Strona 2 z 2

Re: Nagła strata mocy 535

: 15 marca 2018, 15:13
autor: Seik
Sprawdziłem iglice, stożki faktycznie mają różna długość. Teraz pytanie, który cylinder określamy jako pierwszy a który jako drugi. Iglice z dłuższym stożkiem mam od przodu, czyli blizej przedniego koła :)
Aaaa i jeszcze, gumy łączące gażniki z cylindrami, te w kształcie kolanek, jedno ma oznaczenie A a drugie B. To ma jakies znaczenie? Zauważyłem, że króćce do podłączania vakuometru sa na roznych wysokościach.

Re: Nagła strata mocy 535

: 15 marca 2018, 19:32
autor: vinny
Sorki moj blad chcialem napisac przedni , a napisalem pierwszy :oops: .Membrany air cut reguluja sklad mieszanki przy dodawaniu i odejmowaniu gazu ,to tez moze by przyczyna Twoich problemow , sprawdz .
sorki za angielska klawiatura

Re: Nagła strata mocy 535

: 15 marca 2018, 19:52
autor: Seik
Czyli w temacie iglic wszystko u mnie OK?
Zdjąłem jeszcze raz gaźniki i polozyłem na stole. Otwarłem pokrywke jednej membrany air-cut...byla troche brudna ale nie zablokowana, samam membrana w dobrym stanie. Zeby dostać się do drugiej musze rozdzielić gaźniki...i jesli cos faktycznie jest nie tak, to wlasnie w tym drugim gaźniku. Jakie niespodzianki mogą mnie spotkac przy tej operacji? Warto?

Re: Nagła strata mocy 535

: 16 marca 2018, 13:38
autor: vinny
Warto gaznik wyczyścić kompleksowo , cały nie pomijajaąc żadnych sekcji . Żadnych niespodzianek przy separowaniu gaźników nie będzie . Nie tylko membrany , ale i kanaliki w korpusie wyczyść carburator cleanerem i przedmuchaj sprężonym powietrzem . Jak już zrobiłeś tyle , to sprawdz i tą drugą membrane .

Re: Nagła strata mocy 535

: 18 marca 2018, 11:42
autor: Seik
Chyba bede musiał wyjść z poszukiwaniami przyczyny poza gaźniki. Rozebrałem je ponownie, tym razem bardzo szczegółowo zostały wymyte, wyczyszczone i przedmuchane, poskładane i zamontowane. Niestety, nadal tylny cylinder ma tendencje do gubienia zapłonów na niskich obrotach i postrzeliwania w tłumik. Zauważylem, że zdjęcie zatyczki z króćca do vakuometru na przednim cylindrze daje wyrazny spadek obrotów silnika, natomiast na tylnym...jest ale takie...homeopatyczne rzekłbym. Musze gdzieś dorwać jakiś przyrzad i zmierzyc cisnienie w cylindrach.

Re: Nagła strata mocy 535

: 19 marca 2018, 15:21
autor: vinny
Kompresje można zmierzyć , ale raczej to nie przyczyna .Zawory masz ustawione prawidłowo ? Zmierz oporność pierwotną i wtórną cewki zapłonowej od tylnego cylindra ( jak pamiętam pierwotna pomiędzy 4 a 5 omów wtórna 12-15 omów opór fajki 5 omów ), wykręć fajkę , obetnij pół centymetra przewodu wysokiego napięcia , rozkręć fajkę wyczyść opornik z nalotu , skręć do kupy , zapodaj sprawdzoną ( używaną ) świecę . Masz łatwy dostęp do " śruby składu mieszanki " wykręć o 1 obrót zobacz co się dzieje .Sprawdz układ wydechowy od tylnego cylindra , czy nie ma przedmuchów .