Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć

Wszysto co związane z silnikami naszych Virago
Awatar użytkownika
grzegorzbr2
Posty: 4920
Rejestracja: 13 listopada 2012, 21:00
Motocykl: XV 535 1,1 1,7 1,3
Lokalizacja: Świętokrzyskie - TOP
Wiek: 52
Status: Offline

Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć

Post autor: grzegorzbr2 »

KrzysztofPOWER pisze: mam rozumiem ze na jeden cylinder podaje za dużo paliwa???
Masz rozumiem dobrze.
KrzysztofPOWER
Posty: 13
Rejestracja: 06 czerwca 2017, 11:40
Motocykl: Virago 750
Status: Offline

Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć

Post autor: KrzysztofPOWER »

Mam rozumieć ze na jeden cylinder podaje za dużo paliwa? Skoro jedna jest czarna jak przybysz z Afryki a druga normalna, ładna lekko brązowa ☺
KrzysztofPOWER
Posty: 13
Rejestracja: 06 czerwca 2017, 11:40
Motocykl: Virago 750
Status: Offline

Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć

Post autor: KrzysztofPOWER »

Proszę o przydatne odpowiedzi, kręcę juz ten gaźnik drugi dzień i ciągle to samo. Na każdym biegu dając mocno w gaz silnik zaczyna się dławić i nie przyspiesza, dając gaz powoli równomiernie silnik przyspiesza ale bardzo wolno i w sumie tylko do 120 udało się dociągnąć, kolega który czyścił mi gazniki myjka ultradźwiękowa twierdzi ze jedna z dysz w komorze pływakowej jest inna, mniejsza. Po jaką cholerę ktoś tam wkręcil mniejsza dysze??? Czyżby blokada?
Awatar użytkownika
grzegorzbr2
Posty: 4920
Rejestracja: 13 listopada 2012, 21:00
Motocykl: XV 535 1,1 1,7 1,3
Lokalizacja: Świętokrzyskie - TOP
Wiek: 52
Status: Offline

Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć

Post autor: grzegorzbr2 »

Pierwszy cylinder ma inna dysze niż drugi, ustaw najpirw luz na zaworach a potym regulację gażniów i synchro.
Awatar użytkownika
grzegorzbr2
Posty: 4920
Rejestracja: 13 listopada 2012, 21:00
Motocykl: XV 535 1,1 1,7 1,3
Lokalizacja: Świętokrzyskie - TOP
Wiek: 52
Status: Offline

Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć

Post autor: grzegorzbr2 »

KrzysztofPOWER pisze:Proszę o przydatne odpowiedzi, kręcę juz ten gaźnik drugi dzień i ciągle to samo. Czyżby blokada?
Którą dysze gdzie dałeś ?
KrzysztofPOWER
Posty: 13
Rejestracja: 06 czerwca 2017, 11:40
Motocykl: Virago 750
Status: Offline

Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć

Post autor: KrzysztofPOWER »

Dysz tych w komorze nie ruszałem, po prostu zauważyłem podczas czyszczenia ze różnią się od siebie, zostawiłem tak jak było. Mógł bym prosić o kontakt telefoniczny? Jutro bym zadzwonił może by mi pan pomógł
Awatar użytkownika
grzegorzbr2
Posty: 4920
Rejestracja: 13 listopada 2012, 21:00
Motocykl: XV 535 1,1 1,7 1,3
Lokalizacja: Świętokrzyskie - TOP
Wiek: 52
Status: Offline

Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć

Post autor: grzegorzbr2 »

Przedni cylinder - dysza większa, tylni cylinder dysza mniejsza.
KrzysztofPOWER
Posty: 13
Rejestracja: 06 czerwca 2017, 11:40
Motocykl: Virago 750
Status: Offline

Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć

Post autor: KrzysztofPOWER »

No i tak jest...
Awatar użytkownika
grzegorzbr2
Posty: 4920
Rejestracja: 13 listopada 2012, 21:00
Motocykl: XV 535 1,1 1,7 1,3
Lokalizacja: Świętokrzyskie - TOP
Wiek: 52
Status: Offline

Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć

Post autor: grzegorzbr2 »

Regulacje gaziorków niezbędne
KrzysztofPOWER
Posty: 13
Rejestracja: 06 czerwca 2017, 11:40
Motocykl: Virago 750
Status: Offline

Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć

Post autor: KrzysztofPOWER »

Tylko pytanie jak je regulować? W tym motocyklu nigdy tego nie robiłem, od góry są dwie dysze, ale czy regulacja nimi coś daje?
Awatar użytkownika
grzegorzbr2
Posty: 4920
Rejestracja: 13 listopada 2012, 21:00
Motocykl: XV 535 1,1 1,7 1,3
Lokalizacja: Świętokrzyskie - TOP
Wiek: 52
Status: Offline

Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć

Post autor: grzegorzbr2 »

KrzysztofPOWER pisze:Tylko pytanie jak je regulować? W tym motocyklu nigdy tego nie robiłem, od góry są dwie dysze, ale czy regulacja nimi coś daje?
Poczytak tu http://www.virago.com.pl/viewforum.php?f=22

pozatym, wykręcasz śrubę - wzbogacasz dawkę paliwa

, wkręcasz śrube - zubożeje dawka wachy
KrzysztofPOWER
Posty: 13
Rejestracja: 06 czerwca 2017, 11:40
Motocykl: Virago 750
Status: Offline

Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć

Post autor: KrzysztofPOWER »

Ok dzięki, jutro postaram się odezwać czy mi się udało
Awatar użytkownika
grzegorzbr2
Posty: 4920
Rejestracja: 13 listopada 2012, 21:00
Motocykl: XV 535 1,1 1,7 1,3
Lokalizacja: Świętokrzyskie - TOP
Wiek: 52
Status: Offline

Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć

Post autor: grzegorzbr2 »

:rock: Powodzenia
Awatar użytkownika
vinny
Posty: 1107
Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
Motocykl: xv 750 92 4FY
Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
Status: Offline

Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć

Post autor: vinny »

Dysze powietrza i paliwa w gaznikach mikuni w 750 są takie same w każdym , podobnie jak iglice . Najprawdobodobniej ktoś zamienił dysze główna powietrze z dyszą pomocniczą powietrza , jedna jest od strony membrany a druga od strony komory paliwowej , gwint mają taki sam , różnią się średnicą .
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
KrzysztofPOWER
Posty: 13
Rejestracja: 06 czerwca 2017, 11:40
Motocykl: Virago 750
Status: Offline

Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć

Post autor: KrzysztofPOWER »

Te od strony membrany sprawdzałem, były brudne, wyczyścilem ale są takie same w obydwu gaźnikach, dziś zobaczę te od strony komory pływakowej, ale kolega wyżej twierdzi ze powinny różnic się wielościa
Awatar użytkownika
vinny
Posty: 1107
Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
Motocykl: xv 750 92 4FY
Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
Status: Offline

Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć

Post autor: vinny »

Grzegorz pewnie pisał o gaznikach hitachi , które były montowane w starszych 750 , tak na marginesie to jakie masz gazniki :D ?
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
KrzysztofPOWER
Posty: 13
Rejestracja: 06 czerwca 2017, 11:40
Motocykl: Virago 750
Status: Offline

Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć

Post autor: KrzysztofPOWER »

U mnie są MIKUNI, ale kolega który czyścił te gazniki twierdzi ze dysze się różnią, ja tam nie zaglądałem , może dziś spróbuję. Postaram się wyregulować gazniki ale nie do końca wiem którymi śrubami to zrobić? Są dwie po lewej i prawej stronie gaźnika od góry, co się nimi ustawia?
Awatar użytkownika
vinny
Posty: 1107
Rejestracja: 03 marca 2011, 00:00
Motocykl: xv 750 92 4FY
Lokalizacja: Gdańsk , Ballinasloe co Galway ROI
Status: Offline

Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć

Post autor: vinny »

Od gory , od strony membrany (pewnie o tej piszesz ) masz śrubę do składu mieszanki biegu jałowego , powinna być wykręcona o 2,5 obrotu dla każdego gażnika , poziom paliwa 2 mm poniżej krawędzi dolnej komory pływakowej . Jak gażnik czysty ,membrany całe , ustawienia tak jak napisałem wyżej , zawory wyregulowane i zrobione synchro moto musi chodzić .
U mnie w gazniku dysza główna (main jet ) 60 i dysza pomocnicza (jet pilot ) 40 są takie same w obydwu gażnikach .
vinny ROI
Ride free!!
You'll never see a Bike Outside a Shrink's Office
KrzysztofPOWER
Posty: 13
Rejestracja: 06 czerwca 2017, 11:40
Motocykl: Virago 750
Status: Offline

Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć

Post autor: KrzysztofPOWER »

Takiej odpowiedzi oczekiwałem ;-) idę wykręcić gazniki, sprawdzić wszystko i dam znać
KrzysztofPOWER
Posty: 13
Rejestracja: 06 czerwca 2017, 11:40
Motocykl: Virago 750
Status: Offline

Re: Virago 750 niemiec Blokada silnika jak to ugryźć

Post autor: KrzysztofPOWER »

To znów ja, motocykl naprawiony. V max 170 ale myślę że do 180 by dociągnoł;-) .wszystkiemu winne były dysze w komorach pływaków, były po prostu odkręcone!!! I leżały luźne wraz z podkładkami. Gazniki czyścił mechanik który zajmuje się tym zawodowo, czyścił je myjka ultradźwiekową bo tak chciałem- myślałem ze tak będzie lepiej. Gazniki i tak musiałem czyścić samemu, dysze powkręcałem na miejsce, całość złożyłem do kupy, zrobiłem synchro, trochę strzelał z wydech wiec pokreciłem tymi śrubami od góry gaźników i jest ok. Wysłał bym zdjęcia komór pływaków bo sam byłem w szoku na ten widok, ale nie wiem jak wysyłać zdjęcia, w przednim cylindrze podniosłem trochę ilość paliwa w komorze odginając blaszkę pływaka, było ok centymetr poniżej łączenia komory, teraz jest ok 2,3 mm poniżej i jest ok. Temat rozwiązany wiec motocykl mogę oddać szwagrowi jako naprawiony ;-) pozdrawiam
ODPOWIEDZ