Podciśnienie
-
- Status: Offline
Podciśnienie
Może ktoś mi wyjaśni dlaczego podciśnienie w mojej XV 535 jest tak małe ze ledwo i wakulometr sięr usza i wskazuje 0.1??????????
-
- Status: Offline
Re: Podciśnienie
a swice masz wkrecona??:P
[ Dodano: Nie Sty 04, 2009 10:55 pm ]
a tak serio to musialbys miec zawory podparte.....albo nie miec membrany-badz bardo porwana
[ Dodano: Pon Sty 05, 2009 12:54 am ]
aaaa jeszcze jedn....ale jest takie male na obu czy na jednym??bo jak na jednym to znaczy ze masz poprostu mocno rozjechane gazniki...i synchro zrobisz ze bedzie po rowno i git.
[ Dodano: Nie Sty 04, 2009 10:55 pm ]
a tak serio to musialbys miec zawory podparte.....albo nie miec membrany-badz bardo porwana
[ Dodano: Pon Sty 05, 2009 12:54 am ]
aaaa jeszcze jedn....ale jest takie male na obu czy na jednym??bo jak na jednym to znaczy ze masz poprostu mocno rozjechane gazniki...i synchro zrobisz ze bedzie po rowno i git.
- GLIWICKI
- Posty: 5643
- Rejestracja: 01 października 2007, 23:08
- Motocykl: XV 750 '97
- Lokalizacja: Śląsk
- Wiek: 54
- Status: Offline
Re: Podciśnienie
A w czym to ciśnienie? MPa, bar, mmHg, mmH2O, ...ciacho pisze:Może ktoś mi wyjaśni dlaczego podciśnienie w mojej XV 535 jest tak małe ze ledwo i wakulometr sięr usza i wskazuje 0.1??????????
I czy mówisz o podciśnieniu czy róznicy ciśnień pomiędzy króćcami?
- robson
- Posty: 1891
- Rejestracja: 04 września 2007, 15:13
- Motocykl: VIRAGO 1.1
- Lokalizacja: Lędziny
- Wiek: 50
- Status: Offline
Re: Podciśnienie
Może waku masz na większe ciśnieniaciacho pisze:Może ktoś mi wyjaśni dlaczego podciśnienie w mojej XV 535 jest tak małe ze ledwo i wakulometr sięr usza i wskazuje 0.1??????????
Jedyną ochroną motocyklisty jest jego ROZUM !!!
-
- Status: Offline
Re: Podciśnienie
A więc Koledzy zaprowadziłem moją laskę do mechoniora i on to podłączał pod waku przy mnie. Koleś ma to co na tej aukcji http://moto.allegro.pl/item502895141_wa ... super.html takie samo. no i on powiedział ze to jest za małe podciśnienie. zestaw napraczy do gaźników był uzyty i zadnej poprawy świece nowe zawory ustawione i też nic w sumie zapłaciłem 300 zł po to żeby usłyszeć ze mam kupić nowy wydech i inne gaźniki bo te mają membrany przewiercone, nie mówiąc o tym że za spreżyny do gaźnika skasował mnie 50 zł które potem wymienił na te co były kiedys wiec pliś pomocy macie dłużej laski niż ja
-
- Status: Offline
Re: Podciśnienie
hmm...że się zapytam... a ten pojazd to jest na chodzie ? zapala ? bo jak tak to podciśnienie być musi...
ps. te waku sa dosc dziwne, nie widze tłumików, no i ta smieszna skala...
Ten mechanik to na pewno od motocykli a nie od melexów ?
pzdr
X
ps. te waku sa dosc dziwne, nie widze tłumików, no i ta smieszna skala...
Ten mechanik to na pewno od motocykli a nie od melexów ?
pzdr
X
-
- Status: Offline
Re: Podciśnienie
no na chodzi jest laseczka. a mechanior od motocykli jeździ w wrzesińskim born to ride i niby najlepszy w naszym powiecie. a tłumiki to zrobiłem tak jak tu koledzy opisują wybebeszyłem.
-
- Status: Offline
Re: Podciśnienie
Te wakuometry wyskalowane sa w kg/cm2 wiec dla nominalnego ciśnienia jakie powinno być czyli ponad 230 mmHG w kg/cm2 będzie 0.31268. Czyli jak jest słabe ciśnienie to przy malej dokładności wakuometr może pokazywać 0,1
Ale oznacza to też że te wakuometru nie nadają się do synchronizacji gaźników w Virago.
Formalnie wakuometry powinny być wyskalowane w kPa (zegarowe) lub mmHg (słupkowe z rtęcią) lub mmH2O (słupkowe z wodą). Serwisówki ciśnienia podaja w kPa i mmHg.
Z drugiej strony przy synchronizacji ważniejsze jest wyrównianie ciśnień w obu gaźnikach, czyli to żeby nie różniły się więcej niż o 10 mmHg lub 1,33kPa
pzdr
X
Ale oznacza to też że te wakuometru nie nadają się do synchronizacji gaźników w Virago.
Formalnie wakuometry powinny być wyskalowane w kPa (zegarowe) lub mmHg (słupkowe z rtęcią) lub mmH2O (słupkowe z wodą). Serwisówki ciśnienia podaja w kPa i mmHg.
Z drugiej strony przy synchronizacji ważniejsze jest wyrównianie ciśnień w obu gaźnikach, czyli to żeby nie różniły się więcej niż o 10 mmHg lub 1,33kPa
pzdr
X
- Blunio
- Posty: 5793
- Rejestracja: 11 marca 2008, 10:21
- Motocykl: Trek X-Caliber 8
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Wiek: 72
- Status: Offline
Re: Podciśnienie
Nikt przy zdrowych zmysłach nie wierci membran. Mogą być dziurawe na skutek zużycia lub nieumiejętnego montażu. Ale sprawdzenie membran to robota na "z górą" godzinę. Można to zrobić samemu. Jeżeli moto pali i jeździ, nie przejmował bym się tym "podciśnieniem". Najwyżej zsynchronizuj gaźniki przyrządem za 5 zł, jaki możesz sam wykonać. A jak - bardzo dużo o tym już pisano na forum.ciacho pisze:i inne gaźniki bo te mają membrany przewiercone
Pozdrawiam B
Nadzieja to ogień. To ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw.
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
Samochód z Niemiec a kobieta z Polski - nigdy odwrotnie!!!
- kyller
- Posty: 2198
- Rejestracja: 13 marca 2008, 11:05
- Motocykl: pożyczony XV1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: Podciśnienie
nie to klasyczny mechanik od motocykli ..hehehheXondz pisze:hmm...że się zapytam... a ten pojazd to jest na chodzie ? zapala ? bo jak tak to podciśnienie być musi...
ps. te waku sa dosc dziwne, nie widze tłumików, no i ta smieszna skala...
Ten mechanik to na pewno od motocykli a nie od melexów ?
pzdr
X
klasycznie gówno wie
- GLIWICKI
- Posty: 5643
- Rejestracja: 01 października 2007, 23:08
- Motocykl: XV 750 '97
- Lokalizacja: Śląsk
- Wiek: 54
- Status: Offline
Re: Podciśnienie
No i tutaj zgadzam się z Tobą w 100%kyller pisze:nie to klasyczny mechanik od motocykli ..hehehhe
klasycznie gówno wie
(chociaż użyłbym innych słów)
- ayo007
- Posty: 1207
- Rejestracja: 12 września 2007, 21:51
- Motocykl: yamaha virago 1100
- Lokalizacja: Księstwo Cieszyńskie
- Wiek: 55
- Status: Offline
Re: Podciśnienie
..kiedyś juz ten temat był poruszany i wszem i wobec wiadomo, że wakuometry zegarowe są nic nie warte(przynajmniej te z Allegro), sam kiedyś kupiłem i jeszcze gdzieś tam leżą w szafce nigdy sie nimi nie poslugiwałem, wykonałem waku wg opisu z amerykańskiej strony serwisowej troche je zmodyfikowałem dla swoich potrzeb i do tej pory wszystkie motory nim reguluję,kolega Xondz ma rację nie chodzi o pomiar cisnienia w gardzielach dolotowych ale ich wyrównowazenie, podcisnienie wytworzone w trakcie pracy silnika nie jest równe we wszystkich zakresach obrotów (a powinno teoretycznie być), i chodzi o to aby róznica dla obu gazników była jak najmniejsza..
Virago 1100,na razie starczy..