: 32
Kontakt:
Status: Offline

Re: 750 Nie działa prawidłowo jeden gar

Post autor: stachu22 »

Więc tak. W końcu pojawił się uśmiech na mojej twarzy, nie wiem czy do końca słusznie no ale.. ;)
Zrobiłem tak jak mówiłeś Waldi - przekręciłem kurek na res, podpiąłem wężyk, odkręciłem śrubkę, zlewałem aż razem z benzyną zaczęło lecieć powietrze. Wtedy zakręcałem śrubkę, ustawiałem rurkę, nie ruszałem jej, odkręcałem śrubkę i dawałem na pri. Sprawa objawia się tak jak na fotkach:
http://www.aukcjoner.pl/gallery/009177468-2.html#I2
Wychodzi na to, że poziom nie jest prawidłowy, chyba że miało na to wpływ powietrze, które znalazło się zaraz na wylocie z gaźnika (widać na foto).
Podpinałem też mój wakumetr ale chyba coś nie tak ;D
Wężyka niestety miałem tylko ok 1,5 metra. powsadzałem igły 0,6 mm na jakieś 10 cm z obu stron, wcześniej zalałem ok 10 ccm oleju do rurki. Igły były drożne. Przybiłem to mniej więcej na równo na deskę w kształcie literki U, opadłem o silnik i podłączyłem na wcześniej zagrzanym silniku do krućców. Po odpaleniu olej w trybie mega ekspresowym zaczął się przemieszaczać więc szybko zgasiłem, pokręciłem śrubą i po odpaleniu zaczął powoli lecieć w stronę drugiego gara. Teraz pobawiłem się śrubą już na odpalonym silniku i na wolnych obrotach uzyskałem taki efekt, że ciecz się nie ruszała ale moto zaczął niezbyt dobrze chodzić. Po wejściu na obroty olej i tak leciał w stronę gara numer dwa, po obniżeniu obrotów normował się i nie ruszał. Nie wiem czy wszystko dobrze robiłem ale tak to wyglądało. Rurkę na krućcach dodatkowo cybantami zacisnąłem ale jak widać na niewiele się to zdało. Śruby wykręciłem tak jak radził wąsaty po 3 obroty (miałem wykręcone na jeden obrót). Odpaliłem moto, zaczął chodzić lepiej. Synchronizację zrobiłem na słuch, wypiąłem zapłon na świece (tym razem odpinając przewody od cewki (tak można), posłuchałem jakie obroty ma silnik na tym garze, później to samo dla drugiego gara. Ustawiłem śrubę tak, żeby obroty były mniej więcej takie same. Moto zaczął ładnie chodzić, nie dławił się przy dodawaniu gazu a strzelił po tym może max 2 razy. Poskładałem wszystko do kupy i mimo piździawy wyjechałem w drogę. moto idzie super, nie dławi się po dodaniu gazu, przez 5 km które przejechałem strzelił może 1 raz i to delikatnie. Przed wyjazdem jeszcze oczyściłem świeczki bo były całe czarne po moich eksperymentach :D, po przyjeździe ich barwa się nie zmieniła, czyściutkie. Zobaczymy co będzie później, jak jeździłem to cały czas kranik miałem na res bo się rezerwa świeci. Teraz poczekam aż moto ostygnie i zobaczę jak zachowa się na zimnym silniku. Ale już chyba bliżej niż dalej. A dymek to chyba rzeczywiście para bo jak podłożę łapę to po chwili jest trochę mokra.
Zobaczę tez jak zachowa się ta rurka co idzie do filtra, czy nie będzie znów pluła paliwem.
Awatar użytkownika
wąsaty7
Posty: 1418
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
Motocykl: XV 1100 98r.
Lokalizacja: Szczecin
Status: Offline

Re: 750 Nie działa prawidłowo jeden gar

Post autor: wąsaty7 »

Jeśli masz poziom paliwa taki jak na załączonych zdjęciach to poziom jest za niski i cała regulacja jest do kitu(uboga mieszanka-strzały przy dodawaniu gazu)
Uprzedzam do regulacji poziomu paliwa trzeba wymontować gaźniki(Mikuni) i je rozdzielić.
Synchronizację robimy na wolnych obrotach,to że po dodaniu gazu się rozjeżdża może wynikać z innych przyczyn niż gaźnik np:różne ciśnienia sprężania,ustawienie luzu zaworów
Wąsaty7
stachu22
Posty: 38
Rejestracja: 18 marca 2012, 17:19
Motocykl: VIRAGO 750
Lokalizacja: Bytom
Wiek: 32
Kontakt:
Status: Offline

Re: 750 Nie działa prawidłowo jeden gar

Post autor: stachu22 »

No poziom jest taki jak na zdjęciach. Moto po nagrzaniu nie strzela, teraz przejechałem kolejne 5 km i ani jednego strzału a raz dałem mu w dupę a raz rozkręcałem powoli, z niskich obrotów. A czy jeżeli moto nie będzie strzelał, świeczki będą koloru kawy z mlekiem, będzie miał swoją moc, nie będzie się dusił i spalanie będzie w normie to warto rozbebeszać ponownie te gaźniki i bawić się regulacją poziomu paliwa w nich?
Awatar użytkownika
wąsaty7
Posty: 1418
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
Motocykl: XV 1100 98r.
Lokalizacja: Szczecin
Status: Offline

Re: 750 Nie działa prawidłowo jeden gar

Post autor: wąsaty7 »

Jak dla mnie poziom jest bardzo,bardzo niski,w swojej ustawiłem 3mm ale to wynikało z doświadczeń z poprzednią Virką,iglice jeden ząbek niżej i dokładnie 2 3/4 obrotu wykręcone śruby składu mieszanki.Motocykl sprawdzony na analizatorze (w normie) i w trakcji OK.

Obawiam się za jakiś czes przeczytam posta twojego autorstwa typu:wypalony zawór,dziura w tłoku
Wąsaty7
Awatar użytkownika
-waldi-
Posty: 7073
Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
Lokalizacja: Oświęcim
Wiek: 46
Kontakt:
Status: Offline

Re: 750 Nie działa prawidłowo jeden gar

Post autor: -waldi- »

jeżeli miałeś pęcherzyk powietrza w wężyku którym sprawdzałeś poziom paliwa to pomiar będzie zaniżony i to dużo
Obrazek
ELITARNA LOŻA SZYDERCÓW
Obrazek
NIE UFAJ MECHANIKOWI, ZRÓB TO SAM !!!
Nie udzielam porad na PW - od tego jest forum!
Awatar użytkownika
wąsaty7
Posty: 1418
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
Motocykl: XV 1100 98r.
Lokalizacja: Szczecin
Status: Offline

Re: 750 Nie działa prawidłowo jeden gar

Post autor: wąsaty7 »

Trzeba jakiś filmik edukacyjny zmontować.
Wąsaty7
stachu22
Posty: 38
Rejestracja: 18 marca 2012, 17:19
Motocykl: VIRAGO 750
Lokalizacja: Bytom
Wiek: 32
Kontakt:
Status: Offline

Re: 750 Nie działa prawidłowo jeden gar

Post autor: stachu22 »

wąsaty7 pisze:Obawiam się za jakiś czas przeczytam posta twojego autorstwa typu:wypalony zawór,dziura w tłoku
Dlatego właśnie pytam czy mogę jeździć jeżeli wszystko co opisałem będzie w normie. Gdy się ociepli postaram się podjechać gdzieś na analizę spalin i zobaczę co będzie.
-waldi- pisze:jeżeli miałeś pęcherzyk powietrza w wężyku którym sprawdzałeś poziom paliwa to pomiar będzie zaniżony i to dużo
Pęcherzyk pojawiał się sam przy obu gaźnikach. Aby się go pozbyć musiałbym poruszać trochę rurką albo spróbuje jutro ją jakoś inaczej ułożyć.
Awatar użytkownika
leszekk
Posty: 4146
Rejestracja: 26 kwietnia 2009, 21:35
Motocykl: XV750 -> BMW R1200GS
Lokalizacja: mazowieckie
Status: Offline

Re: 750 Nie działa prawidłowo jeden gar

Post autor: leszekk »

A czym kopci? Paliwem czy olejem?
In God we Trust -- all others must submit an X.509 certificate.
stachu22
Posty: 38
Rejestracja: 18 marca 2012, 17:19
Motocykl: VIRAGO 750
Lokalizacja: Bytom
Wiek: 32
Kontakt:
Status: Offline

Re: 750 Nie działa prawidłowo jeden gar

Post autor: stachu22 »

Kopci raczej parą/paliwem tak jak powiedział waldi. Muszę trochę nim przejechać i zobaczyć ile ubędzie oleju
stachu22
Posty: 38
Rejestracja: 18 marca 2012, 17:19
Motocykl: VIRAGO 750
Lokalizacja: Bytom
Wiek: 32
Kontakt:
Status: Offline

Re: 750 Nie działa prawidłowo jeden gar

Post autor: stachu22 »

Witam po krótkiej przerwie. Wyciągnąłem gaźnik, jeszcze raz przeczyściłem i zmierzyłem poziom paliwa w komorach przy wsadzonym gaźniku w imadło i idealnie wypoziomowanym. Tak jak na moto poziomy były troszkę poniżej normy, bo mniej więcej na zakończeniu łba śruby przykręcającej komorę tak na gaźniku wypoziomowanym poziomy są idealnie na kresce przy minimalnym poziomie. Prawidłowe mierzenie to te na motorze czy te z wypoziomowanym gaźnikiem?
viragomen
Status: Offline

Re: 750 Nie działa prawidłowo jeden gar

Post autor: viragomen »

stachu22 pisze:...Prawidłowe mierzenie to te na motorze czy te z wypoziomowanym gaźnikiem?
"na motorze" :)
ODPOWIEDZ