Max 140 km/h i ani km więcej - gdzie szukać przyczyny xv1000
- motobambo
- Posty: 350
- Rejestracja: 26 stycznia 2009, 10:08
- Motocykl: Junak
- Lokalizacja: Pińczów
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Status: Offline
Max 140 km/h i ani km więcej - gdzie szukać przyczyny xv1000
witam
moja Virówka 1000 dodam że 84r wkręca sie do 140 pięknie jest zrywna i super przyspieszenie tylko mały problem bo wyżej niż 140 km/h nie chce lecieć gdzie szukać przyczyny żeby ją rozbujać do własciwej prędkości maksymalnej
dodam że nie kopci no może torche zawory cykają ale mysle że to nie jest jedyny problem małej prędkości no i prosze o pomoc koledzy miał ktoś coś takiego
moja Virówka 1000 dodam że 84r wkręca sie do 140 pięknie jest zrywna i super przyspieszenie tylko mały problem bo wyżej niż 140 km/h nie chce lecieć gdzie szukać przyczyny żeby ją rozbujać do własciwej prędkości maksymalnej
dodam że nie kopci no może torche zawory cykają ale mysle że to nie jest jedyny problem małej prędkości no i prosze o pomoc koledzy miał ktoś coś takiego
-
- Posty: 2153
- Rejestracja: 04 września 2007, 17:27
- Motocykl: Póki co nie ma
- Lokalizacja: Koluszki
- Wiek: 44
- Status: Offline
Re: Max 140 km/h i ani km więcej - gdzie szukać przyczyny xv1000
W 535 szła mi tylko do 90 i przyczyną były membrany uszkodzone. Wiem że to najdroższa z przyczyn. Może ktoś poradzi coś innego i membrany będą ostatecznością.
- chicken
- Posty: 561
- Rejestracja: 01 lutego 2008, 12:25
- Motocykl: xv 1000, cbr 1100 xx, komar
- Lokalizacja: Piaseczno
- Wiek: 47
- Status: Offline
Re: Max 140 km/h i ani km więcej - gdzie szukać przyczyny xv1000
Dziwne i strasznie wolno!!! Chyba rególacja gażników się kłania . A jaką masz kompresję?
- motobambo
- Posty: 350
- Rejestracja: 26 stycznia 2009, 10:08
- Motocykl: Junak
- Lokalizacja: Pińczów
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Max 140 km/h i ani km więcej - gdzie szukać przyczyny xv1000
a co do membran to jak ci się zachowywała na wolnych obrotach bo moja chodzi bez zarzutów niema żadnych kichań parsknięć no i jest mocna więc może gaziorki trzeba ustawic hmmm
-
- Posty: 2153
- Rejestracja: 04 września 2007, 17:27
- Motocykl: Póki co nie ma
- Lokalizacja: Koluszki
- Wiek: 44
- Status: Offline
Re: Max 140 km/h i ani km więcej - gdzie szukać przyczyny xv1000
Hmm na wolnych chodziła troszkę dziwnie, ale zbierała się spoko do 90 he he i basta.
-
- Status: Offline
Re: Max 140 km/h i ani km więcej - gdzie szukać przyczyny xv1000
zapchany filtr powietrza?
Jaki masz kolor świeczki?
Jaki masz kolor świeczki?
- motobambo
- Posty: 350
- Rejestracja: 26 stycznia 2009, 10:08
- Motocykl: Junak
- Lokalizacja: Pińczów
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Max 140 km/h i ani km więcej - gdzie szukać przyczyny xv1000
filtr nowy a świec jeszcze nie zmieniałem
-
- Status: Offline
Re: Max 140 km/h i ani km więcej - gdzie szukać przyczyny xv1000
no to byc moze masz odpowiedzmotobambo pisze:świec jeszcze nie zmieniałem
- motobambo
- Posty: 350
- Rejestracja: 26 stycznia 2009, 10:08
- Motocykl: Junak
- Lokalizacja: Pińczów
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Max 140 km/h i ani km więcej - gdzie szukać przyczyny xv1000
oby kolego oby ... moim zdaniem to nie swiece bo pali pięknie kręci i lecido 140 jak juz pisałem no rewelacyjnie a dalej no ni pierona nie chce ale sprawdze gaźniki jeszcze dzieki za rady panowie pozdrawiam a jak by sie komuś cos trafiło to niech pisze bede wdzieczny każda rada cenna
-
- Status: Offline
Re: Max 140 km/h i ani km więcej - gdzie szukać przyczyny xv1000
Prawdopodobnie masz blokadę na membranach i całe się nie otwierają.
Spróbuj z ciągnąć gumowe przewody dolotowe do gaźników (2 min. roboty), weź płaski śrubokręt i nim podnieść przepustnicę membrany do samej góry, jeżeli się schowa cała to blokady nie ma, jeżeli tylko do połowy trzeba będzie wyciągnąć gaźniki z motocykla odkręcić górne pokrywy membran i wyciągnąć korki blokujące.
Po tej operacji nie zmienią ci się nastawy gaźników więc nie będzi3esz musiał ich znów regulować
Jeżeli membrany schowają się całe możesz jeszcze zobaczyć czy nie masz zwężki w krućcu dolotowym za gaźnikiem.
Zrób tak odkręć manetkę na pełen gaz zablokuj żeby nie wróciła z powrotem, podnieś śrubokrętem przepustnicę membrany do samej góry i zobacz do środka czy w świetle gaźnika tam gdzie łączy się on z cylindrem nie masz jakiegoś zwężenia. Jeżeli coś będzie trzeba wyciągnąć gaźniki wyrzucić zwężkę i wyregulować gaźniki
szerokości
Spróbuj z ciągnąć gumowe przewody dolotowe do gaźników (2 min. roboty), weź płaski śrubokręt i nim podnieść przepustnicę membrany do samej góry, jeżeli się schowa cała to blokady nie ma, jeżeli tylko do połowy trzeba będzie wyciągnąć gaźniki z motocykla odkręcić górne pokrywy membran i wyciągnąć korki blokujące.
Po tej operacji nie zmienią ci się nastawy gaźników więc nie będzi3esz musiał ich znów regulować
Jeżeli membrany schowają się całe możesz jeszcze zobaczyć czy nie masz zwężki w krućcu dolotowym za gaźnikiem.
Zrób tak odkręć manetkę na pełen gaz zablokuj żeby nie wróciła z powrotem, podnieś śrubokrętem przepustnicę membrany do samej góry i zobacz do środka czy w świetle gaźnika tam gdzie łączy się on z cylindrem nie masz jakiegoś zwężenia. Jeżeli coś będzie trzeba wyciągnąć gaźniki wyrzucić zwężkę i wyregulować gaźniki
szerokości
- motobambo
- Posty: 350
- Rejestracja: 26 stycznia 2009, 10:08
- Motocykl: Junak
- Lokalizacja: Pińczów
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Max 140 km/h i ani km więcej - gdzie szukać przyczyny xv1000
dzieki kolego za rade spróbuje pozdrawiam