Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
pawelki pisze: opona po założeniu na koło ...wije się jak żmija w lesie ..
To znaczy ?
Opona krzywa ?
Zle zalozona ?
Opona OK jesli sie podniesie kolo i reka pokreci, a motocykl wezykuje podczas jazdy ?
Ja przez 12 lat zajezdzilem kilka kompletow Heidenau i nigdy sie z wada opony nie spotkalem, na przyczepnosc nigdy nie mialem prawa narzekac, zuzywa sie dosc szybko ale za to moge trzec podnozkami o asfalt jesli tego zachce
Moze Tobie akurat sie wadliwa trafila.
I tak na marginesie w Heidenauach istotne jest dobranie obciazenia opony do ciezaru motocykla, tam jest podawana taka wartosc. te do lekkiego moto na ciezkim zuzyja sie szybciorem a odwrotnie moga byc czasem / np. deszcz / sliskawe
Wprawdzie Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi... Pozdrawiam, cpt. Nemo
w opisie opony jest ,że do motocykli o niskiej mocy , no i S to do 180 km/h ,virka potrafi wiecej ja wsadzilem heidenau i po 4 tysiach zmuszony byłem wymieniać (pokazały sie sznurki ,wymieniłem na maratony i przekulalem 14 i jest ok
Sorki, ale virago nawet 1100 jest motocyklem niskiej mocy (oczywiście wszystko kwestią punktu odniesienia).
Zastanawiam się ile jest osób, dla których jazda na virago do 180 km/h to za mało ...
In God we Trust -- all others must submit an X.509 certificate.
ja mam cały sezon pirelli mt66 route i je chwale, na zakrętach super trzyma, na śliskim raz mi tylko dupa poleciała w bok, ale to na skrzyzowaniu i z mojej winy, ogólnie nie widać ślad zużycia, polecam pirelki
Kamillek pisze:ja mam cały sezon pirelli mt66 route i je chwale, na zakrętach super trzyma, na śliskim raz mi tylko dupa poleciała w bok, ale to na skrzyzowaniu i z mojej winy, ogólnie nie widać ślad zużycia, polecam pirelki
...a ile Ty kaemów na nich przejechałeś w tym sezonie??
Dla mnie argumentem, żeby jej nie brać (gdybym rozważał taką możliwość) jest to, że trzeba zepsuć motocykl (założyć dętkę tam, gdzie mogę założyć oponę bezdętkową).
In God we Trust -- all others must submit an X.509 certificate.
Kamillek pisze:ja mam cały sezon pirelli mt66 route i je chwale, na zakrętach super trzyma, na śliskim raz mi tylko dupa poleciała w bok, ale to na skrzyzowaniu i z mojej winy, ogólnie nie widać ślad zużycia, polecam pirelki
...a ile Ty kaemów na nich przejechałeś w tym sezonie??
.Jak dobrze wrzucić temat i przemyśleć kolegów wypowiedzi.Zrezygnowałem z METZELER PERFECT ME 77 140/90-15 70S M/C TT .Przekonało mnie na minus zakładanie dętki .Znalazłem bezdętkową i już ja zamówiłem wiec już po obiedzie ,ale czekam na opinie
PIRELLI Route MT 66 140/90-15 70H M/C TL
kolega Kamillek ma takie może jeszcze ktoś się wypowie.
..."Jest to opona szosowa przeznaczona do motocykli sportowo ? turystycznych. Model zapewnia doskonałą przyczepność na mokrej nawierzchni. W oponie zastosowano trwałą, 4-warstwową konstrukcję nylonową. Zapewnia to wytrzymałość i odporność produktu na uszkodzenia. Opona charakteryzuje się zdolnością do absorbowania nierówności drogi, zwiększając tym samym komfort jazdy i stabilność. Model spełni oczekiwania najbardziej wymagających motocyklistów".
amk111 ... może podeślesz link gdzie ją zanabyłeś?
Ostatnio zmieniony 17 września 2013, 16:57 przez joozek, łącznie zmieniany 1 raz.