Strona 4 z 4

Re: wymiana zaworka iglicowego... bo zalewa

: 16 lutego 2014, 11:47
autor: -waldi-
nad gniazdem zaworka iglicowego masz sitko - czyste?

jeżeli tak to za niski poziom paliwa ustawiłeś

Re: wymiana zaworka iglicowego... bo zalewa

: 16 lutego 2014, 22:15
autor: slawekpr
tak czyszczenie było generalne wykręcone było absolutnie wszystko co się dało wykręcić

obydwa gaźniki ustawione poziomy na wyjściowo 1,5 mm poniżej max i 15 min chodził jak złoto
poziomy paliwa w obu takie same a później tył ok a przód zaczął falować i po kontrolnym sprawdzeniu
okazał się poziom prawie pół mniej ???

Re: wymiana zaworka iglicowego... bo zalewa

: 16 lutego 2014, 22:20
autor: -waldi-
to albo zaworek się zawiesza, pływak zahacza o pokrywkę, lub podszedł jakiś syf.

Re: wymiana zaworka iglicowego... bo zalewa

: 16 lutego 2014, 23:32
autor: slawekpr
zawieszka nie możliwa ostukiwałem i przed składaniem sprawdzałem wszystko pod szkiełkiem czy nie ma problemów z iglicą i nie zahaczy o pokrywę , stawiam na jakiegoś paprocha tylko wtedy by lał o on trzyma normalnie co ciekawe tylko obniżył się stan silnik jak pracuje to dolewa do gaźnika jak zgaszę to wszystko zatrzymane i nie przelewa jutro znowu czeka wyjecie gaziorów i jeszcze raz przegląd przedniego

zastanawiam się nad jakim małym filterkiem jako dodatkowy oprócz tego co w zbiorniku tylko czy to nadąży
w razie co

Re: wymiana zaworka iglicowego... bo zalewa

: 17 lutego 2014, 13:20
autor: Winters
A nie blokuje Ci się pływak - u mnie haczył o obudowę... Pamiętasz Waldi ? Albo faktycznie jakiś paproch.... :cry:

Re: wymiana zaworka iglicowego... bo zalewa

: 17 lutego 2014, 21:33
autor: slawekpr
wszystko przeglądnięte i kij go wie co było teraz jest ok zostało malowanie i maszyna gotowa do sezonu :chopper:

Re: wymiana zaworka iglicowego... bo zalewa

: 08 marca 2014, 21:00
autor: m3e30
z tego wynika że długa obsługa gaźnika nie była robiona. może wystarczy wyczyścić i przedmuchać

Re: wymiana zaworka iglicowego... bo zalewa

: 10 września 2014, 23:21
autor: slawekpr
po sezonie stwierdzam że znacznie mu brakuje na wyższych obrotach na 5 max 140 i nie ma szans na więcej
testowo pojechałem na prostej i lekko z góry i pod górę i nie ma możliwości na nic ponadto :roll:

obrotomierz jak zaczarowany 5,5 tys i nic więcej :)

poza tym żadnych innych problemów więcej nie stwierdzam
na początku sezonu jeździło się jak pies na jeżu bo nie znałem jeszcze maszyny
a pod koniec zaczęło brakować rolo-gazu czasem przy szybszym wyprzedzeniu szczególnie :chopper: hehe

Re: wymiana zaworka iglicowego... bo zalewa

: 11 września 2014, 20:14
autor: -waldi-
Sprawdź jak idą suwy sprężania, jak prawie jednocześnie to masz rozrząd machnięty o 360 stopni.

Wykręć świece, przyłóż palce do otworów w głowicach i niech ktoś pokręci kołem na 5 biegu - poczujesz.

Prawidłowo ma być co obrót wału popatrz na gifa, czyli:
tył,
prawie obrót,
przód,
obrót z hakiem,
tył

a można ustawić przód, kawałek tył, 2 obroty i zaś - jak w HD :D

Re: wymiana zaworka iglicowego... bo zalewa

: 06 grudnia 2014, 22:26
autor: slawekpr
są cechy na wałku i wale korbowym i mimo to mozna sie machnąć ????

Re: wymiana zaworka iglicowego... bo zalewa

: 07 grudnia 2014, 09:31
autor: tylust
slawekpr pisze:są cechy na wałku i wale korbowym i mimo to mozna sie machnąć ????
\

cechy służą do ustawienia rozrządu na każdym cylindrze z osobna. Zostaje jeszcze "zgranie" jednego z drugim

Re: wymiana zaworka iglicowego... bo zalewa

: 10 stycznia 2015, 17:19
autor: slawekpr
jakiś szybki sposób na poprawkę bo mam jednak teraz harleya :)

mam teraz zdjętą pokrywę od strony magneta

Re: wymiana zaworka iglicowego... bo zalewa

: 10 stycznia 2015, 18:50
autor: -waldi-
Zdemontuj pokrywkę wałka na tyle, ustaw na znaki wałek tylny, zluzuj napinacz łańcucha tyłu.
Odkręć śrubkę blokującą ośkę zębatki pośredniej rozrządu tylnego cyl.
Zablokuj części składowe zębatki pośredniej żeby się nie "złożyły" - ja używam śruby M5, wciskam łebek :D.
Wyciąg ośkę zębatki pośredniej i w ten sposób masz rozłączony rozrząd tyłu. Delikatnie wykonaj 1 obrót wałem, jeżeli wyczujesz opór nie kręć na siłę tylko zerknij na ustawienie wałka tyłu.
W kole magnesowym masz otwór, ustaw go w osi z osią wału korbowego i ośką wałka pośredniego, zamontuj koło pośrednie zwracając uwagę by: otwór koła magnesowego był jak pisałem wyżej, wałek rozrządu był na znakach, łańcuch od strony ciągnącej był naprężony (lewa strona). Jak to złożysz to zluzuj napinacz, przyłóż pokrywę i przez oczko w deklu sprawdź, czy znaki się pokrywają - jeżeli nie gdzieś błąd zrobiłeś.

Dużo prościej jest z prawej strony przód przestawić robisz to samo ale dla przedniego cylindra, przy czym znaki to na wziernik sobie ustaw juz.

Re: wymiana zaworka iglicowego... bo zalewa

: 12 stycznia 2015, 11:27
autor: slawekpr
walczyłem w sobotę w 30 min po dokładnym przeglądzie doszedłem do własnie takich wniosków :)

juz mam yamache nie harleya :)

Re: wymiana zaworka iglicowego... bo zalewa

: 24 stycznia 2018, 16:57
autor: beesiak virażka
Odświeżam temat bo też mi zalewa ,ciężko pali .Czy ciepło czy zimno bez ssania bo z nim to już nie ma szans.Aktualnie wymontowałem gaźniki i co? :shock: w tylnym cylindrze dolot pełny paliwa ,aż się wylewało ! przód super suchy.To zaworek nie trzyma? czy inna dolegliwość? Virażka stała nie odpalana 2 miesiące ,zaraz rozkręcam Mikuni ,szczegółowo się przyjrzę co tam jest w środku... :cool: jednak najchętniej [z tego co tu czytam] to wsiadł bym w samochód, do samochodu wrzucił gaźniki i w drogę do Oświęcimia! Waldi zdiagnozował by problem :bravo: :motorcycle: