Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
A takie coś ? Jak sama spinka to każda spełni swoją rolę, kwestia dopasowania żeby nie była luźna i za wąska tak 6mm >, jak i materiał nie aluminium, kwasówka np. A2 lub stalowa
Załączniki
486F1194-2814-4765-A931-9E852DF16363_zps21eklcar.jpg (73.29 KiB) Przejrzano 1192 razy
8D97B3FE-1435-4D25-8B97-3F77270DBDAF_zpsv7fpsxma.jpg (94.65 KiB) Przejrzano 1192 razy
starter_fix_yam_virago.jpg (19.83 KiB) Przejrzano 1192 razy
Możecie koledzy pojaśnić, o co chodzi z tą "spinką"?
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw. Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
W pierwszych rocznikach Virago nie było klasycznego systemu rozrusznika z bendiksem tylko taki mechaniczny patent - działający na zasadzie przekładni złożonej z kilku zębatek. Na dwóch z tych zębatek są takie klipsy - te kawałki drutu. Z czasem od temperatury drut się rozhartowuje i traci swoje właściwości, a ma działać jako hamulec dla tych kręcących się zębatek. Klipsy są tanie i można je wymienić, ale na niewiele się to zdaje dlatego wymyślono tą spinkę "G", która dodatkowo ściska ten drut i powoduje lepsze działanie tego "hamulca". Ot i cała tajemnica. Poniżej schemat tej spinki dla zainteresowanych. Kwestia znalezienia kogoś kto to wykona. ten obrazke dostałem kiedyś dawno temu od Waldiego
Dzięki za info. Bo już się obawiałem że coś mnie ominęło
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw. Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!