Wymiana szczęk XV 700
- KamiSan
- Posty: 409
- Rejestracja: 09 lutego 2009, 13:27
- Motocykl: Intruz 1400
- Lokalizacja: Przezchlebie O.S.
- Wiek: 57
- Status: Offline
Wymiana szczęk XV 700
Szukałem ale nie znalazłem w tym temacie, dlatego proszę pomocy.
Chcę wymienić szczęki hamulcowe w mojej virażce ale okazuje się że nie mogę wyjąć osi tylnego koła, dlaczego ? Bo wydech blokuje ! Czy do zdjęcia koła w XV700 trzeba demontować wydech ?
Chcę wymienić szczęki hamulcowe w mojej virażce ale okazuje się że nie mogę wyjąć osi tylnego koła, dlaczego ? Bo wydech blokuje ! Czy do zdjęcia koła w XV700 trzeba demontować wydech ?
"Rządowe rozwiązanie problemu jest zawsze gorsze od samego problemu"
Ramon Gomez de la Serna
http://www.youtube.com/watch?v=oJP1higuWcI
Intruder nie hamuje, Intruder zwalnia
Ramon Gomez de la Serna
http://www.youtube.com/watch?v=oJP1higuWcI
Intruder nie hamuje, Intruder zwalnia
- plaza66
- Posty: 1313
- Rejestracja: 16 maja 2008, 00:21
- Motocykl: BMW R 1150 GS
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Wiek: 57
- Status: Offline
Re: Wymiana szczęk XV 700
Niestety tak...KamiSan pisze:Czy do zdjęcia koła w XV700 trzeba demontować wydech ?
Postaw moto na centralnej, porozłączaj cięgno hamulca nożnego, wykręć ośkę i wybij.
Ale przed tym musisz poluzować wydech pod podnóżkiem prawym pasażerki
Jeśli nie chcesz demontować tłumików postaw moto wyżej i odkręć mocowania amorków żeby koło zeszło niżej. Ośka powinna ominąć wydechy...
Żeby wyjąć koło będziesz jeszcze musiał odkrecić tablicę rejestracyjną.
Jak już pozbędziesz się ośki, to ciągnij koło w prawą stronę - powinno rozłączyć się od napedu.
Mimo że zdemontujesz pół motocykla, operacja jest bardzo prosta.
Po wyjęciu koła, szczęki z pokrywą same wyjdą.
Miłej pracy
NIEUSTAJĄCEJ MOCY MIĘDZY NOGAMI!!!!
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
Była MZ ETZ 250 1982, XV700 N 1984, XL 650 Trampek 2002r, jest BMW R 1150 GS
Dziki Wieprz
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
Była MZ ETZ 250 1982, XV700 N 1984, XL 650 Trampek 2002r, jest BMW R 1150 GS
Dziki Wieprz
- KamiSan
- Posty: 409
- Rejestracja: 09 lutego 2009, 13:27
- Motocykl: Intruz 1400
- Lokalizacja: Przezchlebie O.S.
- Wiek: 57
- Status: Offline
Re: Wymiana szczęk XV 700
Dzięki Andy !
Zrobiłem wszystko jak pisałeś do momentu gdy mi się ośka o wydech oparła
ale teraz to ja go ten teges... A miałem nadzieję że jakiś będzie do tego .... "cudowny " sposób
Zrobiłem wszystko jak pisałeś do momentu gdy mi się ośka o wydech oparła
ale teraz to ja go ten teges... A miałem nadzieję że jakiś będzie do tego .... "cudowny " sposób
"Rządowe rozwiązanie problemu jest zawsze gorsze od samego problemu"
Ramon Gomez de la Serna
http://www.youtube.com/watch?v=oJP1higuWcI
Intruder nie hamuje, Intruder zwalnia
Ramon Gomez de la Serna
http://www.youtube.com/watch?v=oJP1higuWcI
Intruder nie hamuje, Intruder zwalnia
-
- Status: Offline
minimalna grubosc okladzin
A ktoś wie jaka jest minimalna grubość okładzin na szczękach ?
Bardzo słabo hamuje mi tył (właściwie to prawie wcale, do tego po naciśnięciu pedał pulsuje, próbuje "odkopnąć" coś jakbym miał ABS), myślałem , że już nie mam okładzin ale są, ok. 3,0 mm.
Jak myślicie , zostawiać czy zmieniać na nowe.
A może wystarczy odtłuścić benzyną ekstrakcyjną, acetonem i zmatowić papierem ściernym ?
Bardzo słabo hamuje mi tył (właściwie to prawie wcale, do tego po naciśnięciu pedał pulsuje, próbuje "odkopnąć" coś jakbym miał ABS), myślałem , że już nie mam okładzin ale są, ok. 3,0 mm.
Jak myślicie , zostawiać czy zmieniać na nowe.
A może wystarczy odtłuścić benzyną ekstrakcyjną, acetonem i zmatowić papierem ściernym ?
- plaza66
- Posty: 1313
- Rejestracja: 16 maja 2008, 00:21
- Motocykl: BMW R 1150 GS
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Wiek: 57
- Status: Offline
Re: Wymiana szczęk XV 700
Przy bębnie masz jeszcze możliwość regulacjiSergiusz pisze:Jak myślicie , zostawiać czy zmieniać na nowe.
Podkręć śrubą motylkową cięgno hamulca, może się poprawi jego skuteczność.
Masz tam też wskaźnik zużycia okładzin - mała metalowa strzałka - powinna pokrywać się ze znacznikiem na zewnętrznej części bębna. Poszukaj dobrze.
NIEUSTAJĄCEJ MOCY MIĘDZY NOGAMI!!!!
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
Była MZ ETZ 250 1982, XV700 N 1984, XL 650 Trampek 2002r, jest BMW R 1150 GS
Dziki Wieprz
https://www.facebook.com/andyartbydgoszcz
Była MZ ETZ 250 1982, XV700 N 1984, XL 650 Trampek 2002r, jest BMW R 1150 GS
Dziki Wieprz
-
- Status: Offline
grubość okładzin
znacznik jest, tylko nie ma wskaźnika, przy wymianie szczęk poprzedni właściciel go zdemontował.
a możliwość regulacji jest zawsze, zależy jak dźwignia jest założona na wielowypuście rozpieracza szczęk.
ale już wszystko rozebrałem, okładziny maja 3 mm, ani w Haynesie ani w Clymerze nie znalazłem jaka jest minimalna dopuszczalna grubość okładzin.
acha, ośka w mojej xv700 z 87r. wyszła bezkonfliktowo, o nic nie wadzi, nic nie musiałem demontować, tłumiki kończą się przed ośką (ver. USA)
a koło wyjąłem opuszczając je w dół (do kanału) bez odkręcania tablicy
a możliwość regulacji jest zawsze, zależy jak dźwignia jest założona na wielowypuście rozpieracza szczęk.
ale już wszystko rozebrałem, okładziny maja 3 mm, ani w Haynesie ani w Clymerze nie znalazłem jaka jest minimalna dopuszczalna grubość okładzin.
acha, ośka w mojej xv700 z 87r. wyszła bezkonfliktowo, o nic nie wadzi, nic nie musiałem demontować, tłumiki kończą się przed ośką (ver. USA)
a koło wyjąłem opuszczając je w dół (do kanału) bez odkręcania tablicy
- wąsaty7
- Posty: 1418
- Rejestracja: 25 stycznia 2009, 14:00
- Motocykl: XV 1100 98r.
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: grubość okładzin
Kolego słabo szukałeś zobacz HAYNES str.6B1Sergiusz pisze:znacznik jest, tylko nie ma wskaźnika, przy wymianie szczęk poprzedni właściciel go zdemontował.
a możliwość regulacji jest zawsze, zależy jak dźwignia jest założona na wielowypuście rozpieracza szczęk.
ale już wszystko rozebrałem, okładziny maja 3 mm, ani w Haynesie ani w Clymerze nie znalazłem jaka jest minimalna dopuszczalna grubość okładzin.
acha, ośka w mojej xv700 z 87r. wyszła bezkonfliktowo, o nic nie wadzi, nic nie musiałem demontować, tłumiki kończą się przed ośką (ver. USA)
a koło wyjąłem opuszczając je w dół (do kanału) bez odkręcania tablicy
standard-4mm
minimum-2mm
Wymiary te odnoszą się do modeli xv535,xv700-1100
Wąsaty7
- lukaszpolanek
- Posty: 371
- Rejestracja: 31 maja 2009, 09:09
- Motocykl: HONDA vfr 800
- Lokalizacja: chrzanów okolice
- Wiek: 40
- Status: Offline
Re: Wymiana szczęk XV 700
a gdzie te szczeki mozna dokupic? bo w calym inetrnecie chyba niema,albo źle szukam
- lukaszpolanek
- Posty: 371
- Rejestracja: 31 maja 2009, 09:09
- Motocykl: HONDA vfr 800
- Lokalizacja: chrzanów okolice
- Wiek: 40
- Status: Offline
Re: Wymiana szczęk XV 700
dzięki wielkie waldi bo cały internest przeszukałem i niemoglem tego znajsc
- pisior
- Posty: 5366
- Rejestracja: 21 sierpnia 2009, 12:55
- Motocykl: 535,1100 1500 1255
- Lokalizacja: kostrzyn nad odra
- Wiek: 46
- Status: Offline
Re: Wymiana szczęk XV 700
podepne sie ,czy firma brembo ,to jakaś dobra ,czy sobie odpuscic
- -waldi-
- Posty: 7073
- Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:29
- Motocykl: XV700N '85/96+ST1100
- Lokalizacja: Oświęcim
- Wiek: 46
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Wymiana szczęk XV 700
do samochodów robią części układów hamulcowych bardzo przyzwoicie - dobra firma i ja polecam
- pisior
- Posty: 5366
- Rejestracja: 21 sierpnia 2009, 12:55
- Motocykl: 535,1100 1500 1255
- Lokalizacja: kostrzyn nad odra
- Wiek: 46
- Status: Offline
Re: Wymiana szczęk XV 700
kupilem brembo ,ale przyszly mi szerokie 3cm i 16cm wysokie chyba coś nie tak
bo mają być 40x200
ale zamowilem też takie tylko lucasa
bo mają być 40x200
ale zamowilem też takie tylko lucasa