Strona 1 z 1

XV250 serwis

: 06 listopada 2017, 22:38
autor: MateuH
Kupilem sobie silnik xv250. Stan nieznany i pewnie troche lezal. Czas na przeglad, serwis i jak bedzie zle to i remont.
Na co zwrocic uwage oprocz tak oczywistych spraw jak kompresja, szczelnosc.
Silnik trafi w rame mojej 125, ktora mialem sprzedac i kupic 535 np, ale tak mi sie podoba, ze nie mam serca
Uprzedzam pytania itd wszystko bedzie zgodne z przepisami i prawem.
Gaznik mam juz przygotowany, dolot tez, co jeszcze musze zmienic? Zebatki beda sie zgadzac?
Przeglad zrobi mi dobry kolega, doswiadczony w motocyklach. Pytam zeby czegos nie pominac.
Z gory dzieki za podpowiedzi.
I przy okazji oficjalne podziękowanie dla Bacy za cynk.
Jak obiecalem silnik bedzie zył, nie ma sie czym martwic
Ps. Wiem, ze doszedł, ale go jeszcze nie widzialem, podobno owiniety kocem jest ;)

Re: XV250 serwis

: 06 listopada 2017, 23:52
autor: -waldi-
zębaktki się różnią między 125 a 250, gaźnik to od 250 weź bo z 125 nie da rady.....

Re: XV250 serwis

: 07 listopada 2017, 00:00
autor: MateuH
Wielkosci zebatek od 250 juz odszukalen. Gaznik jak wczesniej szukalem rozni sie wielkosciami dysz, a te juz mam powymieniane i gaznik czeka na montaz. Nie wiem czy w tym kupionyn jest gaznik czy nie :). Gdzies tez widzialem informacje, nie wiem czy prawdziwa, ale niby 125 to okrojona 250. Nie wiem. Dluuugo porownywakem foty i jedyne co upatrzylem z roznic to 125 ma tarcze hamulca z lewej a 250 z prawej...
Jeszcze Baca wspominal ze ten silnik to mocniejsza wersja i rodzi mi sie pytanie o sterowanie. Czy komputer/sterownik czy jak go zwal tez musze zmieniac czy przy silniku gaznikowym mozna to olac?