Witam,
mam problem z moją "małą córeczką". Nie z tego, ni z owego pojawiły się piski i delikatne stuki w przednim zawieszeniu. Są momenty, że jedzie bez wydawania żadnych odgłosów, są zaś i takie, gdy nie można wytrzymać...
Zauważyłem również, że przy hamowaniu hamulcem przednim Virażka zaczyna mi szarpać!
Czy może to być problem łożyks główki ramy? Czy takie będzie dawało objawy?
Szukałem po wczesniejszych postach, nie mogłem nic znaleźć. A poruszam się moją córunią od niedawna...
Z góry wielkie dzięki za radę
Pzdr
!!! Drgania kierownicy i piski !!!
- frytura
- Posty: 2385
- Rejestracja: 04 stycznia 2009, 14:57
- Motocykl: Fajzer / Von z Ton
- Lokalizacja: ZK / ZS / RLS
- Wiek: 37
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: !!! Drgania kierownicy i piski !!!
MarS, więc... tak jak mówisz, może to być:
Ja mam 535 nie wiem jak w 250, ale na "chłopski rozum" zadaje się, że system powinien być podobny
u mnie dokładnie to było przyczyną stukającej półki. Po prostu śruba była poluzowana, kiera latała, trzeba było ją na prawdę konkretnie trzymać. No i od czasu do czasu pojawiały się dziwne. Rozkręcenie, poprawienie, dopieszczenie wyeliminowało problemMarS pisze:problem łożyks główki ramy
Ja mam 535 nie wiem jak w 250, ale na "chłopski rozum" zadaje się, że system powinien być podobny
1 metr to droga jaką pokonuje światło w próżni w czasie 1/299792458sek.
http://motocyklemprzezzycie.pl/
http://smazalniastron.pl
GRUPA ŚLĄSK oddział Koszalin
http://motocyklemprzezzycie.pl/
http://smazalniastron.pl
GRUPA ŚLĄSK oddział Koszalin
- kris2k
- Posty: 3403
- Rejestracja: 15 czerwca 2010, 07:24
- Motocykl: GuStaw
- Lokalizacja: Pabianice
- Wiek: 53
- Status: Offline
Re: !!! Drgania kierownicy i piski !!!
Może to być związane z łożyskami główki ramy, może być z luzem na łożskach koła, może być również zwichrowana tarcza hamulcowa (choć to ostatnie raczej bym wyeliminował). Najprościej sprawdzić stawiając moto na centralną stopkę - a podejrzewam że takowej w twojej lali nie ma więc musisz cosik pod silnik podłożyć aby przód był w górze. Wtedy sprawdzasz czy jest luz na główce czy na kole. Jeśli na główce to dokręcasz lekko i sprawdzasz czy ruszając kierą w lewo i prawo nie czuć jakichkolwiek zacięć - jeśli nie ok jeśli tak łożyska do wymiany.