Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??

Wszysto co związane z silnikami naszych Virago
Awatar użytkownika
konradStarachowice
Posty: 114
Rejestracja: 02 grudnia 2017, 19:13
Motocykl: XV Virago 1100 1992
Lokalizacja: Starachowice
Wiek: 36
Status: Offline

Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??

Post autor: konradStarachowice »

I wszystko jasne:) Wykręce je dziś oczyszcze i ustawie na 2,5 obrotu a przed wykręceniem sprawdze jak były do tej pory ustawione.
Załączniki
Czyli to jest to miejsce :)
Czyli to jest to miejsce :)
Przechwytywanie.JPG (28.3 KiB) Przejrzano 4701 razy
Awatar użytkownika
konradStarachowice
Posty: 114
Rejestracja: 02 grudnia 2017, 19:13
Motocykl: XV Virago 1100 1992
Lokalizacja: Starachowice
Wiek: 36
Status: Offline

Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??

Post autor: konradStarachowice »

Cześć, dziś nie miałem dużo czasu posiedzieć przy motorze z racji pracy ale:
Przejechałem się motorem aby sprawdzić jak się teraz jeździ......hehe :) teraz mogę go nazwać motocyklem. Po odkręceniu manetki chce mi uciec z pod tylka:) zbiera się o 2 razy szybciej, kręci do końca na każdym biegu. No może przesadziłem bo na 5 nie osiągnąłem wartości granicznych, ale to ze strachu. Bez problemu rozpędza się do 180 i jeszcze jest zapasu troszkę. Oczywiście nie jest to prędkość dla tego typu motocykla więc szybko odpuściłem i jeździłem z rozsądnymi prędkościami. Po puszczeniu gazu już motor nie strzela z wydechu jak to było przed czyszczeniem gaźnika.
Jest jeszcze jeden problem ale to już myślę że kwestia regulacji.
Pisałem o tym wczoraj, po dodaniu gwałtownie gazu motocykl najpierw się przydusi. Ale to tylko w granicach do 3000 obrotów bo później to rakieta.
Na obrotach 2000-3000 nie da się jeździć, silnik nierówno pracuje szarpie, nawet utrzymując stałe obroty w tych granicach bez przyspieszania to jazda staje się koszmarem, dusi go, szarpie, czasem strzeli z wydechu. Nie ważne jakie są obroty na biegu jałowym, przy obrotach 2000 - 3000 koszmar :(. Nie regulowałem składu mieszanki, niestety ale jest tak słaby dostęp, że nie mam podejścia aby to zrobić na motocyklu, będę musiał wyjąć gaźniki. Poniżej zdjęcia świec po przejechaniu 50 km. Potwierdzają niewłaściwy skład mieszanki, w sumie najgorzej jest z przednim cylindrem.
Załączniki
cylinder tył
cylinder tył
IMG_4082.JPG (26.73 KiB) Przejrzano 4688 razy
cylinder tył
cylinder tył
IMG_4081.JPG (28.45 KiB) Przejrzano 4688 razy
cylinder przedni
cylinder przedni
IMG_4078.JPG (29.55 KiB) Przejrzano 4688 razy
cylinder przedni
cylinder przedni
IMG_4076.JPG (36.08 KiB) Przejrzano 4688 razy
dostęp do regulacji składu mieszanki :(
dostęp do regulacji składu mieszanki :(
IMG_4075.JPG (46.55 KiB) Przejrzano 4688 razy
Bella
Posty: 334
Rejestracja: 24 września 2014, 23:57
Motocykl: Yamaha Virago XV750
Lokalizacja: WARSZAWA
Wiek: 64
Status: Offline

Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??

Post autor: Bella »

:roll:Wiec krotko, co bylo przyczyna zamulenia motocykla bo tyle opisow, ze pogubilem sie :? Pozdrawiam :motorcycle:
Awatar użytkownika
grzegorzbr2
Posty: 4920
Rejestracja: 13 listopada 2012, 21:00
Motocykl: XV 535 1,1 1,7 1,3
Lokalizacja: Świętokrzyskie - TOP
Wiek: 52
Status: Offline

Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??

Post autor: grzegorzbr2 »

konradStarachowice pisze: 30 sierpnia 2018, 10:04 I wszystko jasne:)
Niby co jasne?
:roll: :roll: :roll: :?:
Awatar użytkownika
konradStarachowice
Posty: 114
Rejestracja: 02 grudnia 2017, 19:13
Motocykl: XV Virago 1100 1992
Lokalizacja: Starachowice
Wiek: 36
Status: Offline

Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??

Post autor: konradStarachowice »

Bella pisze: 30 sierpnia 2018, 21:44 :roll:Wiec krotko, co bylo przyczyna zamulenia motocykla bo tyle opisow, ze pogubilem sie :? Pozdrawiam :motorcycle:
1. Wyjąłem gaźniki i wyczyściłem benzyną ekstrakcyjną i sprężarką przedmuchałem
2. Wymieniłem filtr paliwa
3. Ustawiłem luzy zaworowe bo były poza normą ( w opisie znajdziesz szczegóły)
4. Króćce od podciśnienia dwóch gaźników nie były ze sobą połączone, dokupiłem przewód dodałem trójnik i połączyłem tak jak podpowiedział kolega z forum.
5. Sprawdziłem boost sensor miernikiem, wg tego co podesłali mi koledzy z forum działa ok.
Po wszystkim odpaliłem motocykl i zadziałało. Może nie jest jeszcze wyregulowane jak potrzeba ale moc odzyskał.

I już na tym etapie chce podziękować przede wszystkim:
- gazownikowi
- vinny
- wąsaty7
ale też skarbek70 oraz Piotrek9007
bez Was nie dał bym sobie tak rady:)
Pełen szacun za wiedze oraz zaangażowanie.
Awatar użytkownika
konradStarachowice
Posty: 114
Rejestracja: 02 grudnia 2017, 19:13
Motocykl: XV Virago 1100 1992
Lokalizacja: Starachowice
Wiek: 36
Status: Offline

Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??

Post autor: konradStarachowice »

grzegorzbr2 pisze: 30 sierpnia 2018, 21:59
konradStarachowice pisze: 30 sierpnia 2018, 10:04 I wszystko jasne:)
Niby co jasne?
:roll: :roll: :roll: :?:

Jaka śruba służy do regulacji składu mieszanki.
Awatar użytkownika
grzegorzbr2
Posty: 4920
Rejestracja: 13 listopada 2012, 21:00
Motocykl: XV 535 1,1 1,7 1,3
Lokalizacja: Świętokrzyskie - TOP
Wiek: 52
Status: Offline

Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??

Post autor: grzegorzbr2 »

Fajnie że moto śmiga, moja virka 160 km\h to spokojnie ciągneła, z dużą szybą i załadowanymi tobołami, a i 180 też się cisneło na A1
Co do śruby składu mieszanki to regulowałem gażniki tylko raz i jak mnie pamięć nie myli to znajdują się u góry gaziorków, trza zdemontować zbiornik paliwa.
- wkręcasz śrubkę mieszanka zubożeje
- wykręcasz śrubkę mieszanka się wzbogaca.
Trzeba regulować na każdym z gażników osobno i nie zawsze na obu wychodzi tak samo.
Awatar użytkownika
vinny
Posty: 1107
Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
Motocykl: xv 750 92 4FY
Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
Status: Offline

Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??

Post autor: vinny »

Bella pisze: 30 sierpnia 2018, 21:44 :roll:Wiec krotko, co bylo przyczyna zamulenia motocykla bo tyle opisow, ze pogubilem sie :? Pozdrawiam :motorcycle:
Boost sensor był podłączony tylko do jednego gaźnika , a powinien być podłączony do dwóch .
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
Awatar użytkownika
wąsaty7
Posty: 1416
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
Motocykl: XV 1100 98r.
Lokalizacja: Szczecin
Status: Offline

Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??

Post autor: wąsaty7 »

Unoszę przód zbiornika, podkładam dopasowany klocek i bez rozłączania przewodów paliwowych zabieram się do regulacji. Do regulacji używam http://lantis.pl/zdjecia/2018/05/11/215 ... ZESTAW.jpg
Wąsaty7
gazownik
Posty: 422
Rejestracja: 22 stycznia 2015, 22:06
Motocykl: FJR1300, SHL M11 61r
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:
Status: Offline

Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??

Post autor: gazownik »

Dokładnie, śruby od składu mieszanki da się wyregulować bez zdejmowania zbiornika, wystarczy go tylko odchylić. jakoś nie zauważyłem problemu podczas tej czynności. Przed regulacją składu mieszanki sugeruję zrobić synchro gaźników. Sprzęt do synchro możesz sobie sam zrobić z butelek (na youtube znajdziesz jak ;))
Tak na tym tylnym garku to trochę przelany jest.
Awatar użytkownika
konradStarachowice
Posty: 114
Rejestracja: 02 grudnia 2017, 19:13
Motocykl: XV Virago 1100 1992
Lokalizacja: Starachowice
Wiek: 36
Status: Offline

Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??

Post autor: konradStarachowice »

Podczas kolejnej wizyty w garażu ustawie synchronizacje, już wszystko do tego mam, co potrzeba, tylko czasu nie było. Zacznę od synchronizacji a później uniosę bak i wyreguluje mieszankę paliwowo - powietrzną tymi śrubami. Wykręcę śruby do regulacji, przeczyszczę, wkręcę i wykręcę na 2,5 obrotu. Potem się przejadę i będę dokonywał korekt ( chyba, że jest jeszcze inny sposób na sprawdzenie czy jest dobrze wyregulowany skład mieszanki?
Czy może wyregulować tylko skład mieszanki na tylnym garze? wg mnie zalewa świece - więc skład mieszanki za bardzo jest bogaty w benzynę, więc śrubę przykręcić czy odkręcić?
Nurtuje mnie jeszcze jedno, czyściłem gaźniki wykręciłem duszę prawdopodobnie 18 ze schematu https://czesci-do-motocykli.pl/image/di ... 12_img.gif
( nr. na dyszy R60 wkręconą od strony demontażu pokrywy membrany - ona wychodzi w gardzielu gaźnika) nie była ona wkręcona na maxa wkręcałem ja tak jak była. Pytanie, do czego ona służy i czy nie powinna być wkręcona do końca?
Awatar użytkownika
wąsaty7
Posty: 1416
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
Motocykl: XV 1100 98r.
Lokalizacja: Szczecin
Status: Offline

Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??

Post autor: wąsaty7 »

Na moje oko masz rozjechaną synchronizację. Jak kolega gazownik radzi zrób synchronizację.
Śruby składu mieszanki odpowiadają za ilość mieszanki paliwowo -powietrznej ale tylko w zakresie wolnych obrotów i nieznacznie w początku pracy przepustnicy.
Dysza oznaczona nr.18 jest dyszą powietrza i jak wszystkie dysze powinna być dokręcona z wyczuciem.

Jest kilka sposobów regulacji składu mieszanki, najtańszy - dobry słuch i anielska cierpliwość.
Pozostałe wiążą się z inwestycjami i nabraniem doświadczenia:
-użycie świecy diagnostycznej colortune
-analizator spalin
-pomiar AFR sondą szerokopasmową
Wąsaty7
Awatar użytkownika
konradStarachowice
Posty: 114
Rejestracja: 02 grudnia 2017, 19:13
Motocykl: XV Virago 1100 1992
Lokalizacja: Starachowice
Wiek: 36
Status: Offline

Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??

Post autor: konradStarachowice »

W takim układzie zaczynam od synchronizacji:) A wracając do dyszy powietrznej nie była dokręcona do końca około 0,5 obrotu można było ją jeszcze dokręcić ale ustawiłem jak było.

PS. Motocykl na wolnych obrotach równo chodzi najgorzej to w granicy obrotów 2000-3000 dusi się prycha, ducha pracuje nierówno, szarpie. Wyższe obroty już jest wszystko ok, i objawy ucichają.
Awatar użytkownika
konradStarachowice
Posty: 114
Rejestracja: 02 grudnia 2017, 19:13
Motocykl: XV Virago 1100 1992
Lokalizacja: Starachowice
Wiek: 36
Status: Offline

Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??

Post autor: konradStarachowice »

Dziś z racji wygospodarowania kilku chwil pogrzebałem przy moto.
1. Synchronizacja była trochę rozjechana jak pisaiście. Ustawiłem ją
2. Ustawiłem również skład mieszanki. Najpierw sprawdziłem jak było poustawiane.
Gaznik prawy śruba - 1,3/4 obroru
Gaznik lewy śruba - 3/4 obroru
Ustawiłem jedną i drugą na 2,1/4 obrotu.
Motor na wolnych chodzi ładnie. Dobrze odpala i ładnie wkręca się na obroty na biegu jałowym.
Niestety dalej się dusi podczas przyspieszania w granicach obrotów 2000 - 3000.
Awatar użytkownika
vinny
Posty: 1107
Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
Motocykl: xv 750 92 4FY
Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
Status: Offline

Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??

Post autor: vinny »

Standard w nowym gaźniku to 2,5 obrotu i od tego trzeba zacząć , nasze gaźniki eksploatowane od kilku lat mają osady , nagary , które spowalniają przepływ mieszanki ( jak będziesz miał okazje porównać jak wygląda dysza nowa , wypolerowana i używana parę lat , to zobaczysz jaka jest różnica ) dlatego w gaźnikach 20 letnich ustawianie "składu mieszanki " zaczynamy od 2,5 obrotu i wykręcamy po pół obrotu do 3,5 a czasami i więcej .2 1/4 obrotu to chyba za mało . Takie jest moje doświadczenie w walce z gaźnikami :D .
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
Awatar użytkownika
wąsaty7
Posty: 1416
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
Motocykl: XV 1100 98r.
Lokalizacja: Szczecin
Status: Offline

Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??

Post autor: wąsaty7 »

vinny pisze: 02 września 2018, 21:10 Standard w nowym gaźniku to 2,5 obrotu i od tego trzeba zacząć , nasze gaźniki eksploatowane od kilku lat mają osady , nagary , które spowalniają przepływ mieszanki ( jak będziesz miał okazje porównać jak wygląda dysza nowa , wypolerowana i używana parę lat , to zobaczysz jaka jest różnica ) dlatego w gaźnikach 20 letnich ustawianie "składu mieszanki " zaczynamy od 2,5 obrotu i wykręcamy po pół obrotu do 3,5 a czasami i więcej .2 1/4 obrotu to chyba za mało . Takie jest moje doświadczenie w walce z gaźnikami :D .
W pełni potwierdzam :rock:
Wąsaty7
Awatar użytkownika
konradStarachowice
Posty: 114
Rejestracja: 02 grudnia 2017, 19:13
Motocykl: XV Virago 1100 1992
Lokalizacja: Starachowice
Wiek: 36
Status: Offline

Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??

Post autor: konradStarachowice »

Dzieki za sugestie.
We wtorek będę dalej działał, to pochwale się wynikami. Wykręcę dysz o 2,5 obrotu i na czym dalej polega poprawne ustawienie składu mieszanki, na co zwracać uwagę jakie będą objawy pracy silnika na zbyt bogatej czy zbyt ubogiej mieszance? Czy złe ustawienie mieszanki będzie miało wpływ na niewłaściwą pracę silnika przy obrotach 2000 - 3000? Dziwi mnie tylko to czemu wcześniej motocykl przy tak skręconych dyszach jeździł. A i jeszcze jedno pytanie, w prawym gaźniku dysza już ma bardzo mocno wyrobione miejsce do kręcenia śrubokrętem, z trudnością dziś przychodziła regulacja. Czy jest możliwość dokupienia samej takiej dyszy czy nawet 2 dla obu gaźników. A i fajny jest sposób z tym podniesieniem baku do regulacji dyszami, dostęp jest super:)
Awatar użytkownika
vinny
Posty: 1107
Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
Motocykl: xv 750 92 4FY
Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
Status: Offline

Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??

Post autor: vinny »

Skład mieszanki ustawiasz poziomem paliwa w komorach . Poziom za niski -mieszanka uboga , za wysoki - bogata .Jeżeli chodzi o śruby o które pytasz to można kupić i najlepiej w komplecie ( śruba , spręzynka , podkładka i oring , ,którego pewnie nawet nie wyciągnąłeś podczas czyszczenia gaźnika , nie Ty pierwszy i nie ostatni :lol: ) Jeżeli chodzi o kręcenie tymi śrubami to są dwie szkoły .Jedni twierdzą , że wykręcając wzbogacasz mieszankę , a drudzy , że zubażasz . Tak naprawdę w wielu książkach ta śruba jest nazywana Pilot air jet czyli steruje ilością powietrza zasysanego w układzie wolnych obrotów podczas suwu ssania Jeżeli wiemy , że dysza paliwowa w tym układzie ( pilot jet ) ma stałą średnicę i poziom paliwa w gaźniku jest stały to kręcąc tą śrubką zwiększamy ( zmniejszamy ) tylko ilość MIESZANKI , którą zasysamy do komory spalania . Na ten temat mógłby się wypowiedzieć Darek Adamczewski lub Leszekk czyli nasi inżynierowie .Z doświadczenia wiem , że jak moto nie chodzi w zakresie 1000-2000 obrotów przy śrubie wykręconej na 2,5 obrotów to trzeba je wykręcać sukcesywnie po pół obrotu i sprawdzać czy już jest dobrze .Jak wykręcisz 3,5 i nadal będzie kulawo to koryguj poziom paliwa w komorze pływakowej .
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
Awatar użytkownika
konradStarachowice
Posty: 114
Rejestracja: 02 grudnia 2017, 19:13
Motocykl: XV Virago 1100 1992
Lokalizacja: Starachowice
Wiek: 36
Status: Offline

Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??

Post autor: konradStarachowice »

vinny pisze: 02 września 2018, 23:36 Jeżeli chodzi o śruby o które pytasz to można kupić i najlepiej w komplecie ( śruba , spręzynka , podkładka i oring , ,którego pewnie nawet nie wyciągnąłeś podczas czyszczenia gaźnika , nie Ty pierwszy i nie ostatni :lol: ) j .
Jak byś zgadł, ale to nadrobię. I zapamiętam na przyszłość.
Czy wymienić obie te śruby, czy jedna z wyrobioną główka?
Top jest śruba z nr Nr. Kat 12R-14105-00
https://allegro.pl/dysza-regulacji-mies ... 01#thumb/5
Patrząc po świecach widać ze lewy gaźnik ma złą dawkę paliwa ( świeca czarna, zreszta wydechy z tyłu również okopcone mocno). Jutro sprawdzę jeszcze raz poziom paliwa w gaźnikach. Sprawdzałem ich na sucho jak nie były wmontowane do motoru, Może przez zastosowanie pompki i wyższego ciśnienia poziom w komorach jest wyższy. Ale nie ma, co gdybać, 2 minuty roboty i będzie wiadomo.
Awatar użytkownika
vinny
Posty: 1107
Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
Motocykl: xv 750 92 4FY
Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
Status: Offline

Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??

Post autor: vinny »

Ja bym kupił 2 komplety , wyciągając oring łatwo można go uszkodzić a jest nie do kupienia osobno . Poziom paliwa sprawdz na odpalonym silniku wtedy pomiar będzie dokładny i można zaobserwować co się dzieje z poziomem na wolnych i jak dodajesz gazu .Jakie masz świece (symbol ) ?
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
Awatar użytkownika
konradStarachowice
Posty: 114
Rejestracja: 02 grudnia 2017, 19:13
Motocykl: XV Virago 1100 1992
Lokalizacja: Starachowice
Wiek: 36
Status: Offline

Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??

Post autor: konradStarachowice »

1. Wczoraj sprawdziłem poziom paliwa w gaźnikach. Nie wiem czemu ale był inny niż po sprawdzaniu na sucho (po wyjęciu gaźników i podłączenia ich jak pod kroplówkę :)
2. Wyjąłem gaźniki i ustawiłem poziom paliwa już jak trzeba (jest na poziomie 1,5 mm poniżej linii łączenia gaźnika)
3. Wykręciłem śruby (dysze) od składu mieszanki na wolnych obrotach. I tu zaczęły się schody do jedna z nich była tak obrobiona że nie szło jej wykręcić, po godzinie walki się udało. Same dysze czyste, wyjąłem w całości razem ze sprężynką i tym gumowym oringiem.
4. Wyjmując krućce ssawne od gaźników ( te łączące gaźnik z cylindrem) zauważyłem, że jedna z uszczelek jest pęknięta ( ta czarna gumowa w kształcie walca), czy można dokupić samą uszczelkę? czy można jej brak czymś zastąpić np sylikonem temperaturowym?
Jedna dysze musze kupić, bo nie nadaje się już do zamontowania druga wygląda ok i jest cała czy ją wymieniać czy może zostawić?
5. Polecacie jakiś sklep gdzie można kupić części zamienne- dysze?
Załączniki
IMG_4277.JPG
IMG_4277.JPG (27.86 KiB) Przejrzano 4536 razy
Sruba do regulacji składu mieszanki
Sruba do regulacji składu mieszanki
IMG_4273.JPG (32.21 KiB) Przejrzano 4539 razy
Gaźnik lewy
Gaźnik lewy
IMG_4271.JPG (33.29 KiB) Przejrzano 4539 razy
Gaźnik prawy
Gaźnik prawy
IMG_4268.JPG (34.63 KiB) Przejrzano 4539 razy
Awatar użytkownika
konradStarachowice
Posty: 114
Rejestracja: 02 grudnia 2017, 19:13
Motocykl: XV Virago 1100 1992
Lokalizacja: Starachowice
Wiek: 36
Status: Offline

Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??

Post autor: konradStarachowice »

vinny pisze: 04 września 2018, 22:13 Poziom paliwa sprawdz na odpalonym silniku wtedy pomiar będzie dokładny i można zaobserwować co się dzieje z poziomem na wolnych i jak dodajesz gazu .Jakie masz świece (symbol ) ?
Poziom paliwa sprawdzony przed odpaleniem i po odpaleniu silnika i po przegazowaniu, utrzymuje się cały czas na podobnym poziomie. Zdjęcia pokazują poziom przy odpalonym silniki na wolnych obrotach.
Symbol swiec Denso 20TT .
Awatar użytkownika
konradStarachowice
Posty: 114
Rejestracja: 02 grudnia 2017, 19:13
Motocykl: XV Virago 1100 1992
Lokalizacja: Starachowice
Wiek: 36
Status: Offline

Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??

Post autor: konradStarachowice »

Panowej, ktoś podpowie dobry sklep internetowy z częściami do Virago?? Dodatkowo pytanie, gdzie można dostać ten nieszczęsny oring :( bo nie jest nigdzie sprzedawany jako osobna cześć. Czy ten ze sklepu motoryzacyjnego olejoodporny będzie ok?
Awatar użytkownika
2007XV1700
Posty: 5106
Rejestracja: 03 czerwca 2011, 15:31
Motocykl: XV1000,XV1700,JAWA
Lokalizacja: https://maps.app.goo.gl/hmAhT1FGH4TPnWHz9
Wiek: 42
Kontakt:
Status: Offline

Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??

Post autor: 2007XV1700 »

larsson
(...)łażę po wszystkich tematach na tym forum i psuję ludziom krew(...)
Awatar użytkownika
Darek Adamczewski
Posty: 785
Rejestracja: 09 lutego 2015, 18:53
Motocykl: XV1100, Iż49, MZ 250
Lokalizacja: Alex woj. łódzkie
Wiek: 58
Status: Offline

Re: Niskie osiągi Virago 1100, 92r.- zablokowany??

Post autor: Darek Adamczewski »

O jaki O-ring Ci chodzi. Podaj średnicę mierzoną wewnątrz obwodu i grubość samej gumki. W Łodzi mam wyspecjalizowany sklep z wszelkimi uszczelkami i uszczelnieniami. Nawet nie pomyślałem, że może być tyle typów! Dorabiałem synowej korek do miski olejowej i przy średnicy bazowej rowka pod O-ring 20 mm mieli grubości gumy od 0,5 do 6 mm! Mają olejoodporne np. do siłowników, powinni więc mieć i temperaturowe. Sklep nazywa się "Uszczelka" adres ul. Kasprzaka. Mogę Ci podjechać, bo mam blisko i wysłać.
Aha! mierzymy średnicę elementu metalowego, a nie starej uszczelki, bo ta może być rozkalibrowana.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty.
ODPOWIEDZ