GMP a znaki "T" oraz "I" w Virago 250.

Wszysto co związane z silnikami naszych Virago
Awatar użytkownika
radziu63
Posty: 218
Rejestracja: 18 grudnia 2013, 10:59
Motocykl: Jędza 250, 92'
Lokalizacja: Okolice Krosna Odrzańskiego
Wiek: 34
Status: Offline

GMP a znaki "T" oraz "I" w Virago 250.

Post autor: radziu63 » 23 października 2014, 18:10

Witam, dzisiaj poczytałem trochę na forum o regulacji zaworów i podczas ustawiania wyszło mi, że w Virago 250 jest odwrotnie!!! Mianowicie znak "T" w okienku dotyczy przedniego cylindra a nie tylnego!!! Każdorazowe ustawienie znaku "T" dla tylnego cylindra nie ustawiało mi tłoka w GMP... Odkręciłem nawet pokrywkę od zębatki rozrządu i tam także kreska na zębatce nie zgrywała mi się z kreską na obudowie... Dopiero jak zacząłem ustawiać sugerując się znakiem "I" wszystko się zgrało!!!

I teraz moje pytanie DO WŁAŚCICIELI 250-tek:

Powiedzcie mi, czy u Was jest tak samo, czy to ja robię coś źle i głupoty wypisuje...

Awatar użytkownika
-waldi-
Posty: 7065
Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
Lokalizacja: Oświęcim
Wiek: 41
Kontakt:
Status: Offline

Re: GMP a znaki "T" oraz "I" w Virago 250.

Post autor: -waldi- » 23 października 2014, 20:49

Załączniki
znaki XV250.JPG
Obrazek
ELITARNA LOŻA SZYDERCÓW
Obrazek
NIE UFAJ MECHANIKOWI, ZRÓB TO SAM !!!
Nie udzielam porad na PW - od tego jest forum!

Awatar użytkownika
radziu63
Posty: 218
Rejestracja: 18 grudnia 2013, 10:59
Motocykl: Jędza 250, 92'
Lokalizacja: Okolice Krosna Odrzańskiego
Wiek: 34
Status: Offline

Re: GMP a znaki "T" oraz "I" w Virago 250.

Post autor: radziu63 » 24 października 2014, 06:16

Dzięki -waldi-, sugerowałem się ustawieniami z Virago 535 i myślałem ze w każdej reguluje się na takiej samej zasadzie :? A jednak nie... Dziwni Ci Japońce :lol:

ODPOWIEDZ