gówno tam, nie znacie się. wygląd może być zaletą która przewyższy "bezpieczeństwo" i zdrowy rozsądek.
jeśli szerokość obu opon powiększa się proporcjonalnie to nie ma zmiany w prowadzeniu
oprócz "chęci składania się w zakręt" maszyny i wkładu prowadzącego w przechyły
jeśli zmienia się kąt główki ramy zmienia się "trail" czyli wyprzedzenie(czasem opóźnienie) koła
jeśli zwiększa się ten kąt, motocykl ma tendencję do zapadania się w zakręt ale lepiej jedzie na wprost
jeśli kąt się zmniejsza motocykl ma tendencję do "nerwowości" przy manewrach kierownicą i dzień dobry tankslapper i speed wobble
nie pitolcie że się nie da jechać tylko dostosujcie technikę jazdy do nowej konfiguracji
dla przykładu u mnie w Virago 90/90 przód 150/90 tył obniżony na zawiasie 20mm i jeździ się fajnie na wprost.
wolne zakręty moto wali się na glebę. taki urok Virago i jego geometri
w wariacie przód 140/60r18 tył 225/45R17 (zawias fabryka) obie opony szerokość +17% (+-0.4%)
profil (wysokość opony) zachowany fabryczny
po za inicjacją pochylenia przeciwskrętem(walec nawleczony na tylne koło) zachowanie motocykla w zakręcie jest neutralne
ani się nie prostuje ani nie wali się do wewnątrz
ważne jest zachowanie proporcji szerokości i profilu obu opon. a do kąta główki ramy idzie się przyzwyczaić i ogarnąć
wystarczy nauczyć się nowej geometrii motocykla i jeździć a nie pierdolić, że nie można, że się nie da, że to niebezpieczne...