Ja tak tylko tytułem postów zamieszczanych w kąciku warsztatowym.
Otóż, czy nie można by, w rozpoczynanym wątku dotyczącym spraw Waszych/mojego motocykla, w tytule pisać o jaki model chodzi?
Ja mam XV 250 i w chwili obecnej niezazbytnio czytam wątki o 535/750/1000/1100. Czy na przykład nie można by (tu wniosek do adminów i modów) wprowadzić formy używania schematu tytułu wątku: [XV......] i temat problemu?
Ale ja tylko tak gwoli przemyślenia. Wszak ja....
tytuł wątku
- leszekk
- Posty: 4146
- Rejestracja: 26 kwietnia 2009, 21:35
- Motocykl: XV750 -> BMW R1200GS
- Lokalizacja: mazowieckie
- Status: Offline
Re: tytuł wątku
Widzę Marku, że marzy Ci się segregacja jak u prezesa? XV takie, XV srakie, XV gorszego sortu ...
Moim zdaniem ma to sens (na odwiedzanym przeze mnie forum ukrytej opcji niemieckiej obowiązuje segregacja w dziale garażowo-warsztatowym, co zdecydowanie ułatwia lekturę). Tyle, że tam do czynienia mamy z kilkoma diametralnie różnymi konstrukcjami - seria K, R, F ... W Virago różnice nie są tak drastyczne - tu łańcuch, tu wał, tu pompa paliwa elektryczna, tam grawitacja ... Budowa w pryncypiach jednak ta sama - klasyczne V i podobne problemy czy to z rozrusznikiem czy regulatorem napięcia.
Nie wyobrażam sobie aby (poza, być może, wyjątkami dotyczącymi najmniejszych virażek) aby komuś udało się rozdzielić sensownie te posty, które na naszym forum stanowią niemały poradnik dla początkujących - zwykle zaczyna ktoś: "w mojej 250 mam problem z ..." na co odpowiada ktoś, kto 250 nie widział na oczy ale wie, że może pomóc swoim doświadczeniem z 535: "u mnie w 535 miałem to samo, wystarczyło zrobić ..."
Tak więc może warto spróbować (ale nie ingerując w wątki powstałe 10 lat temu) z nowymi wpisami - sprawdzić co wyjdzie. Jak będzie kiepsko, wystarczy przenieść podzielone tematy w jeden worek warsztatowy. Jak się sprawdzi - zostanie.
Moim zdaniem ma to sens (na odwiedzanym przeze mnie forum ukrytej opcji niemieckiej obowiązuje segregacja w dziale garażowo-warsztatowym, co zdecydowanie ułatwia lekturę). Tyle, że tam do czynienia mamy z kilkoma diametralnie różnymi konstrukcjami - seria K, R, F ... W Virago różnice nie są tak drastyczne - tu łańcuch, tu wał, tu pompa paliwa elektryczna, tam grawitacja ... Budowa w pryncypiach jednak ta sama - klasyczne V i podobne problemy czy to z rozrusznikiem czy regulatorem napięcia.
Nie wyobrażam sobie aby (poza, być może, wyjątkami dotyczącymi najmniejszych virażek) aby komuś udało się rozdzielić sensownie te posty, które na naszym forum stanowią niemały poradnik dla początkujących - zwykle zaczyna ktoś: "w mojej 250 mam problem z ..." na co odpowiada ktoś, kto 250 nie widział na oczy ale wie, że może pomóc swoim doświadczeniem z 535: "u mnie w 535 miałem to samo, wystarczyło zrobić ..."
Tak więc może warto spróbować (ale nie ingerując w wątki powstałe 10 lat temu) z nowymi wpisami - sprawdzić co wyjdzie. Jak będzie kiepsko, wystarczy przenieść podzielone tematy w jeden worek warsztatowy. Jak się sprawdzi - zostanie.
In God we Trust -- all others must submit an X.509 certificate.
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 01 września 2013, 09:45
- Motocykl: Virago XV535
- Lokalizacja: Rzeszów
- Wiek: 48
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: tytuł wątku
Pt maja 27
Forum nie pokazuje roku postów
Forum nie pokazuje roku postów
- barg
- Posty: 814
- Rejestracja: 15 września 2011, 23:44
- Motocykl: XV 700 '84 ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 53
- Status: Offline
Re: tytuł wątku
Słusznie i naukowoleszekk pisze:Moim zdaniem...
Pokazuje. Zmień sobie w panelu użytkownika.widoczek pisze:Forum nie pokazuje roku postów
Milczę zawzięcie i czekam na znak by mogło być pięknie, bo nie jest aż tak.